Jump to content

Om du endast hade tre önskningar.


Illousion
 Share

Recommended Posts

1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor

2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund.

3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag.

Oh, jag måste säga att önskan nummer två var superb! Mycket Matrix över det. Lätt att jag skulle önska samma sak!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Kör på The Dude's "Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund."

2. Ha sjukt bra ämnesomsättning, så jag skulle kunna äta hur mycket jag ville utan att min kropp skulle påverkas.

3. Önska tre nya önskningar. (Tills vidare)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor

2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund.

3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag.

Någon har tänkt till! Stryk min lista och ta den här istället! (Och så tänkte jag även innan jag såg att alla andra kopierade :o )

1. Kunna använda en banan som telefon.

2. Äta bananen, men använda skalet som en telefon.

3. Slänga skalet, men få en ny banan efter det - som fungerar som en telefon.

Jag gillar tanken! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. En klocka att stoppa/spola fram och bak tiden med

2. En mantel som jag är osynlig under, så jag kan snoka omkring bäst jag vill :o

3. Obegränsat med pengar/brudar/berömmelse. Eller kanske en fungerande tidsmaskin, eller kanske möjligheten att ta över/testa på folks liv eller typ byta skepnad eller vad man ska säga... som i den där filmen med Nicholas Cage. Intressant ämne ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade först och främst önskat att jag kunde så mycket mer om saker. Det finns så mycket jag egentligen vill veta fast jag aldrig orkar lära mig det.

Sen hade jag önskat mig en biljett jäkligt långt härifrån, till något ställe där det aldrig är kallt. Aldrig. Sol året runt, trevliga människor och ett trevligt samhälle. Om det är på den här planeten eller i ett annat solsystem kvittar.

Min sista önskning hade nog varit ett par önskningar till så jag hade kunnat rätta till världen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har tre önskningar, skulle jag beskriva det med tre ord. Den första önskan är god hälsa för alla människor och djur, andra önskar är belåtenhet och den tredje önskan är välstånd. Om jag är tillåten att ha ytterligare två önskningar, min fjärde önskan skulle vara att stoppa djur grymheter och den femte och sista önskan är fred i världen, i stället för krig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag har tre önskningar, skulle jag beskriva det med tre ord. Den första önskan är god hälsa för alla människor och djur, andra önskar är belåtenhet och den tredje önskan är välstånd. Om jag är tillåten att ha ytterligare två önskningar, min fjärde önskan skulle vara att stoppa djur grymheter och den femte och sista önskan är fred i världen, i stället för krig.

Vad är det här för jävla kommunist inlägg? Vem invitade fullfjädrade Stalin-rövslickare till bygget? Vem är skyldig? Hallå? Vem? Skyldig?

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...