Jump to content

Fotoutställning!


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Nice!

Kanske ska kolla in det innan jag ska ut den fredagen, när stänger det?

Oh, kul! Jag vet inte riktigt - den har öppet så länge Kafé 44 har öppet. Så jag tror inte det är något man kan slinka in på precis innan en utekväll, direkt. Om de inte har någon konsert då. Nej, det var bara på tidsagar och torsdagar.. Och jag lyckades inte hitta några öppetider för Kafé 44 :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, kul! Jag vet inte riktigt - den har öppet så länge Kafé 44 har öppet. Så jag tror inte det är något man kan slinka in på precis innan en utekväll, direkt. Om de inte har någon konsert då. Nej, det var bara på tidsagar och torsdagar.. Och jag lyckades inte hitta några öppetider för Kafé 44 :/

Frågar igen. Kommer du vara på plats lördagen den 18 oktober?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar igen. Kommer du vara på plats lördagen den 18 oktober?

Spontant så säger jag ja, alltid kul att träffa Gtasajtare! Någon speciell tid som passar? Eller oj, ser på GiZmos text att de... inte har öppet på lördagar? Verkar kasst, isåfall.

Öppettider

Dagfiket

--------

Tis - Fre 12-19 (plus extra vid spelning)

Sön 17-22

Info-bokhandeln

---------------

Tis - Fre 14-18

Scen 44

-------

Tis, Tor 19-22

Från deras hemsida

Åh, super - Tack!

post-8685-1223453842_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spontant så säger jag ja, alltid kul att träffa Gtasajtare! Någon speciell tid som passar? Eller oj, ser på GiZmos text att de... inte har öppet på lördagar? Verkar kasst, isåfall.

Åh, super - Tack!

Har de inte öppet på lördagar blir det svårt att hinna, hmm.

Kan inte planera någon tid i förväg men kanske dyker in och hoppas på det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat, hade jag haft cashen hade jag kommit. Fast det är något fel med något häromkring, för jag har redan kring 500kr kvar, i början på månaden. Men lycka till med det här! :P

Aw, tack! Antar att ni inte fick spons från skolan?

Har de inte öppet på lördagar blir det svårt att hinna, hmm.

Kan inte planera någon tid i förväg men kanske dyker in och hoppas på det bästa.

Aw, synd. Hör gärna av dig i förväg (om du vet), så kanske det går att ordna en liten rendez-vouz.

Jag kommer vara där i alla fall. Skulle vara kul att träffa några forumiter också. B)

Yay, ses där :whistling:

Well, jag och Lajnux planerar på att dra ner på fredagen den 17e. Tid är dock inte fastställt ännu.

Åh, lycka! Ser fram emot det (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aw, tack! Antar att ni inte fick spons från skolan?

Vi har rent tekniskt sett inte frågat än. Men med tanke på att de just har köpt in typ trettiomiljarder stolar, plus nya lysen. Jag tror inte de skulle ha pengar att sponsra då liksom. Men skulle ju kunna skicka iväg ett mail, bara för att checka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är jag som sagt där hela dagen - står i startgroparna just nu, lyssnar på Los Campesinos och rannsakar min packning och ser så att jag jag inte glömt något. Men det lär jag ju gjort, det gör jag allltid. Oh well, tavlorna är med, och det är väl det viktigaste! Ses där *vinkande glad smiley*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...