Jump to content

Om du endast hade tre önskningar.


Illousion
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

världsfred å sånt, men de är ju gay...

Haha, nästan signaturmaterial :mellow:

- Att de jag känner och älskar mår bra och är lyckliga (jag också, såklart, men nu är jag på väg att klämma in många önskningar i en önskning)

- Att Komposters får skivkontrakt inom en snar framtid :shifty:

- Stark önskan - att världen mådde bättre än vad den gör. Vi konsumerar mer och mer, samtidigt som folk dör av att de inte kan äta eller dricka, och här slänger vi en fjärdedel av vår mat. Matpriserna trissas upp, i takt med att oljan blir dyrare, och vår efterfrågan på den består. Bilåkandet ökar, miljöproblemen hopar sig. Folk dödar varandra dagligen efter vilken stam man tillhör, vilken hudfärg man fötts med, eller vilka åsikter man har. Nej, jag vet inte. Jag blir bara oroad när jag tänker på detta. Oh, låt-textinspiration!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, here goes.

1. Att jag levde i Florida.

2. Att jag hade något avrage jobb med avrage lön.

3. Att jag hade en Cadillac att åka med.

Det här är inte särskilt exklusivt, men jag vill ha lite utmaning i livet. Jag tror inte att det blir särskilt kul att få precis vad man vill ha genom att knäppa med fingrarna, det blir liksom alltför enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Vara lycklig hela livet (Dvs. inte ha några som helst problem vare sig det handlar om pengar, kärlek eller någonting annat)
  • Träffa mitt livs kärlek och vara tillsammans med denne tills jag dör
  • Få mina drömmar som jag har uppfyllda (De drömmar jag har ang. mitt liv, alltså inte dom två över mig)

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor

2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund.

3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Att genom telepati kunna påverka folks känslor

2: Att kunna ta in information genom text och upplevelser och bearbeta detta extremt snabbt och sen minnas för evigt. Exempelvis skumma igenom hela NE på några timmar och sen förstå allt, eller lära sig avancerad dans/kampsport bara genom att se det, eller kunna spela ett instrument bara av att hålla i det en stund.

3: Att leva för evigt, och kunna ändra mitt utseende och fysiska attribut efter behag.

Jag kör på samma. Sjukt bra val. =D

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...