Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man.

Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar?

Alltså det ända som kostar är om man vill ha ett nytt hus, lite lyxigare kläder och prylar osv. Men kläder och möbler kan man också få som priser med vissa spel och det sägs att man också kommer kunna köpa för sina Trophy poäng. Det med riktiga pengar är troligen bara för de som inte spelar så mycket och saknar Trophy poäng skulle jag tro.

Det är iallafall 10 gånger bättre än XBox New Experience där det kostar att spela online, kostar att spela avatar spel, kostar att ha avatar fest osv. Allt det är gratis här. Man behöver bara betala för extra lyx som man vill ha extra lyx.

Typ som med The Sims där man måste betala om man vill ha sina Simmar klädda i H&M kläder eller ha IKEA möbler.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALla får standard hus och standarkläder. Sommarhuset är sk*y, köp inte det!

GÅ MED I GTASAJTENS KLUBB OCH FÅ TILLGÅNG TILL KLUBBHUSET ERA PARVLAR!

Fasen jag har inte kommit in på hela dagen, får nått conection fel!?

Komemr ni in i detta nu?

Edit: Har fruktansvärda problem att logga in. Tappar kontakten med servern och måste reconecta flera gånger innan jag kommer in. Nån mer med samma problem?

Våran klubb är bortplockad!?

Antagligen för att man skall vara tvungen att köpa den. Jag är villig att betala för en klubb, samt ett klubbhus, OM intresset att ha ett sådant finns här! =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...