Jump to content

Urk. Äckelsnusk på Mcdonalds.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Gaah var precis på McDonalds och tog en burgare med Victoria innan jag skulle tillbaka till jobbet.

Satt och käkade på McDonalds i lund, stan. Så plötsligt börjar hon harkla och spotta. Så frågar jag vad hon håller på med, varpå hon visar mig burgaren. Och i mitten ligger det ett äckligt tuggumi. ^_^

Fy f*n vad äckligt. Det var nära att hon kräktes. (vilket jag hade gjort).

Vi gick tillbaka till McDonalds och pratade med arbetsledaren som bad om ursäkt och gav oss pengarna tillbaka.

Vi var så chokade och äcklade så vi krävde inte bättre kompensation. Kanske borde gjort det, vad tycker ni...?

tror inte att ett tuggumi kan hamna i en burgare av misstag, måste ha placerats där medvetet. Ett håstrå, visst, men inte ett tuggumi.

Funderar på att maila huvudkontoret och gnälla lite. En av arbetarna där, borde inte jobba där. Kan dessutom inte vara så svårt att ta reda på vem som placerat tuggumit i burgaren. Nån måste ju ha gjort den.

Uuursch fortfarande spyfärdig... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jättefräscht! ^_^ Var tuggummit använt eller? :unsure:

Förresten känns den här tråden väldigt "Vice.".

Ja, det var använt. Helt tillplattat med matrester i. Det var det som gjorde saken ännu värre. Sjukt äckligt.

Känns det så för att jag skapar trådar om dagliga händelser och är personlig genom att berätta vad som händer i mitt liv eller? =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah var precis på McDonalds och tog en burgare med Victoria innan jag skulle tillbaka till jobbet.

Satt och käkade på McDonalds i lund, stan. Så plötsligt börjar hon harkla och spotta. Så frågar jag vad hon håller på med, varpå hon visar mig burgaren. Och i mitten ligger det ett äckligt tuggumi. ^_^

Fy f*n vad äckligt. Det var nära att hon kräktes. (vilket jag hade gjort).

Vi gick tillbaka till McDonalds och pratade med arbetsledaren som bad om ursäkt och gav oss pengarna tillbaka.

Vi var så chokade och äcklade så vi krävde inte bättre kompensation. Kanske borde gjort det, vad tycker ni...?

tror inte att ett tuggumi kan hamna i en burgare av misstag, måste ha placerats där medvetet. Ett håstrå, visst, men inte ett tuggumi.

Funderar på att maila huvudkontoret och gnälla lite. En av arbetarna där, borde inte jobba där. Kan dessutom inte vara så svårt att ta reda på vem som placerat tuggumit i burgaren. Nån måste ju ha gjort den.

Uuursch fortfarande spyfärdig... :unsure:

Usch! Jag ska aldrig mer äta på McDonalds. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här sitter man och är svinhungrig och vet inte om man har något hemma och äta samtidigt som man är pank nog att inte ha råd med en hamburgare och så kommer du hit och klagar. Du skulle ha bett om nya hamburgare (lagade vid uppsikt, förstås).

Nej, nu jävlar ska jag ta mig en tallrik med multigrain loops.

edit. det blev coco pops istället

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det låter lite otroligt det där.. men yeah. Ni borde ha fotograferat det och skickat till Aftonhoran. ^_^

Jag förstår inte varför man väljer att betala och äta på de där äckliga hamburger"restaurangerna", det är ju inte ens gott. :unsure:

Själv har jag en chiligryta med lök och på paprika på spisen atm. Yum-yum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bojkottat McDonalds för länge sen.

Får ångest direkt efter att jag ätit där..

Håller mig bara till MAX och i vissa fall BK

Plus att min storasyster såg en Nya Zealändsk-dokumänterfilm om McDonalds när hon var i Australien..

Håll i er nu

Där visade de hamburgerförpackningar i frysen som var över 10 år gamla, men som ändå inte hade gått ut i datum pga. att det var så mycket konserveringsmedel i dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käkar enbart på McD på fyllan eller om dom har "teman". (t.ex. så körde dom med el'maco för något år sedan). Beställer man temaburgare så vet man att det är någolunda nya saker som är i den och man vet att det är i ett begränsat antal. : >

Var inte så säker på det. El Maco-tema har de haft minst tre ggr vad jag kan minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så säker på det. El Maco-tema har de haft minst tre ggr vad jag kan minnas.

Jo, jag vet om det med. Men förhoppningsvis så är iaf dessa nya el'maco inte domsamma som fanns i början av 90-talet när även den gamla tv-reklamen fanns för el'maco. Sen syftade jag mest på teman överlag, inte bara E'M. Oooooch som sagt, detta är enda gången jag någonsin kan tänka mig sätta min fot på McD, MAX är det som gäller i 99% av fallen, äker hellre en bit extra för goda burgare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...