Jump to content

FG '08 - Nomineringstråden


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

gtasajten_logo_1059146_0.png

_______________________________________

!OBS! - Det går nu att nomineras till Årets Partajare, på allmän begäran - !OBS!

_______________________________________

Dam och herrar! Jag vill inleda detta med att säga att jag är ärad att stå som värd för denna anrika gala i år. Det hela går ut på att kasta ljus på året som gått, och hedra de forumiter som stått för minnesvärda prestationer. Det kan vara att man agerat i Amors anda och visat att man är en sann romantiker, att man argumenterat och debatterat utan dess like, eller helt enkelt att man varit väldigt trevlig.

Välkommna till Nomineringsfasen.

_______________________________________

Hur går detta till?

Ni som var med förra året kommer att känna igen er, upplägget har ändrats väldigt lite – kostymen, värden och kategoriutbudet vara ny, men det är i mångt och mycket samma gala som förra året.

Detta är ”FG ’08 – Nomineringstråden”. Här får man göra ett inlägg, och man kommer att kunna nominera en person till varje kategori. En kort motivering bör vara med, och/eller en länk till personens inlägg, foton, eller dylikt. Tänk på att ju starkare anledning du ger för din kandidat att vinna, desto större chans är du får med dig andra. Nomineringen kommer att pågå i tre veckor, till onsdag den 26 november, varpå tråden låses, och rösterna blir oåterkalleliga. Ni behöver inte rösta i alla kategorier, och ni får fritt ändra era röster (via 'Edit'-knappen) fram till den 26 november. Notera också att det inte bör diskuteras i denna tråd. Känner ni att ni vill prata om nomineringarna, går det bra att göra i den redan startade tråden ”Forumgala -08”.

Nomineringsfasen kommer att följas av ”Finalistfasen”, och med den öppnas ”FG ’08 – Finalisttråden”, där alla finalister kommer att tillkännages, tillsammans med en kort motivering om varför de har den åtråvärda platsen som finalist. ”FG ’08 – Finalisttråden” öppnar några dagar efter nomineringarna stängts, och kommer att hållas öppen i några veckor. I varje kategori kommer det i år att finnas tre finalister, varav det är ert jobb att rösta fram en vinnare i varje kategori. Mer information och instruktioner kommer att presenteras i den tråden.

_______________________________________

Kategorier:

Årets mest hjälpsamma forumit:

Tilldelas den forumit som har hjälpt andra forumiter med problem och frågor på ett föredömligt sätt.

Årets trevligaste forumit:

Tilldelas forumit som med sin blotta närvaro har spridit en anda av trivsel och gemenskap på forumet.

Årets admin/moderator:

Tilldelas administratör/moderator som i egenskap av sin roll har gjort betydande prestationer för forumet.

Årets nykomling:

Tilldelas nyregistrerad medlem (registrerad efter fjolårets gala) som har funnit sin plats i forumgemenskapen och i övrigt uppträtt på ett exemplariskt sätt.

Årets avatar:

Tilldelas forumit som har/har haft den mest tilltalande och/eller mest passande avataren.

Årets signatur:

Tilldelas forumit som har/har haft den mest tilltalande och/eller mest passande signaturen.

Årets trådskapare:

Tilldelas forumit som aktivt arbetat för att skapa ett varierande och intressant trådklimat på forumet, och skapat flest intressanta trådar.

Årets tråd:

Tilldelas tråd, som har "det lilla extra" och som utmärker sig från övriga trådar.

Årets bad guy:

Tilldelas forumit som har ordet ’snäll’ långt bak i sin vokabulär. Denne rädder sig inte för att visa attityd, aldrig vända kappan efter vinden, och ibland ta i med hårdhanskarna – GTASajtens Clintan, om man så vill.

Årets stil:

Tilldelas forumit som med bilder i "Bild på dig själv"- och "Klädskåpet"-tråden har uppvisat en smakfull, behaglig eller på annat sätt tilltalande stil.

Årets romantiker:

Tilldelas den forumit som visat prov på ett rikt och prunkande kärleksliv, eller bristen på ett sådant. Olycklig kärlek är ju trots allt också kärlek.

Årets mest respekterade medlem:

Tilldelas forumit som av övriga medlemmar åtnjuter största respekt och anseende.

Årets roligaste medlem:

Tilldelas den forumit som med sin färdighet för humor har gjort forumet till en mer underhållande och trivsam plats att vara på.

Årets debattör:

Tilldelas forumit som med god debatteknik och skicklig retorik har argumenterat för sina åsikter på ett exemplariskt sätt.

Årets sportfåne:

Tilldelas forumit som avvikt från fördomen att ”folk som sitter vid datorn kan lite om sport”, och visat intresse i idrott.

Årets filmrecensent:

Tilldelas den forumit som allra bäst jobbat för att dela med sig av sina åsikter kring filmer denne har sett, med god kvalitet, relativt frekvent, och utan att strunta i spoilertagga.

Årets musikrecensent:

Tilldelas den som varit aktiv i Musiktips-tråden och skrivit bra recensioner och gett bra tips på bra låtar och band. Notera att man bör rösta efter kvalitén på forumitens tipsande, och inte dess tips.

Årets musiker:

Tilldelas den forumit som bäst visat prov på praktisk musikalitet.

Årets konstnär/designer:

Tilldelas forumit som under årets lopp visat prov på överträffande konstnärlig anda, och aldrig upphört att förvåna och hänföra med sina verk.

Årets skribent:

Tilldelas den forumit som i sitt skriftspråk har utmärkt sig med att använda god, färgstark och levande svenska.

Årets fotograf:

Tilldelas forumit som har gjort en förstklassig prestation inom området fotografering.

Årets medlem:

Tilldelas den enskilde forumit som, under året, har gjort mest för forumet som helhet och bidragit till en gynnsam utveckling.

Årets partajare:

Tilldelas den forumit som främst utövat dekadensens... konst, och helt enkelt partajat bäst.

Blaque Memorial Award:

Tilldelas den inaktive forumit som är mest saknad av de övriga forummedlemmarna.

Hederspris '08:

Tilldelas den forumit man tycker visat hög klass i något område som inte täcks av de övriga kategorier, men som ändå förtjänas att uppmärksammas.

_______________________________________

Använd gärna mallen nedan!

[b]Årets mest hjälpsamma forumit:[/b]

[b]Årets trevligaste forumit: [/b]

[b]Årets admin/moderator: [/b]

[b]Årets nykomling: [/b]

[b]Årets avatar:[/b]

[b]Årets signatur:[/b]

[b]Årets trådskapare:[/b]

[b]Årets tråd:[/b]

[b]Årets bad guy:[/b]

[b]Årets stil:[/b]

[b]Årets romantiker: [/b]

[b]Årets mest respekterade medlem:[/b]

[b]Årets roligaste medlem:[/b]

[b]Årets debattör: [/b]

[b]Årets sportfåne:[/b]

[b]Årets filmrecensent: [/b]

[b]Årets musikrecensent: [/b]

[b]Årets musiker: [/b]

[b]Årets konstnär/designer:[/b]

[b]Årets skribent:[/b]

[b]Årets fotograf:[/b]

[b]Årets medlem:[/b]

[b]Årets partajare:[/b]

[b]Blaque Memorial Award:[/b]

[b]Hederspris '08:[/b]

_______________________________________

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Editerar under dagarna. Måste tänka igenom* =)

Årets mest hjälpsamma forumit: RavenE.

Årets trevligaste forumit: AdrianG En forumit jag lärt känna väldigt bra under det här året.

Årets admin/moderator: Henkibojj. Skulle vilja även nominera Umberto här för jag tycker verkligen att de 2 två har gjort ett fruktansvärt bra jobb sedan de blev moderatorer. Stort tack till er båda. Verkligen. =)

Årets nykomling: Osiras

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd: Tikki med jag blir moderator!!!

Årets bad guy: Vägrar jag nominera någon till... :(

Årets stil:

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem:

Årets roligaste medlem:

Årets debattör:

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer: Umberto för alla de fantasifulla och underbara serier som han lägger ner så mycket tid och energi på. Uppskattade av alla. =)

Årets skribent:

Årets fotograf:

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08: Umberto efter sin insatts som moderator här på gtasajten

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit: KvaddadPadda. Alla nätter i somras var underbart trevliga.

Årets admin/moderator: KalleR. Har ingen aning hur ni admins och mods sköter era jobb, väljer efter vem jag gillar bäst som person.

Årets nykomling: Kan någon i Forumgala '08 lista några nykomplingar? Jag väljer Clemenza. 13 poster och bäst. Säger kanske lite om återväxten här på forumet. :(

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd: Hahaha, den där Tikki trodde han blivit admin, såklart.

Årets bad guy:

Årets stil: KalleR. Snyggt, relativt enkelt, inte svindyrt och riktigt stilsäkert. Och inte skitnödigt uppklätt eller pinsamt alternativt-wannabe.

Årets romantiker: MyStiC.

Årets mest respekterade medlem: The Dude. Han är grym, helt enkelt. Gillar allting han står för.

Årets roligaste medlem: FerkurZ.

Årets debattör: AngryAxel. En stor skillnad på Axel och andra människor på det här forumet som debatterar de så kallade "stora frågorna" (som Kebab säger) är att Axel innan han yttrar sig kollar upp fakta, jämför, tänker efter och sedan bildar sig en uppfattning. I många trådar sitter jag och blir nästan.. äcklad av hur självuppfyllda och kåta vissa blir på att se sina egna åsikter i skrift, plus att jag verkligen inte håller med dem, men när Axels inlägg sedan kommer känns det alltid skönt att det finns någon att sympatisera med och man får lite hopp igen!

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent: Det måste ju vara kicken. Fyfan vad du och min kompis Richard hade älskat varandra. Han är en komplett no-lifer som kolla på film dygnet runt, det är helt sinnessjukt.

Årets musikrecensent: Kiedis.

Årets musiker: Tux och hans blipblopande är fett.

Årets konstnär/designer: Vinnie. Jag kan inte mycket om PS och grejer, men väljer knappast honom för att han är min irl-vän. Känns som att hans bilder skiljer sig väldigt mycket från den vanliga Photoshop-nördens. Nyskapande, snyggt och innovativt!

Årets skribent:

Årets fotograf: AngryAxel.

Årets medlem: AngryAxel. Alltid trevlig, aktiv, intelligent, och han bidrar med mycket då han håller i olika trådar, kommer med kul idéer osv.

Blaque Memorial Award: Crice.

Hederspris '08: Tackleberry. Märkte att jag inte lyckats trycka in dig någonstans och tycker är du är en riktigt skön kille, så du ska ha hederspriset. Genomtänka, intressanta och på något sätt "ödmjuka" inlägg, som alltid är kul att läsa och tänka vidare över.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klar. 2008-11-26

Årets mest hjälpsamma forumit: Ger den här titeln till Curly.

Årets trevligaste forumit: Mathias.

Årets admin/moderator: Umberto. Thanks for the lounge!

Årets nykomling: Adrian G

Årets avatar: StellHell.

Årets signatur: Mordos med Stormtroopers.

Årets trådskapare: ---

Årets tråd: Blir moderator!

Årets bad guy: ---

Årets stil: Tilldelar jag KalleR tror jag. Fina kläder, bra kombinationer.

Årets romantiker: ---

Årets mest respekterade medlem: Umberto. Kan ha att göra med öppningen av loungen. :P

Årets roligaste medlem: Weener, no doubt. Dissarna och låtarna. <3

Årets debattör: ---

Årets sportfåne: ---

Årets filmrecensent: Kicken. No more comments. Helt sjukt vilka recensioner du skriver. :)

Årets musikrecensent: ---

Årets musiker: Weener ffs!

Årets konstnär/designer: Säger Umberto här pga hans serier! :lol:

Årets skribent: ---

Årets fotograf: AngryAxel - behöver jag motivera?

Årets medlem: AngryAxel med ungefär samma motivering som Kicken skrev.

Blaque Memorial Award: Stammper. Miss you man. :(

Hederspris '08: Umberto, för allt jobb på forumet och särskillt med Loungen!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar lite smått, kommer fyllas på.

Årets mest hjälpsamma forumit: Curly, för hans insatser i datorforumet

Årets trevligaste forumit:

Årets admin/moderator: Umberto, för loungen

Årets nykomling: Adrian G, för att han ser så mysig och snäll ut och bidrar med positiv energi

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare: Kicken, bla för trådarna som handlar om oss forumiter men även andra intressanta

Årets tråd: Angående BeffoUpload, man vet ju inte än hur tråden slutar men tycker den bör nomineras. Länk.

Årets bad guy: Karatemorfar, för han är så stöddig över sitt perfekta liv, som verkar najs.

Årets stil: Maimstream, vågar lite mer än oss andra

Årets romantiker: Gasoline Kiss , för ett fint inlägg jag läste av honom i kärlekstråden (tror jag)

Årets mest respekterade medlem: mr_tobbe, för hans intellekt, stil, personlighet, rymdkunskap, etc

Årets roligaste medlem: Umberto , för hans fyndiga och intelligenta kommenterar som droppas här och var

Årets debattör:

Årets sportfåne:Tweak , för korpen-grejen med bloggen och youtubefilmerna.

Årets filmrecensent: Kicken, med hänvisning till senast sedda filmtråden...

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent: P-C, han skriver om intressanta ämnen och har ett personligt skrivsätt. Gör smarta och lagom långa texter.

Årets fotograf:

Årets medlem:

Blaque Memorial Award: okka, såklart!

Hederspris '08:

Årets partajare: P-C, för att han festar med knark. Det är tungt!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit: GiZmo

Årets admin/moderator: Stellhell

Årets nykomling: Adrian G

Årets avatar: Lajnux

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd:

Årets bad guy:

Årets stil: Karatemorfar

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: AngryAxel

Årets roligaste medlem: mr_tobbe

Årets debattör: Umberto

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent: -

Årets musikrecensent: -

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer: Patrik

Årets skribent: Henkibojj

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets bad guy: Karatemorfar, för han är så stöddig över sitt perfekta liv, som verkar najs.

Haha, tack.. eller nått?

Mitt liv är ganska perfekt.

Förutom att jag bor så långt från min flickvän.. Dumma Norge

Årets stil: Karatemorfar

Tack :(

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit:

Årets admin/moderator: Stellhell, min pojk

Årets nykomling:

Årets avatar: Jag och min äckliga, tjocka tjej

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd: Resa till ett u-land (eller vad den heter?)

Årets bad guy:

Årets stil: FerkurZ .. vi har nog ganska lika stil

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: The Dude.. Det är nått med dig. När man ser namnet så vet man att det är ett seriöst inlägg

Årets roligaste medlem:

Årets debattör: Kicken.. Bra i tråden "Presidentvalet"

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent: Kicken, helt klart..

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent:

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08: Umberto, no doubt

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Editerar in omgående...

Årets mest hjälpsamma forumit: GiZmo: GiZmo har under hela 08 varit en mycket hjälpsam forumit. Han har hjälpt andra forumiter på sajten genom att vara väldigt aktiv och ständigt stå till hjälp. Allt från datorrelaterade problem till olika svar på frågor som man behövt ha svar på.

Årets trevligaste forumit: AngryAxel: AngryAxel har helt enkelt varit den som varit trevligast under årets gång. Han har aldrig blivit arg på något eller någon (trots att han heter AngryAxel) och har verkligen varit trevlig i varenda inlägg han gjort.

Årets admin/moderator: StellHell: Möjligtvis så bygger det på att vi spelat en hel del CS den senaste tiden och trots att han är sådär taskig med flit så gillar jag hans sätt att styra och ställa på sajten. Han har allt från humor till stake.

Årets nykomling: Myrcht: Antagligen lite okänd för er som inte hänger i loungen, men Myrcht är vad jag skulle kalla en trevlig prick. Han har varit trevlig, tagit hand om en lek och bara allmänt bra. Trots att Adrian G är nära (eftersom han verkar vara en av de få aktiva nykomlingarna) så ger jag Myrcht denna nominering.

Årets avatar:

Årets signatur: Mordos: Otroligt stilren och snygg!

Årets trådskapare: Jacker: Det har kommit till en hel del nya trådar under året, men den som har skapat de mest intressanta trådarna är Jacker. Hans trådar har alltid varit seriösa och innehåller nästan alltid ett intressant diskussionsunderlag som diskuterats flitigt hit och dit i hans trådar.

Årets tråd:

Fråga en GTAsajtare. Jag ändrade mig efter allt vad tråd innebär. FEG-tråden är en utmärkt tråd och en av mina absoluta favoriter på forumet!

Årets bad guy: Mordos: Det finns egentligen inte så många kandidater till detta, men jag tycker att Mordos är den som haft den största bad guy imagen. Han har vid vissa tillfällen varit stenhård och vågar säga exakt vad som helst. Denna årets bad guy heter Mordos.

Årets stil: Tweak: Jag vet inte till vem jag sade detta, men det finns flera saker hos Tweak som jag är avundsjuk på. Bland annat är det hans stil. Jag gillar verkligen hans klädsel och hans stil gillar jag enormt, så Tweak är mitt val i denna kategori.

Årets romantiker: Mathias: Jag hänger inte i LP&U-tråden så mycket, men jag kommer ihåg när jag gjorde det i början av året och slutet av förra och jag minns att Mathias(Qouad) gjorde flera inlägg. Han kanske inte är den där romantikern, men så fort jag tänker på kärlek och GTAsajten tänker jag på honom.

Årets mest respekterade medlem: mr_tobbe: Egentligen skulle jag kunna köra en rak copypaste på Dudes motivering. mr_tobbe har varit en blandning av allting och på senare da'r har i alla fall jag tyckt att han är en av de mest respekterade här på sajten.

Årets roligaste medlem: Weener: Ni kommer väl ihåg dissarna han skrev och sjöng för oss? Och busringningarna som han postat hit och dit. Weener är en man som är uppbyggd av ren och skär humor och är årets roligaste medlem.

Årets debattör: Umberto: Finns flera självklara val till denna kategori, men Umberto har visat prov på att om det är en sak han kan, då är det att han kan debattera!

Årets sportfåne: Halo: Om det fanns ett fint synonym för hatkärlek så skulle det passa bra här. Trots att han håller på det laget jag hatar mest i hela världen så har han med tiotals inlägg i både fotbolls- och hockeytråden visat prov på att sport tillhör en del av hans liv.

Årets filmrecensent: P-C: Han har inte så långa recensioner, men det gör ingenting, för det är inte längden som gör recensionen. Hans korta, konkreta och ibland kraftfulla recensioner är dom jag tillsammans med mina (utan att försöka låta för egoistisk) värderar högst i SSF-tråden.

Årets musikrecensent: KvaddadPadda: 'Nuff said.

Årets musiker: Tux: Well, forumgalan '08 är svår, finns många som förtjänar nomineringar, men bara en som man kan nominera. Denna gång blir det Tux. Jag säger som Tweak, jag gillar hans blipbloppande!

Årets konstnär/designer: Vinnie: Ännu en gång har jag lust att stjäla lite av en annan medlems motivering, nämligen Tweaks. Vi har ett flertal riktigt duktiga konstnärer/designers här på sajten. Ett flertal från Patrik till Axel, men för att vara helt ärlig så gillar jag Vinnies verk mest av allas, trots att Axel ligger tätt inpå. Vinnies bilder och konstverk är riktigt snygga och stilrena och jag gillar verkligen hans artistiska drag han har.

Årets skribent: Henkibojj: Se Umbertos motivering.

Årets fotograf: AngryAxel: Behöver jag ens säga något? Fantastiska foton.

Årets partajare: Sikorka : Med den enkla anledningen att hans festrapporter äger och att han festar väldigt mycket. Finns dock flera som jag skulle vilja nominera, men men!

Årets medlem: AngryAxel: Denna var svår. Det finns ett fåtal forumiter som verkligen förtjänar detta, men efter en lång tankestund föll det dock på Axel. Han har under årets gång stått för seriösa, roliga, intressanta, nytänkande och häpnande inlägg i alla sorters trådar. Han har varit väldigt aktiv och skrivit väldigt mycket om hans privatliv och delat med sig av allting från hans foton till hans hjälp. Axel har på något sätt varit en viktig medlem under 08 och det är just därför jag väljer att nominera honom i denna kategori.

Blaque Memorial Award: okka: Jag var inget större fan av okka, men han hade en unik personlighet som verkligen tillförde GTAsajten någonting. Alla hans inlägg hade någon sorts karisma över sig och han som person var så intressant.

Hederspris '08: Umberto: Umberto har gjort en hel del åt GTAsajten i år. Loungen har naturligtvis varit grädden på moset. Jag har velat nominera Umberto till flera kategorier i år, men har hittat andra som förtjänar det aningen, aningen mer. Men Umberto har trots allt varit en av de forumiter med starkast färger (vad jag nu menar med det?) och förtjänar verkligen Hederspriset '08!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit: GiZmo

Årets trevligaste forumit: Vice

Årets admin/moderator: Umberto

Årets nykomling: Adrian_G

Årets avatar: Vice

Årets signatur: Vice

Årets trådskapare:

Årets tråd:LEK: Game Game

Årets bad guy:Mordos

Årets stil:

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: Stellhell

Årets roligaste medlem: Umberto

Årets debattör:

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent: Umberto

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem: GiZmo

Blaque Memorial Award: Funnyline

Hederspris '08: Umberto

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit: Eftersom jag inte besöker teknik-forumet så har jag inte så stor koll faktiskt men jag antar att den här titeln tillfaller Boomer.

Årets trevligaste forumit: Trevlig känns som en väldigt lös definition. Vad innebär att vara trevlig? Att vara sockersöt som Kebab eller snäll som AngryAxel? Det får bli AngryAxel.

Årets admin/moderator: Umberto är en alltför seriös paragrafryttare så det får bli StellHell.

Årets nykomling: Har vi ens haft några nykomlingar i år?

Årets avatar: Umberto, all of 'em.

Årets signatur: -/-

Årets trådskapare: Kicken, hahaha.

Årets tråd: Fråga en GTAsajtare. Utmärkt komplement till intervjuerna.

Årets bad guy: FerkurZ, my man!

Årets stil: Stil är objektivt men låt oss säga The Dude.

Årets romantiker: Den enda med serious girl-problems i år är väl Markky.

Årets mest respekterade medlem: Umberto

Årets roligaste medlem: Finns imo inga "roliga" medlemmar.

Årets debattör:

Årets sportfåne: Ish.

Årets filmrecensent: Kicken

Årets musikrecensent: Kiedis

Årets musiker:

Årets konstnär/designer: Vinnie

Årets skribent:

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:

Uppdaterar sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit: Angry axel.

Årets admin/moderator: Misterwhoopee

Årets nykomling: Fiskaren

Årets avatar: angry axel

Årets signatur: mordos

Årets trådskapare: Jacker.

Årets tråd:Blir moderator!

Årets bad guy: Tikki

Årets stil: angryaxel :(

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem:Mr_tobbe

Årets roligaste medlem: Umberto

Årets debattör:

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent: Kicken

Årets musikrecensent:

Årets musiker: Weener!

Årets konstnär/designer:

Årets skribent:

Årets fotograf:

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:

Edit: That will do.

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit:

Årets admin/moderator: StellHell.

Årets nykomling: Rushifell (Eller hur man nu stavar noobens namn.)

Årets avatar: StellHell

Årets signatur: Mordos, just utav den anledningen till att 90% av forumet har fått för sig att sluta använda signaturer. Om det inte räknas, så väljer jag Maimstream.

Årets trådskapare:

Årets tråd:

Årets bad guy:KalleR

Årets stil: Karatemorfar

Årets romantiker: Marky (lol)

Årets mest respekterade medlem:

Årets roligaste medlem: Tikki (På det där retarded-puppy-sättet.)

Årets debattör:

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent:

Årets fotograf: AngryAxel (We knew that already, didn't we?)

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:

08 har inte varit ett coolt år.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets nykomling: Har vi ens haft några nykomlingar i år?

Ja

Årets mest hjälpsamma forumit: Gizmo

Årets trevligaste forumit:

Årets admin/moderator: Henkibojj

Årets nykomling:

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd: Det för många bra trådar för att bestämma sig

Årets bad guy:

Årets stil:

Årets romantiker: Nik.

Årets mest respekterade medlem:

Årets roligaste medlem:

Årets debattör:

Årets sportfåne: Kicken

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent:

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent:

Årets fotograf:AngryAxel

Årets medlem:

Blaque Memorial Award: Har inte varit med tillräckligt länge för att nominera någon i denna kategori.

Hederspris '08: Umberto

Uppdaterar senare.

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets romantiker: MyStiC.

Ojoj!

Den var oväntad, tack så mycket Tweak! :(

Årets mest hjälpsamma forumit: ---

Årets trevligaste forumit: ---

Årets admin/moderator: Stellhell

Årets nykomling: Rushifell

Årets avatar: Umberto tbfh!

Årets signatur: Stellhell

Årets trådskapare: Umberto

Årets tråd: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=moderator

Årets bad guy: Tikki

Årets stil: Karatemorfar

Årets romantiker: ---

Årets mest respekterade medlem: Karatemorfar

Årets roligaste medlem: ---

Årets debattör: Umberto

Årets sportfåne: Tweak

Årets filmrecensent: Kicken

Årets musikrecensent: Kiedis

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer: Patrik

Årets skribent: ---

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem: Umberto, mannen, myten, legenden! Nejdå, men den här snubben har gjort forumet mycket gott i år! Hands down! *buga*

Blaque Memorial Award: ---

Hederspris '08: Tikki

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju inte varit med så länge men ska försöka hitta på en lista.

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit: Kebab tycker han sprider en sån skön känsla och värme på forumet.

Årets admin/moderator: Umberto!

Årets nykomling: Adrian_G riktigt skön snubbe både på och utanför forumet.

Årets avatar:AngryAxels :(-gubbe,den är störtskön!

Årets signatur:Mordos med sina Stormtroopers!

Årets trådskapare:Tikki

Årets tråd:"Blir Moderator"

Årets stil:FerkurZ skön stil som han visar upp i klädskåpet väldigt ofta.

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem:UMBERTO

Årets roligaste medlem:Weener<3

Årets debattör: Jacker

Årets sportfåne:Det blir självklart Halo!

Årets filmrecensent: Kicken, det är han som håller tråden levande.

Årets musikrecensent:

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer:Umberto med sina underbara serier

Årets skribent:Kiken

Årets fotograf:AngryAxel levererar fina bilder gång på gång.

Årets medlem:AngryAxel.

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:Umberto!

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med reservation för ändring!

Årets mest hjälpsamma forumit: Säger R2D2 på denna - Om än något mer sällsynt än vad han en gång varit har han aldrig svikit mig när jag behövt hjälp med något, vare sig det är hjälp med hur man tar ackordet 'E' som barré på gitarren, eller fixa ett fungerande säljsystem till min fotoshop.

Årets trevligaste forumit: Det finns sjukt många som kandiderar till detta, men det är ändå solklart Tweak. Finns inte ett ont ben i den pojken! :(

Årets admin/moderator: Umberto, för hans engagemang med loungen. Big up!

Årets nykomling: Kör på Värdshusvärden Myrcht - bra rollspelat! För övrigt har årskullen '08 varit rätt bra, imo.

Årets avatar: P-Cs, tror jag, den fastnar liksom på en.

Årets signatur: Mordos, för en kaskad av stilistiskt överträffande signaturer.

Årets trådskapare:

Årets tråd: Zoofili-tråden, den var... Intressant, minst sagt!

Årets bad guy: StellHell, för obarmhärtigt modererande. Någon måste göra det.

Årets stil: Maimstream!

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: Hoppar på The Dude-tåget, den mannen slutar aldrig imponera!

Årets roligaste medlem: Om än något moralpredikande och ibland torr, har Umberto ett otroligt förfinat sinne för humor, som ofta bygger på bitande sarkasm. Och man får ju inte glömma hans karaktäristiska bilder!

Årets debattör: Jacker - Vi håller inte alltid med varandra, men du argumenterar bra, och håller en seriös ton!

Årets sportfåne: Jag måste medge att jag hänger väldigt lite i relevanta trådar, vilket säger mycket om hur jag ligger till i denna kategori. Men de gånger jag av misstag tagit mig in där talade Kicken väldigt insatt om Premier League, och det räcker för att få min nominering!

Årets filmrecensent: Jag vill nominera Vice, med motiveringen att kvantitet i detta fall > kvalitet. Han håller liksom tråden levande.

Årets musikrecensent: Jag vet inte om våra musikstilar är någon identisk match, men Kiedis tycker jag bär mycket av det ok som håller igång musiktråden!

Årets musiker: Det finns rätt många musiker på GTASajten - R2D2, Tweak, Maimstream, Samuelszon, Weener, Dizzy, men det är förvånansvärt få man faktiskt har hört. Jag nominerar iallafall Weener, för att han är en bra singer/songwriter! Annars är det dags för en ny trubadurtävling, tycker jag :)

Årets konstnär/designer: Vinnie! Han är kreativ, och producerar fina alster gång på gång.

Årets skribent: Umberto. Föll verkligen för denna post, den är så graciöst berättad! Man lever sig in i det, och jag skulle verkligen vilja läsa något längre han skrivit. (Hint, hint!)

Årets fotograf: Nominerar Mordos - hans förbättringskurva pekar verkligen spikrakt uppåt, och han har en bra känsla för komposition.

Årets medlem: Kicken! Kortfattat nominerar jag honom för att han gör forumet till en bättre plats.

Årets partajare: Finns många rapporter i Festtråden, och även här är kandidaterna många, men grunden till min nominering ligger på ett mer personligt plan - P-C, för våra vackra Laakso-duetter en blöt Arvikakväll <3

Blaque Memorial Award: Okka. Tar Kickens motivering, och lägger till att han var söt.

Hederspris '08: Vad ska man säga? Man kan älska honom eller hata honom, men faktum är den att forumet säkerligen inte hade varit sig likt utan hans alltid stilrena och orginella avatarer, hans cynism, och hans ständigt återkommande, bra-dåliga (ungefär som fulsnygga - de är så dåliga att de blir bra) ordvitsar. Mordos.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit: StellHell för hans hjälpsamma och informationsrika svar i TROMS.

Årets trevligaste forumit: AngryAxel. Vare sig det är spelad trevlighet eller inte så älskar jag den.

Årets admin/moderator: Umberto. Gjort ett riktigt bra jobb i Loungen.

Årets nykomling: -- Har ingen riktig koll på vilka som är nykomlingar.

Årets avatar: AngryAxels :)

Årets signatur: Siana

Årets trådskapare: --

Årets tråd: Fråga GTAsajtaren. Mycket läsvärda svar och roliga frågor där.

Årets bad guy: MystiC (Eller hur du nu skriver det)

Årets stil: StellHell

Årets romantiker: -- (eller mig själv :o)

Årets mest respekterade medlem: --

Årets roligaste medlem: Kebab. (för det va väl han?)

Årets debattör: --

Årets sportfåne: --

Årets filmrecensent: --

Årets musikrecensent: Kiedis. (Hoppas bara att jag inte blandar ihop honom med nån nu. editerar det senare i såna fall.)

Årets musiker: Weener!!

Årets konstnär/designer: --

Årets skribent: --

Årets fotograf: antepanteboy

Årets medlem: Umberto för hans enorma arbete och de timmar han lagt ner på Loungen.

Blaque Memorial Award: Funnylin

Hederspris '08: --

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återkommer!

Årets mest hjälpsamma forumit: Umberto för bland annat loungen

Årets trevligaste forumit: AngryAxel

Årets admin/moderator: Det blir den den gamle Stellhell

Årets nykomling: Fiskaren

Årets avatar: Stellhell

Årets signatur: Mordos (Alla på forumet är ju utan singnatur men mordos har gjort det bra)

Årets trådskapare: jacker

Årets tråd: Jahapp! Den lätta

Årets bad guy:Ferkurz

Årets mest respekterade medlem: Hultenius

Årets roligaste medlem: Kebab

Årets debattör: The dude

Årets konstnär/designer: Det blir Umberto av ganska klara skäl

Årets skribent:

Årets fotograf: Angryaxel (den enda jag vet fotograferar)

Årets medlem: Kicken

Blaque Memorial Award: Stammper, han borde verkligen komma tillbaka.

Hederspris '08: Hultenius för sin insats till forumet

Tro inte det är någon skillnad för färgerna

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte kunna nominera så många i år känner jag, hänger inte med i alla svängar vad som händer. Men vill vara med på ett hörn ändå.

Årets mest hjälpsamma forumit:

Årets trevligaste forumit: Vice. (han verkar minnas att gratta de flesta på födelsedagen, plus annat allmänt trevligt)

Årets admin/moderator: KalleR (gillar lågmäld moderering, kvar trots att han själv sagt intresset svalnat)

Årets nykomling: Myrcht (var bra i rollspelen, och verkar trevlig)

Årets avatar: StellHell (pirater!)

Årets signatur:

Årets trådskapare: mr_tobbe för Bikttråden och Fråga en GTASajtare

Årets tråd: Fråga en GTASajtare (att ingen tänkt på det förut?)

Årets bad guy: Mordos (AngryAxels beskrving av kategorin)

Årets stil: The Dude (The Dude är en stil.)

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: Umberto (trots allt)

Årets roligaste medlem: FerkurZ (hans kommentarer överallt)

Årets debattör:

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent: Kiedis

Årets musiker:

Årets konstnär/designer:

Årets skribent: P-C.

Årets fotograf:

Årets medlem: AngryAxel (har synts mycket här och var, men kan inte riktigt sätta han nånstanns specifikt, och att han tog sig an detta :) )

Årets partajare: mr_tobbe får den ^^ annars verkar ju P-C köra på också

Blaque Memorial Award: Funnylin

Hederspris '08: Umberto (det blir liksom på det stora hela, men mest för Rollspelet och Loungen)

Kanske editerar in något mer. Och det gjorde jag, men tyvärr ingen komplett nomineringslista denna gång... :P

Årets roligaste medlem: Vem va det som hade snackat med sig själv i bilen när alla andra hade väjningsplikt?? Editerar in honom i alla fall.

Haha! Det var Kebapen! :o

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...