Jump to content

FG '08 - Nomineringstråden


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Årets mest hjälpsamma forumit: Boomer, utan tvekan.

Årets trevligaste forumit: Angryaxel!

Årets admin/moderator: Stellhell.

Årets nykomling: Myrcht.

Årets avatar: P-C's McCartney.

Årets signatur:

Årets trådskapare: Umberto.

Årets tråd: Kör på samma som alla andra och väljer Blir moderator!

Årets bad guy: Ferkurz

Årets stil: Tweak.

Årets romantiker: MyStiC.

Årets mest respekterade medlem: GTA3 Freak, verkar sjukt allmänbildad och vass då han väl börjar diskutera.

Årets roligaste medlem: Kebab.

Årets debattör: GTA3 Freak, även om han inte debatterar värst mycket..

Årets sportfåne: godfather

Årets filmrecensent:

Årets musikrecensent:

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer: Patrik

Årets skribent: Umberto.

Årets fotograf: Angryaxel,

Årets medlem: Angryaxel.

Blaque Memorial Award: Boomer, tror han blev bannad?

Hederspris '08: Kebab.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Årets mest hjälpsamma forumit: Hmm, jag är egentligen ingen som ber om hjälp direkt, föredrar att lösa saker och ting på egen hand. Men om någon har hjälpt mig så är det Henkibojj. Han ställer i princip alltid upp, ibland sätter han sig ner och hjälper till även fast han egentligen inte har tid, cred till dig.

Årets trevligaste forumit: Svårt val, Axel är ju verkligen en hyvens kille, men han snackar nästan aldrig direkt till mig. Tweak är också en riktigt trevlig kille, men inte heller han pratar så ofta direkt till mig. Nåväl, min röst får till slut falla på Kebab. Han är alltid glad och positiv, sedan finns han nästan hela tiden till hands på msn, har man tråkigt så slänger man bara iväg en rad och sedan har man en trevlig kille att prata med resten av kvällen.

Årets admin/moderator: Svårt val, jag skulle helst vilja nominera alla nya mods, Henkibojj, Quattro, Misterwhoopee samt Umberto. De tre förstnämnda modererar ju visserligen på GTA-delen, och där läser jag i princip aldrig, så den moderator som påverkat mig mest är Umberto, min röst faller på honom.

Årets nykomling: Adrian G, lätt val. Han dök upp med en sjukt härlig inställning, jag har nog bara sett positiva inlägg från den killen. Härligt att han hittade hit.

Årets avatar: Umbertos Waldorf-avatarer börjar ju nästan bli lite klassiska. :(

Årets signatur: Jag tror redan nu att vi har en vinnare. Mordos signatur är skitsnygg helt enkelt.

Årets trådskapare: Umberto, det är väl främst för att många av hans trådar tillhör Loungen, och Loungen är den plats som jag hänger mest på nu för tiden.

Årets tråd: Fråga en GTAsajtare. är alltid lika spännande att klicka sig in på. Genial tråd helt enkelt.

Årets bad guy: Mordos, helt klart.

Årets stil: Jag är väl inte direkt någon expert inom det området, snarare tvärt om faktiskt. Men KalleRs still tilltalar mig, den är ball!

Årets romantiker: AngryAxel! :P Det där med pannkakslagandet och allt, det lät ju urmysigt!

Årets mest respekterade medlem: The_Dude, helt klart. Jag har ingenting speciellt som jag kan relatera till, utan han bara är respekterad i mina ögon.

Årets roligaste medlem: Umberto har fått mig att skratta högt flera gånger, både via sina serier och sina överdrivna texter här på forumet. :D

Årets debattör: Nu har jag ju inte läst några debatter på ett bra tag och oftast tycker jag det är poänglöst och ointressant debatterande som utförs här. Men jag har sett AngryAxel framföra sina åsikter ibland, och han skriver på ett helt nytt sätt när han debatterar, ett litet klurigt sätt, men ändå lite häftigt.

Årets sportfåne: Kikkeli, inte bara för att han håller på Arsenal, utan för hans nästan besatthet innan, under och efter en match. Han är engagerad i princip all sorts fotboll i princip, hypade som fan inför EM och var nästan helt ifrån sig dagarna innan, när EM sedan väl var igång så förhörde han mig på varenda match som hade spelats. :naughty:

Årets filmrecensent: Kikkeli igen! Killen håller ju tråden vid liv helt på egen hand, och det är inte några tarvligt skrivna enmeningsrecensioner, utan det är fulla och detaljerade recensioner som gäller. Att orka med det så ofta som han gör är grymt.

Årets musikrecensent: Inte min del av forum, tyvärr.

Årets musiker: Weener, hans dissar och covers är grymma!

Årets konstnär/designer: Svårt val, det står som alltid mellan Umberto, AngryAxel och Patrik, i år får min röst falla på Patrik, hans målningar är grymma.

Årets skribent: Svårt val, men min röst faller på Umberto.

Årets fotograf: AngryAxel, helt klart.

Årets medlem: Umbmerto helt klart, ingen annan har förändrat och utvecklat lika mycket som han har.

Årets partajare: Oj, svårt val. Men min röst faller nog på P-C.

Blaque Memorial Award: Funnylin.

Hederspris '08: Det skulle jag faktiskt vilja ge till The_Dude, under året som gått har du i mina ögon blivit som en ny medlem. Jag vet inte om det är jag som har börjat värdera dig på ett annat sätt eller om det är du som har ändrat din stil. Men du har stigit något otroligt i mina ögon. Det var skitskoj att föra lite diskussioner i mIRC tillsammans med dig i somras. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hinner tyvärr inte lägga till några kommentarer.

Man ska inte vänta till sista dagen *facepalm*, man ska inte vänta till sista dagen *facepalm*...

Årets mest hjälpsamma forumit: GiZmo.

Årets trevligaste forumit: AngryAxel.

Årets admin/moderator: Umberto

Årets nykomling:

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare: Kicken.

Årets tråd: Blir moderator!

Årets bad guy: FerkurZ

Årets stil: Karatemorfar

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem:

Årets roligaste medlem: FerkurZ

Årets debattör: The Dude

Årets sportfåne:

Årets filmrecensent: Kicken.

Årets musikrecensent: AngryAxel

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer: Patrik

Årets skribent: Umberto

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem:

Årets partajare: P-C

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08: Mordos

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit: Mathias

Årets trevligaste forumit: Tweak

Årets admin/moderator:

Årets nykomling:

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets trådskapare:

Årets tråd: Bli mod

Årets bad guy:

Årets stil: KalleR

Årets romantiker:

Årets mest respekterade medlem: Kebab

Årets roligaste medlem: mer skönaste, The Dude

Årets debattör:

Årets sportfåne: GTApimpfoolife

Årets filmrecensent: Kicken

Årets musikrecensent: Kvaddadpadda

Årets musiker: Weener

Årets konstnär/designer:

Årets skribent: Umberto

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem: The Dude

Årets partajare: P-C

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08: The Dude

Skulle vilja nominera fler i samma kategori, men det går ju inte tyvärr.

*edit* ghaa beslutsångest.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets mest hjälpsamma forumit: Curly

Årets trevligaste forumit:

Årets admin/moderator: StellHell

Årets nykomling: Adrian G

Årets avatar: Ehh.. Saleen? Eller är de bara nya avatars som gäller? :lol:

Årets signatur: Mordos

Årets trådskapare: mr_tobbe

Årets tråd: Fråga en GTAsajtare

Årets bad guy: StellHell

Årets stil: ------

Årets romantiker: ------

Årets mest respekterade medlem: ------

Årets roligaste medlem: ------

Årets debattör: GTA3 Freak

Årets sportfåne: ------

Årets filmrecensent: ------

Årets musikrecensent: ------

Årets musiker: Weener!

Årets konstnär/designer: AngryAxel

Årets skribent: Umberto

Årets fotograf: AngryAxel

Årets medlem: AngryAxel

Blaque Memorial Award:

Hederspris '08:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright, så fort tråden låses är nomineringarna slutgiltiga. Det som kommer att hända nu är att jag kommer att räkna nomineringarna, och om en vecka – ons 3 december, kommer ”FG ’08 – Finalisttråden” att startas, där finalisterna i varje kategori presenteras. De tre personer (eller mer, om nomineringarna fördelats lika) som fått flest nomineringar i varje kategori går vidare till finalfasen, där ert jobb blir att rösta på den ni tycker borde vinna titeln!

e: Och tyvärr GiZmo, rösten kom in 00:00, vilket tekniskt sett räknas som torsdag, så jag måste tyvärr ogiltigförklara den.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright, så fort tråden låses är nomineringarna slutgiltiga. Det som kommer att hända nu är att jag kommer att räkna nomineringarna, och om en vecka – ons 3 december, kommer ”FG ’08 – Finalisttråden” att startas, där finalisterna i varje kategori presenteras. De tre personer (eller mer, om nomineringarna fördelats lika) som fått flest nomineringar i varje kategori går vidare till finalfasen, där ert jobb blir att rösta på den ni tycker borde vinna titeln!

e: Och tyvärr GiZmo, rösten kom in 00:00, vilket tekniskt sett räknas som torsdag, så jag måste tyvärr ogiltigförklara den.

Men.. de var nån sekund efter.. urk.. mest ork, hoppas inte nån failar pga mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...