Jump to content

Star Wars: The Old Republic


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Hur är endgame i SWTOR?

Själva innehållet i PvE är bra, det är lite buggar som fortfarande behöver fixas dock. PvP är just nu antingen att köra premades i warzones (Om man nu vill vara seriös med PvP, annars är det många som kör solo queue också) eller grinda Ilum. (World-pvp) Rated warzones kommer dock i mars-patchen. (Tillsammans med en ny warzone osv.)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själva innehållet i PvE är bra, det är lite buggar som fortfarande behöver fixas dock. PvP är just nu antingen att köra premades i warzones eller grinda Ilum. (World-pvp) Rated warzones kommer dock i mars-patchen. (Tillsammans med en ny warzone osv.)

Härligt. Kollat på en del raidvideos, och bosstaktikerna verkar ju inte vara så hjärndöda som jag trodde.

Har för övrigt börjat spela det här nu, verkligen på tiden. Började spela i måndags, levlar en Jedi Guardian på servern Kai-Kan. Är level 27 nu. Faktiskt riktigt imponerad av SWTOR, det bästa MMORPG:et jag spelat som utklassar de andra s.k "WoW-killers".

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur går det med lirandet då? 50 än? :naughty:

Jä-hävlar vad roligt det är att lira sentinel förresten! Watchman gör riktigt ont när man fått fram en bra rotation.

Det går framåt i alla fall, så sjukt segt att levla nu. Är 35, ska spela ihärdigt hela veckan i hopp om att ta 50 i helgen.

Har precis fått Doc, grymt lätt att ta ner Elites nu. Hade lite problem förut, trots att jag poppade alla mina survival cooldowns så var det på håret att jag skulle dö mot Elites. Skönt med en healer companion nu!

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går framåt i alla fall, så sjukt segt att levla nu. Är 35, ska spela ihärdigt hela veckan i hopp om att ta 50 i helgen.

Har precis fått Doc, grymt lätt att ta ner Elites nu. Hade lite problem förut, trots att jag poppade alla mina survival cooldowns så var det på håret att jag skulle dö mot Elites. Skönt med en healer companion nu!

Fan vad jag måste ha slackat då om du har gått om mig :D

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag måste ha slackat då om du har gått om mig :D

Haha, jag som tycker att jag slackar! Tar i snitt 2 levlar om dagen, och då spelar jag i princip hela tiden.

Att ta level 50 i helgen känns lite som ett dött lopp just nu. Har en polare som är level 46 nu och han klagar som själva fan över hur segt det går. Men men, ska göra mitt bästa i alla fall! Ska ta 40 ikväll, kanske högre beroende på hur trött jag blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...