Jump to content

Hur uttalar ni Paprika?


Vice.
 Share

Hur uttalar ni Paprika?  

63 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vad vill du uppnå med undersökningen, finns det någon bakgrund till varför du postade tråden?

Tåden verkar helt värdelös, men jag kan ju tillägga att jag utalar det "paprika".

Uppnå ungefär samma mål som RavenE hade med sin pommefritt tråd, att veta hur folk uttalar ordet. Mycket eftersom det kan uttalas på olika vis. Ädlare var det tyvärr inte.

Tråkigt att du tycker den är värdelös. Förvisso är det ingen djup filosofisk tråd men man skall vara glad åt det lilla. Finns så mycket mer man kan bli glad åt då. =)

Tänk om bara superseriösa, djupa trådar hade skapats. Va lite trådar det hade funnits då. Nu kan du logga in på morgonkvisten och se en liten skön halvseriös tråd som du kan, inte bara posta i, utan även vota i.

Dricka en kopp varmt kaffet framför datorn denna regniga kalla höstdag, och tänka: "haha vilken tråd. xD Ja jäklar i min lilla låda..."

Inte illa va...? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppnå ungefär samma mål som RavenE hade med sin pommefritt tråd, att veta hur folk uttalar ordet. Mycket eftersom det kan uttalas på olika vis. Ädlare var det tyvärr inte.

Tråkigt att du tycker den är värdelös. Förvisso är det ingen djup filosofisk tråd men man skall vara glad åt det lilla. Finns så mycket mer man kan bli glad åt då. =)

Tänk om bara superseriösa, djupa trådar hade skapats. Va lite trådar det hade funnits då. Nu kan du logga in på morgonkvisten och se en liten skön halvseriös tråd som du kan, inte bara posta i, utan även vota i.

Dricka en kopp varmt kaffet framför datorn denna regniga kalla höstdag, och tänka: "haha vilken tråd. xD Ja jäklar i min lilla låda..."

Inte illa va...? =)

Du borde göra en om dämpningspapper, Det är kul !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whats up med alla meningslösa trådar?

Den här uppfyller exakt lika mycket skit som pommes tråden. Alla uttalar skiten likadant, sen finns 1% efterblivna som uttalar det fel, det är också dessa som är särskrivande särbarn.

Håller med där. Alltså, även om det är loungen finns det väl en gräns. Skapa en tråd som heter "Vilka ord uttalar du på annorlunda sätt än alla andra och blir mobbad för det?", så kan man samla allt i en istället för att skapa en för varje ord som någon säger på annorlunda sätt och blir mobbad för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...