Jump to content

LEK: Game Game


Umberto
 Share

Recommended Posts

4. Dragon Age: Origins

Korrekt.

Det här gick till och med fortare än förväntat.

post-10893-0-50189700-1322155323.jpg

1. Resistance: Fall of Man (Green_Goblin)

2. Batman: Arkham Asylum (Jacker)

3. Assassins Creed: Brotherhood (Jacker)

4. Dragon Age: Origins (Jacker)

5. The Elder Scrolls: Oblivion (Jacker)

Bonus: -

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock är ettan inte den närmsta innan det nya spelet, som de andra har varit.

Haha, jag fattar inte den här meningen!

Ettan är inte det närmsta innan det nya spelet? Vad fasen betyder det egentligen? :P

Edit: Aha, nu fattar jag. Temat var alltså första spelet i en spelserie, och med "Som de andra varit" så syftade du på de andra spelen i din lista.

Jisses, dags för mig att lägga mig känner jag!

Edit: Nej, temat var spel som fått uppföljare, idiot, börja tänka lite.

Nu! Går jag och lägger mig.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag fattar inte den här meningen!

Ettan är inte det närmsta innan det nya spelet? Vad fasen betyder det egentligen? :P

Edit: Aha, nu fattar jag. Temat var alltså första spelet i en spelserie, och med "Som de andra varit" så syftade du på de andra spelen i din lista.

Jisses, dags för mig att lägga mig känner jag!

Edit: Nej, temat var spel som fått uppföljare, idiot, börja tänka lite.

Nu! Går jag och lägger mig.

Ser att det är lite luddigt förmulerat.

Alla spel utom nummer ett (1.) var spelet i vardera spelserie som kom ut direkt innan respektive uppföljare år 2011. Nummer ett (1.), däremot, var det första spelet i spelserien (Resistance 1) och inte det andra (Resistance 2).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser att det är lite luddigt förmulerat.

Alla spel utom nummer ett (1.) var spelet i vardera spelserie som kom ut direkt innan respektive uppföljare år 2011. Nummer ett (1.), däremot, var det första spelet i spelserien (Resistance 1) och inte det andra (Resistance 2).

Jo, jag förstod det efter läskigt mycket om och men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker vi borde införa en ny regel att den som får hatten måste verkligen vara säker på att han kan vara närvarande under lekens gång istället man ska behöva vänta nästan 1 vecka på att bilden ska komma upp. Samt vänta ett par dagar innan han som har hatten går in och svarar på frågorna som har ställts.

Eller han som har hatten om han inte går in och kollar tråden på de gissningar som har skrivits på en viss tid vi säger kanske 48H så tycker jag hatten ska gå fri bara för att hålla tråden vid liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker vi borde införa en ny regel att den som får hatten måste verkligen vara säker på att han kan vara närvarande under lekens gång istället man ska behöva vänta nästan 1 vecka på att bilden ska komma upp. Samt vänta ett par dagar innan han som har hatten går in och svarar på frågorna som har ställts.

Eller han som har hatten om han inte går in och kollar tråden på de gissningar som har skrivits på en viss tid vi säger kanske 48H så tycker jag hatten ska gå fri bara för att hålla tråden vid liv.

Mja, vet inte... Jag tycker inte vi ska trassla in oss i alltför många regler, det leder bara till att många inte orkar delta. Egentligen har vi redan en regel om att man ska posta en ny bild inom 48h, annars blir hatten fri. Jag har dock full förståelse för att man inte alltid hinner få upp en bild i tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...