Jump to content

Fotoutställning!


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta, men är inte det här en toppenfin Allmänt-tråd? Frågar/påstår främst för att jag själv snart inte vet vad som ska postas vart. :(

Önskar att jag hade ett bra namnförslag att fylla ut med, men med tanke på att vi har spenderat tre tvåtimmarspass till att klura ut ett namn till vårt UF-företag så säger väl det ganska mycket om min uppfinningsrikedom i sådana här situationer. :innocent:

Edit: Vi har inte kommit på något än.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, men är inte det här en toppenfin Allmänt-tråd? Frågar/påstår främst för att jag själv snart inte vet vad som ska postas vart. :whistling:

Nja, möjligvis MFG-forumet isf.

Meeen eftersom diskussionsunderlaget är tunt passar den bra här.

--

Återkommer eventuellt med förslag.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, berätta gärna exakt vilket datum, om du redan vet det nu. Jag lär fundera över att verkligen komma.

Men åh, shit :)

Annars kommer jag göra en utställningshemsida (släpps väldigt snart!) där man kan se alla bilder :(

17 oktober blir det, och en månad framåt, fick datum konfirmerat typ i förrgår! Har också fått hem ungefär 25 st 20cm*30cm-bilder, och... det är så sjukt mycket härligare att se bilder på papper, än att se dem på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åh, shit :(

Annars kommer jag göra en utställningshemsida (släpps väldigt snart!) där man kan se alla bilder :(

17 oktober blir det, och en månad framåt, fick datum konfirmerat typ i förrgår! Har också fått hem ungefär 25 st 20cm*30cm-bilder, och... det är så sjukt mycket härligare att se bilder på papper, än att se dem på datorn.

Kommer troligtvis vara i tjockholm 18okt. Tittar kanske förbi, finns du på plats då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...