Jump to content

Festivaler '09


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. yes_1046272_0.gif

Vet inte, men de spelar I Hultsfred på skärtorsdagen :>

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. yes_1046272_0.gif

På en fråga om SMK + två andra band svarade deras pressansvarige att de i alla fall hade chans på Slagsmålsklubben. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. yes_1046272_0.gif

Ha inga höga förväntningar dock. Har blivit besviken alla två gånger jag sett SMK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg du dem på Emmaboda förra året? Av det jag minns var det asbra.

Minns inte om jag såg dem där eller inte.

09.04.02

Nya Artister

The Pains Of Being Pure At Heart

Handsome Furs

Monde Yeux

O så en tråkig nyhet Mstrkrft ställer in...

Och till sist en glad nyhet att The Bloody Beetroots ersätter

Synd med mstrkft men tummen upp för The Bloody Beetroots!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar det ju dra ihop sig, måste bestämma mig :(

Way out West har grym lineup, dit måste jag nästan åka. En endagsbiljett till P&L för att se Pete vore asbra och Emmaboda känns ändå rätt OK (Handsome Furs har jag bara hört lite men det jag har hört är jättebra, The Pains of Being Pure at Heart har jag lyssnat en del på, Markus Krunegård vill jag se igen och sen finns ju alla helt OK-artister man gärna vill se).

Är det någon som hänger med på någon av dessa? Jag kan köra dit och hem, behöver bara sällskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar det ju dra ihop sig, måste bestämma mig :(

Way out West har grym lineup, dit måste jag nästan åka. En endagsbiljett till P&L för att se Pete vore asbra och Emmaboda känns ändå rätt OK (Handsome Furs har jag bara hört lite men det jag har hört är jättebra, The Pains of Being Pure at Heart har jag lyssnat en del på, Markus Krunegård vill jag se igen och sen finns ju alla helt OK-artister man gärna vill se).

Är det någon som hänger med på någon av dessa? Jag kan köra dit och hem, behöver bara sällskap.

Hey, WoW vore inte dumt! Men jag väntar några veckor med att bestämma mig, jag måste jobbigt nog tänka på ekonomin i sommar.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...