Jump to content

Eftersom Trols inte finns längre...


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hon dyker upp allt oftare på YT. Såg henne första gången för runt ett år sedan. Och varje gång man går till YT så finns hon på första sidan.

Vem är hon, vad säger hon, vad vill hon...? :D

Nån som har nån info om henne....?

[youtube-old]1t2dZ6Z81LQ[/youtube-old]

[youtube-old]VF2Ue9Nzkc4&feature=rec-fresh[/youtube-old]

[youtube-old]kib05Ip6GSo[/youtube-old]

Edit: Ah, TROMS var visst förkortningen. :naughty:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade lite info :naughty:

http://www.encyclopediadramatica.com/MRirian

"MRirian (Magibon) is an autistic pedobear-attracting loli camwhore and bane of the internets. Her claim to fame is in the posting of several YouTube videos, which consist mainly of her blinking at the webcam, looking randomly around her room, and angling the camera to make her eyes look Azn. "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade lite info :naughty:

http://www.encyclopediadramatica.com/MRirian

"MRirian (Magibon) is an autistic pedobear-attracting loli camwhore and bane of the internets. Her claim to fame is in the posting of several YouTube videos, which consist mainly of her blinking at the webcam, looking randomly around her room, and angling the camera to make her eyes look Azn. "

Hehe, tack. Skall kolla

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice.

När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice.

När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats?

Haha, huvuden kommer rulla! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice.

När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats?

Haha ja. Jag har en sån "tandställning" bakom tänderna. Det är som en liten metalltråd. Både uppe och nere. Kan ta bort den om jag vill sa de, men det skadar inte att den sitter där. Och den stör inte, och så länge den sitter där finns det ingen risk att tänderna flyttar sig. Så why not? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skapa ny tråd? :innocent:

Btw; det är en film.

Öh... jo, jag vet det. Jag såg den på TV :alien:.

Men nu är det ju så att jag inte vill diskutera ämnet, jag vill bara ha ett svar på frågan... det finns väl ingen regel för att man är skyldig att skapa ett diskussionsunderlag på Forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...