Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ja, det gick ju inte allt för bra för dig. :P

Jag blev faktiskt erbjuden ett PS2-spel som tröstpris, men jag tackade nej till det, efterssom jag inte har kvar PS2an. :)

Va?!

VA??? Hur kan du TACK NEJ!? Du kan ju sälja det! Eller ge det till mig så säljer jag det!

vilket spel var det?

Ja det gick kass. Så sur jag är fortfarande. Sjukt irriterad. Men det var ganska knepiga frågor.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äsch, jag skulle säkert endå fått nå skitspel som man kan sälja för 20kr. :)

Jag fick 150:- för Barbie :)

Så jag fortfarande stör mig på att jag losade. jag var helt övertygad om att jag skulle vinna. Detta är ännu ett bakslag i mitt liv. Skall ta till flaskan nu... :P

Du vet att jag svarade Nauru på frågan "vilket är världens minsta land"!?

Jag hade någonstans i bakhuvudet att det var vatikanen (vilket jag borde veta med släkt i italien) men jag hade satt Victoria vid datorn för att hon skulle googla frågorna. Och hon googlade upp Nauru, vad fan nu det är för ett land. Höll på att strypa henne.

Jaja, vi plockar det nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick 150:- för Barbie :)

Så jag fortfarande stör mig på att jag losade. jag var helt övertygad om att jag skulle vinna. Detta är ännu ett bakslag i mitt liv. Skall ta till flaskan nu... :)

Du vet att jag svarade Nauru på frågan "vilket är världens minsta land"!?

Jag hade någonstans i bakhuvudet att det var vatikanen (vilket jag borde veta med släkt i italien) men jag hade satt Victoria vid datorn för att hon skulle googla frågorna. Och hon googlade upp Nauru, vad fan nu det är för ett land. Höll på att strypa henne.

Jaja, vi plockar det nästa gång.

Haha, din fuskare!

Själv satt jag med laptopen. :P

Men seriöst..hur fan ska man kunna veta när Modnation Racers Betan startade i USA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som har möjlighet att fuska, gör det nog. :)

Inte jag.

Så mycket...

:P

Gissa vem jag träffade i Home från forumet precis, och som skall vara med i nästa tävling!!!

Den stora snubben här i forumet... xD

Skall bli skitkull nästa månad. Gtasajten tar över hometävlingen totalt.

Vi är ju 4 st nu!

Jag, pixignom, exotic, och... "sätt in gissning här"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag.

Så mycket...

:P

Gissa vem jag träffade i Home från forumet precis, och som skall vara med i nästa tävling!!!

Den stora snubben här i forumet... xD

Skall bli skitkull nästa månad. Gtasajten tar över hometävlingen totalt.

Vi är ju 4 st nu!

Jag, pixignom, exotic, och... "sätt in gissning här"

Hade jag internet till PS3 hade jag varit med jag också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag.

Så mycket...

:P

Gissa vem jag träffade i Home från forumet precis, och som skall vara med i nästa tävling!!!

Den stora snubben här i forumet... xD

Skall bli skitkull nästa månad. Gtasajten tar över hometävlingen totalt.

Vi är ju 4 st nu!

Jag, pixignom, exotic, och... "sätt in gissning här"

Kan någon dra "reglerna" för mig? Vad ska göras, när och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon dra "reglerna" för mig? Vad ska göras, när och varför?

Playstation.eu.se har i snitt varje månad en tävling där man vinner ett spel. Ofta får man välja mellan 3 st men Igår var det bara avatar. 2an och 3an får ett playstation2 spel.

Man sitter i klubbhuset i home och svarar på 20 frågor. Lite varierande frågor. Huvudstäder, huvudroller i filmer, spelfrågor etc. Den som säger "hello" (L1 + X) först får svara. Svarar man fel får man minuspoäng. Brukar inte vara många deltagare så vinstchansen är stor. Så alla som vill vara med nästa gång in i home och adda Izzy's scandi clubb påminner IzzyJ att godkänna er. Han är lite glömsk. :-P

Jag kan hålla koll på nästa tävling och pma er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Skrivet (redigerad)

QUIZ 15/6 20:00!!!

Hej!

Nu är det är dags för ytterligare en runda Quiz!

Detta hålls som vanligt på "Izzy's Scandi Club" Tisdag 15. Juni kl 20:00!

Alla är varmt välkomna!

(Inte medlem AV Izzy's Scandi Club ta en titt här.)

PS3 premier till vinnaren!

Regler:

Använd "L1 + X" som "buzz-knapp" (Då säger du "Hello" )

Första personen som säger "Hello" får svara.

+1 för rätt svar, -1 för fel svar.

Frågorna kommer vara på engelska för att undvika missförstånd mellan mellan norska, svenska och danska.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Nya rummet är så JÄVLA coolt!

Det är det där nya spelet som kommer (Killzone 3). Ett stort bad as rymdskepp flyger fram och tillbaka över torget där man befinner sig och lyser på en med en strålkastare!

Det ligger döda militärer lite över allt och det brinner och har sig.

Man går fram till en grind och kan börja spela. Man skall skjuta ner rymdskepp och soldater. Sjukt ball! Kolla in det!

Informationen från ISA som kom tidigare i veckan har nu bekräftats: Helghastinvasionen inleds imorgon, direkt efter att det vanliga underhållsarbetet slutförts. De som är kvalificerade till försvaret av Central Plaza (de som är minst 18 år) ska anmäla sig till transportskeppet ISA Intruder på Home Square för att därifrån föras till slagfältet Central Plaza. Där får ni antingen försvara torget från invasionsstyrkorna eller leverera förnödenheter till andra stridande. Utför dina plikter väl och du kan vinna special rewards såsom upplåsningspoäng till flerspelarläget i Killzone 3 som släpps nästa månad!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...