Jump to content

Star Wars: The Old Republic


Boomer
 Share

Recommended Posts

Mjo, jag vet faktiskt inte. Men om jag förstått det rätt lär det väl bara vara att spela när man väl fått sin Early Game Access-invite? Om man pre-loadat spelet innan, dårå.

Jupp!

Tyvärr beställde jag det så pass sent så jag får min early access med lådan som skickas från Webhallen.

Dvs så har jag inte reggat koden än, och lär få grymt sen early access :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the dark side, we got cookies!

Det blir the empire för mig. Jag vill ha Sith Warrior, och polaren vill spela Sith Inquisitor, så det är ganska enkelt val ^^

"You have already Pre-Ordered Star Wars: The Old Republic.

You can now download the game client and patch the game. Watch for an email invitation from The Old Republic team to begin your Early Access."

Sitter och F5ar mailen trots att jag vet att det är imorgon först de börjar skicka mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av en anledning. ;) Vid launch kommer det att ha jämnat ut sig och troligtvis vara kö till de flesta servrar. Det lugnar nog ner sig efter ett tag.

Aye, mina IRLs är ju inte direkt så smarta och vill rolla på en RP-PVP-server för att slippa köerna. Rollade på den PVP-servern som öppnades igår i alla fall. (Trayus Achademy)

Also, två dagars grace period: http://www.swtor.com/blog/giving-grace-period-star-wars-old-republic

tl;dr man kan spela fram tills den 22:e utan att skriva in sin produktkod.

Edit2: Nu får de nog börja lugna sig med att öppna servrar, få in allt folk först.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aye, mina IRLs är ju inte direkt så smarta och vill rolla på en RP-PVP-server för att slippa köerna. Rollade på den PVP-servern som öppnades igår i alla fall. (Trayus Achademy)

Also, två dagars grace period: http://www.swtor.com/blog/giving-grace-period-star-wars-old-republic

tl;dr man kan spela fram tills den 22:e utan att skriva in sin produktkod.

Edit2: Nu får de nog börja lugna sig med att öppna servrar, få in allt folk först.

Äsch, fler servrar = fler folk som kan joina.

Jag får early access idag! Förhoppningsvis första vågen redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör också på Bloodworthy. Vad nickar du?

Åhå, trevligt. Kör Republic, nickar Rayel. Har dessvärre inte hunnit spela så mycket sen jag fick min pre-access (två dagar sen), men idag och imorgon ska jag börja nöta lite. Vad nickar du?

Lite fundersam gällande köerna förresten, just nu måste jag vänta en och en halv timme för att komma in! Vill inte tänka på hur köerna hade sett ut vid launch om det inte hade infört pre-access och slussat in folk styckesvis... Antar att det jämnar ut sig efter ett tag men det är ju segt när man är så sugen på att lira.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhå, trevligt. Kör Republic, nickar Rayel. Har dessvärre inte hunnit spela så mycket sen jag fick min pre-access (två dagar sen), men idag och imorgon ska jag börja nöta lite. Vad nickar du?

Lite fundersam gällande köerna förresten, just nu måste jag vänta en och en halv timme för att komma in! Vill inte tänka på hur köerna hade sett ut vid launch om det inte hade infört pre-access och slussat in folk styckesvis... Antar att det jämnar ut sig efter ett tag men det är ju segt när man är så sugen på att lira.

Republic här med. Har en lvl 22 sentinel vid namn Jhogo och en lvl 13 smuggler som heter Sansah.

Väldigt tråkigt med så långa köer på vissa servrar. Bloodworthy har ju dessvärre blivit något av en officiell skandinavisk server, då många stora guilder som RoS (som du spelar i va?) flyttade hit efter att ryssarna tog över de servrarna som de först var tilldelade. Hoppas verkligen Bioware kan åtgärda det med server transfer eller att splitta servrar, skulle gärna spela på en mindre befolkad server men känner inte riktigt för att börja om från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Republic här med. Har en lvl 22 sentinel vid namn Jhogo och en lvl 13 smuggler som heter Sansah.

Väldigt tråkigt med så långa köer på vissa servrar. Bloodworthy har ju dessvärre blivit något av en officiell skandinavisk server, då många stora guilder som RoS (som du spelar i va?) flyttade hit efter att ryssarna tog över de servrarna som de först var tilldelade. Hoppas verkligen Bioware kan åtgärda det med server transfer eller att splitta servrar, skulle gärna spela på en mindre befolkad server men känner inte riktigt för att börja om från början.

Okej, läckert. Är sentinel roligt eller? Funderar på att välja det jag med. Jag är inte med i RoS ännu faktiskt, men funderar på att bli det eftersom att jag inte har någon att levla med och det vore skönt att ha några svenskar att umgås med, såvida guilden inte består av enbart 12-åringar då...

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, läckert. Är sentinel roligt eller? Funderar på att välja det jag med. Jag är inte med i RoS ännu faktiskt, men funderar på att bli det eftersom att jag inte har någon att levla med och det vore skönt att ha några svenskar att umgås med, såvida guilden inte består av enbart 12-åringar då...

Riktigt roligt faktiskt, speciellt mot bossar och elitmobs då jag är speccad Watchman som baserar sin skada på burning effects. Av vad jag har läst på forumet så är Guardian inte riktigt lika vass som andra tankklasser just nu, och dps-trädet ska vara lite av en besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skippade utgång och har lirat hela kvällen och fan vad skoj det är. Hew, du som lirar Sentinel, har du hunnit slå fast vilken specc som är bäst till PVE? :P Är det Watchman som du skriver i inlägget ovan?

Har bara erfarenhet själv av Watchman (körde visserligen Combat under game testing i somras, men det har ändrats en del sen dess), men vad jag har läst på forum så är Watchman the way to go. Combat just nu verkar vara lite sämre än de andra, speciellt Zen med Ataru-form (som är den formen man bör använda som Combat-speccad) verkar rätt kass jämfört med övriga. Focus ska vara riktigt stark den med, men ser ut att vara mer inriktad på PvP än Watchman.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...