Jump to content

Fotoutställning!


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var där idag. Om än något hastigt. Hälsade på Axel iallafall, tänkte vänta 15 min på P-C först, men blev ej så.

Jag, Lajnux, R2(Johan) och P-C droppade ju in någon kvart senare och vi var ju inte där så länge heller, men fick träffa Axel och se stället och allt. Trevligt! Kommer dessutom komma en textvägg på hur dagen var imorgon eller ikväll :innocent:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs, kan väl sammanfatta min dag lite snabbt. Började med att jag och fyra manliga vänner åkte in till Kafé 44 så att vi var där kl. 11 på morgonen, alltså en timme innan öppning. Hon som skulle släppa in oss var själv 20 minuter sen, och mina medhjälpare skulle skynda iväg till en skolfotografering, så det var lite smått bråttom. Men vi samarbetade, klippte ståltråd, och hänge tavlor, och det gick an, och ungefär 12:30 hade mina bilder täckt den stora stenväggen. Dagen flöt på; förmiddagen var rätt lugn, fick vid ettiden besök av en gymnasiekompis med sällskap som jag satt och pratade med i någon timme, lite drygt. De byttes ut mot nästa sällskap, mor och far, som inte var särskilt långvariga (men stolta, så som föräldrar brukar vara). Detta fäljdes av en ganska tät ström folk, i vilken jag kunde urskilja KalleRs omisskänneliga ansikte. Gick fram till honom, kollade lite frågande, och sade "Kalle?". Vi pratade ett tag, och han hade trevliga vänner. Blev tyvärr ganska kortvarigt, då alla bord var upptagna.. Nästa forumgäng trillade in strax därpå; Kicken, Lajnux, R2 och P-C. Och... Det var typ jättetrevligt. Forumfesten på Öland vore nog inte så dum ändå. Eller någon annan forumträff. Jag svamlar, och känner att jag inte riktigt kan tänka klart. Det har varit en lång och händelserik dag, ska avbryta nu. Vill bara säga tack för att ni kom, det var grädden på moset, pricken över i:et, och... tredje liknelse jag inte kommer på just nu, jag behöver sömn.

edit: Oh, nya hemsidan för utställningen är uppe! Eller nya och nya, men alla bilder är upplagda. www.axelhammarback.com/tonart

post-8685-1224282594_thumb.jpg

post-8685-1224282599_thumb.jpg

post-8685-1224282604_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Makalösa bilder! ^_^ Hade varit häftigt att vara där..

Aja, vad jag ville fråga var: Varför finns det fyra "album"(?) på hemsidan?

Aw, tack! :huh:

Anledningen till fyra album var att det var uppemot trettiobilder, och att lägga dem i ett album skulle leda till att det Movie Clip:et i Flash skulle bli vääldigt långt, mycket längre än vad Flash's scen är. Det går säkert att trixa ihop något, men jag hade dessutom lite bråttom om tid att få upp sidan, så det var väl något av en nödlösning.

Jävligt sugen på babyshambles-bilden! Se fram emot en beställning efter lovet :wub:

Alla bilder är grymma! *avis*

Det blir min första! :doh:

Riktigt stort tack, kul att du gillade bilderna (:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...