Jump to content

Urk. Äckelsnusk på Mcdonalds.


Vice.
 Share

Recommended Posts

Fast en sådan behöver man ju inte äta på donk, finns faktiskt andra alternativ. :naughty:

Ja MAX: Började käka där för några månader sedan efter att BK, MC vs MAX tråden. Och jag erkänner, MAX ÄR bäst!

Du ska i alla fall höra av dig till Aftonbladet tycker jag.

TUGGUMMISNUSKCHOCK PÅ MCDONALDS

Lundsbon Victor, 27, fick tuggummi i hamburgaren.

"Jag känner mig oerhört kränkt"

Nej, jag är seriös faktiskt. :P

Ruggit sugen på att göra det. =D

Du skulle ha bett om nya hamburgare (lagade vid uppsikt, förstås).

Du har precis satt tänderna i någon annans tuggade tuggumi, och du skulle vilja ha en NY burgare, från SAMMA ställe?!

Aldrig, aah aah not me, never... -_-

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

fyfan asså! så sjukt groteskt! jag hade fotat, ringt dit tidningar och tv. sen hade jag stämt skiten ur dom och levt på dom pengarna resten av livet :naughty:

men sen de ngn skrev om hamburgarna va över 10år gamla och inte gått ut i datum -_- det är ju groteskt! egentligen vill jag hålla mig borta från MCD nu, men deras cheeseburgare är dödligt good :> finns ingen hamburgare i världen som är godare än deras cheeseburgare! men den är för liten! :P

tänk er en cheeseburgare i samma storlek som Big Tasty! :wub: a dream I tell you. I dream!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår egentligen inte varför en sån här händelse får folk landet över att sluta äta på McD. Utgår ni ifrån att personalen beter sig på samma sätt överallt, bara för att det är McD..? Ungdomar (ja, jag utgår ifrån att det var en ungdom som la dit tuggummit) som de som anställda där finns på var och varannan snabbmatskedja. Skulle myten om råttan i pizzan få er att sluta äta på pizzerior, t e x?

Händelsen är förstås fortfarande äcklig, men det kommer knappast att hålla mig borta från McFeast. :naughty:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nasty!

men jag bojkottar inte donken iaf, man kan ju undra hur manga spottloskor man tuggat i sig pa donken under aren. Och ni som snackar om att ni nu ska halla er till MAX eller BK, tror ni att donken ar en egen individ som lagger saker i maten aldeles sjalv?

Donken anställer ju vemsomhelst. Har nog ganska mycket att göra varför det är så vidrigt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var med om en riktigt äcklig sak i Kalifornien 2005. Jag och mamma bestämde oss för att pröva donkens frukostburgare (hotellet hade bara muffins att erbjuda) så vi gick in på en närliggande McDonalds. När vi väl tar första tuggan av hamburgaren så upptäcker vi att den är fylld med något sött som liknade mandelmassa. Smaken satt i hela dagen och lukten kommer jag fortfarande ihåg. Ush :naughty:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...