Jump to content

Bild på det utanför ditt fönster.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Usch! Kan inte vara kul att bo där. :w000t:

Det är en rätt stor och ljus lägenhet så jag står ut. En sak som är skoj är att Vattenfall brukar "skriva" GOD JUL varje jul genom att låta vissa fönster lysa och släcka resten. Det ska bli kul att se direkt från mitt rum. Har bara bott här drygt en månad så jag har bara sett texten på avstånd förut. Men jag tycker fortfarande att Vattenfall är giriga as.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en rätt stor och ljus lägenhet så jag står ut. En sak som är skoj är att Vattenfall brukar "skriva" GOD JUL varje jul genom att låta vissa fönster lysa och släcka resten. Det ska bli kul att se direkt från mitt rum. Har bara bott här drygt en månad så jag har bara sett texten på avstånd förut. Men jag tycker fortfarande att Vattenfall är giriga as.

Aha, det gör ju mycket med en ljus lägenhet också. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, det gör ju mycket med en ljus lägenhet också. :w000t:

Speciellt när man just bott 2 år och två månader i en sunkig, mörk och lyhörd Blackebergslägenhet med finska alkisgrannar som hade fyllefest klockan 02.40 en gång i veckan :w000t:. Jag har hatat finsk tango sen dess :w000t:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Verkar inte som att någon såg att det är du som kommer gåendes. :D

Kanske ska posta en bild från vårat nya hus (eller ja, nytt och nytt, flyttade på sportlovet i år).

Det snöade för första gången idag. Väldigt lite, men ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar inte som att någon såg att det är du som kommer gåendes. :P

Kanske ska posta en bild från vårat nya hus (eller ja, nytt och nytt, flyttade på sportlovet i år).

Det snöade för första gången idag. Väldigt lite, men ändå!

Sickna pittoreskt minimalistiska grannar du har!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar inte som att någon såg att det är du som kommer gåendes. :P

Kanske ska posta en bild från vårat nya hus (eller ja, nytt och nytt, flyttade på sportlovet i år).

Det snöade för första gången idag. Väldigt lite, men ändå!

Var bor du? Det ser lite "grått" ut, kanske beror på någon effekt i bilden, men jag gillar ändå miljön. Väldigt vackert med bergen och vattnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

MIKKET SNÖ, men förvånansvärt lite har lagt sig på träden, vilket gör att det ser ut som mindre snö än vad det är på bilden.

Det är egentligen blå timmen ute nu men Photoshop tyckte den här färgbalansen var koolare, så det ser ut som det är mycket tidigare på dagen fastän jag tog bilden för någon minut sedan.

Bäst av allt med vintern är dock bilden nedan. :rolleyes:

post-848-1260972942_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...