Jump to content

Star Wars: The Old Republic


Boomer
 Share

Recommended Posts

Och där satt den!

You Have Been Selected to Test STAR WARS: The Old Republic!

Tankar spelet i skrivandets stund, hur är det med er här på forumet, någon som hypear över det och är ens det lilla intresserad över det?

Är helt klart intresserad men är osäker på om jag har råd och ork att spela. Kommer lägga mycket tid på DotA2 ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som skrev upp sig för betatestning fick en inbjudan. ;) Det gäller en stresstest av servrarna och därför vill de ha med så många som möjligt. Ska bli väldigt roligt att testa, fick mail idag om att jag kunde börja testa kl 10:00AM CST imorgon Fredag. Lite osäker vilken tid det är här bara, vi ligger 6 timmar efter om jag förstått rätt?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som skrev upp sig för betatestning fick en inbjudan. ;) Det gäller en stresstest av servrarna och därför vill de ha med så många som möjligt. Ska bli väldigt roligt att testa, fick mail idag om att jag kunde börja testa kl 10:00AM CST imorgon Fredag. Lite osäker vilken tid det är här bara, vi ligger 6 timmar efter om jag förstått rätt?

16.00 om jag har räknat rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, skitbra var det. Bara testat jedi men jävlar vilken story. Sjukt imponerande, speciellt eftersom varje klass har sin egen story. Det enda jag kan klaga på är att grafiken är så cartoonish... :(

... men nu är spelet beställt, trots att jag var så hatisk för ett par år sedan. :rolleyes:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det någon här som har bokat spelet och använt den medföljande koden för att få tillgång till pre-acess? Har denne någon fått besked om hur pass tidigt han/hon får börja spela? Jag har aktiverat min kod men har sedan dess inte fått höra ett knyst om det i min mail.

Den 20'de ska spelet släppas. Om jag förstod det hela rätt så ska folk med pre-acces komma in i spelet redan den 15'de!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, jag vet att det släpps den 20:e, men tydligen så får folk börja olika tider beroende på när de aktiverade sin kod som man får när man har bokat spelet. De som bokade spelet och aktiverade sin kod tidigt får alltså börja redan den 15:e, medan folk som aktiverat sin kod senare tydligen ska få börja senare (16:e, 17:e osv...).

Det är detta jag väntar svar på, vilken dag man får börja. Visserligen är det några dagar kvar men man vill ju ändå.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, jag vet att det släpps den 20:e, men tydligen så får folk börja olika tider beroende på när de aktiverade sin kod som man får när man har bokat spelet. De som bokade spelet och aktiverade sin kod tidigt får alltså börja redan den 15:e, medan folk som aktiverat sin kod senare tydligen ska få börja senare (16:e, 17:e osv...).

Det är detta jag väntar svar på, vilken dag man får börja. Visserligen är det några dagar kvar men man vill ju ändå.

We'll be providing more information about Early Access later this week on the website, but to be clear, there have not been any emails sent out alerting people as to the dates/times they'll be in.

We're going to be closing this thread to avoid any confusion or misleading information.

Bestämde mig jag också för att boka spelet. Får se hur mycket tid jag kommer lägga på det, säkerligen en del under julledigheten i alla fall.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bestämde mig jag också för att boka spelet. Får se hur mycket tid jag kommer lägga på det, säkerligen en del under julledigheten i alla fall.

Nice, är du med i någon guild? CDON samarbetar ju med en helsvensk guild, Republic Of Sweden, som jag funderar på att lira med i början. Risken är väl stor att den består av en hel del skitungar men det kan ju vara något att börja med åtminstone.

edit: Kan väl lägga till att jag inte kommer spela så överdrivet mycket heller men någon kväll i veckan ska jag försöka hinna.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile.

Also, Eudoros, får se om jag går med i den guilden. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska spela republic eller empire än. :)

Edit2: Verkar inte som SWTOR kommer använda origin, tack gode gud för det!

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile.

Ah, såg det på facebook! Börjat pre-loada nu. Fan vad skönt att man slipper vänta på att det fysiska exemplaret ska dyka upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...