Jump to content

Bild på det utanför ditt fönster.


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Gief.. :)

Seriöst vi har verkligen inte fått någon snö alls denna vintern :) Ingen snö som stannat kvar och har det kommit så har det varit ytterst lite och legat kvar 2 dagar max.. I want snoow ^_^

Åh herregud, jag som hatar snö... Jag längtar tills denna period är över, har aldrig gillat vintern/hösten men utan vintern så ser man inte framemot sommaren :)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gief.. :)

Seriöst vi har verkligen inte fått någon snö alls denna vintern :) Ingen snö som stannat kvar och har det kommit så har det varit ytterst lite och legat kvar 2 dagar max.. I want snoow ^_^

Vänta till sommaren så ska du se att det kommer. Lagomt till att det försvinner i resten av Sverige det vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jisses vad stor trädgård ni har. Vad jobbar dina päron med?

Tänk att det kan skillja sig så i skåne. Här nere i Lund har vi nada snö. Har i princip inte haft nått under hela vintern.

Samma i Trelleborg, det är ju typ, 40 min från lund något. Vi har inte heller fått någon snö, ganska uppenbart kanske :w000t: Men det är tråkigt, man vill ju ha lite under vintern, helst runt julen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...