Jump to content

Star Wars: The Old Republic


Boomer
 Share

Recommended Posts

Någon annan som irriterar sig på att hc-questsen oftast känns svårare än flashpoints? Mycket kanske beror på spawn raten, som jag antar är sänkt nu vid launch, men trashen kan vara sjukt jobbig medan bossarna oftast bara är tank'n'spank.

Någon annan som kört Mandalorian Raiders (Republic) än? (Boss/Encounter-spoiler)

Hade rätt mycket problem med encountern som bestod av de fyra empire-klasserna. Berodde nog mycket på kass koordination dock.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som irriterar sig på att hc-questsen oftast känns svårare än flashpoints? Mycket kanske beror på spawn raten, som jag antar är sänkt nu vid launch, men trashen kan vara sjukt jobbig medan bossarna oftast bara är tank'n'spank.

Någon annan som kört Mandalorian Raiders (Republic) än? (Boss/Encounter-spoiler)

Hade rätt mycket problem med encountern som bestod av de fyra empire-klasserna. Berodde nog mycket på kass koordination dock.

Körde precis den flashpointen. Vi wipeade 3 gånger innan vi lyckades ta ner dem. Taktiken vi använde var att ta ner warriorn först för att få bort hans jobbiga aoe pushback. Sen drog vi ner samtliga till typ 15% hp innan vi tog de samtidigt, för att undvika damage buffen de får när nån dör. Dessvärre buggade sig chesten så vi fick ingen loot

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar väl bli dags att köra igång nu men jag har ingen aning om vart jag ska spela. Orkar inte börja på en server där jag kommer få vänta på att få logga in när jag vill spela.

Ahto City ju!

Jag har aldrig haft mer än 5 minuters kötid där.

Tänkte införskaffa detta fast jag är inget riktigt fan av Star Wars. Är det lätt att komma in i spelet? Och jag är ju inte heller en bra PvE spelare. Hur lätt är det att komma in i allt detta och sånt? Och vad är max lvl?

Hördudu, det var inte jag heller. Jag har nog aldrig sett en hel Star Wars film.

Och jag totalälskar spelet! För varje dag jag spelar blir det bara roligare.

Sen har jag dragit ner 6 polare till i träsket. Så det är ett bra spel!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer in på sidan direkt :o

Kan klicka runt utan problem.

Det gör jag med, det är när man ska gå in på "My Account" som jag kommer till en inloggningsruta, och när jag sen loggar in så laddar den bara utan att något händer... :(

Edit: Men nu kom jag in! Tror jag. Har åtminstone kommit fram till ett Waiting Room.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahto City ju!

Jag har aldrig haft mer än 5 minuters kötid där.

Hördudu, det var inte jag heller. Jag har nog aldrig sett en hel Star Wars film.

Och jag totalälskar spelet! För varje dag jag spelar blir det bara roligare.

Sen har jag dragit ner 6 polare till i träsket. Så det är ett bra spel!

Väntar nog hellre på en free trail och se istället för att punga ut 400kr för det som jag lär säkert inte gilla vilket kommer bli hyllan. Sen kommer jag även inte ha råd att betala 200kr/mån så får se hur det blir men ska testa det när dem släpper så man får testa det gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntar nog hellre på en free trail och se istället för att punga ut 400kr för det som jag lär säkert inte gilla vilket kommer bli hyllan. Sen kommer jag även inte ha råd att betala 200kr/mån så får se hur det blir men ska testa det när dem släpper så man får testa det gratis.

200 kr är ju en ganska grov överdrift.

120 kr är mer korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är intresserad av detta, dock väntar jag på Planetside 2- betan, som ska komma i början på nästa år, så jag vill en riskera att bli fast i det här. :P Får väl spela KotOR så länge, har ändå haft det liggandes på Steam sen i somras.

Det är knappast nödvändigt men har man möjlighet tycker jag absolut att man ska lira KotOR 1 och 2 innan man börjar med SWTOR. Förutom att de båda spelen är helt fantastiskt roliga så ger de en bra inblick i en hel del moment som tas upp i SWTOR. Att sedan en hel del kuriosa från de gamla KotOR-spelen dyker upp uppskattas givetvis än mer för en som vet vad det handlar om... :D

Spelet är äckligt bra förresten så du gör nog rätt i att låta bli om du inte vill fastna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...