Jump to content

Resetråden


RavenE
 Share

Recommended Posts

Bara vid kusten, Swinoujscie och vidare till Tyska gränsen, antar att det inte hjälper?

Var mest nyfiken ifall någon annan varit där, lär vara rätt tufft åt gå där med tanke på allt som hände där, men också intressant.

Polen har visst många fina saker har jag hört/läst så, det ska bli väldigt trevligt.

Men som sagt, var mest nyfiken ifall någon gtasajtare varit i Polen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var mest nyfiken ifall någon annan varit där, lär vara rätt tufft åt gå där med tanke på allt som hände där, men också intressant.

Polen har visst många fina saker har jag hört/läst så, det ska bli väldigt trevligt.

Men som sagt, var mest nyfiken ifall någon gtasajtare varit i Polen :)

Jag har varit i Polen.

Både till Auschwitz och Auschwitz Birkenau.

Vi bodde i Krakow när vi var där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en kompis är otroligt sugna på att åka till typ Manchester eller Bristol när jag slutar skolan. Arbeta ihop en månadslön, ta en flygstol och se vad som händer, försöka få ett jobb, dricka öl, använda paraply, spatsera i fina kläder med tweedkepsen på huvudet on the streets of Brighton och så vidare. Jag känner att jag måste lufta sinnet, väldigt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har börjat diskutera att åka tillbaka till New York i Juli/Augusti. Är sjukt sugen på att åka dit igen!

Shit, ta med mig då!

Jag vill också dit igen ASAP

Hah! Jag vill också dit IGEN, men skulle det verkligen vara värt det? Älskade verkligen staden, och såg alla sevärdheter..Kanske man borde considra Hollywood eller San Fransico?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah! Jag vill också dit IGEN, men skulle det verkligen vara värt det? Älskade verkligen staden, och såg alla sevärdheter..Kanske man borde considra Hollywood eller San Fransico?

Om det skulle vara värt det? Jag var där i drygt en vecka och har ändå bara sett en bråkdel av allt som finns att se där. Jag hade aldrig tvekat på att åka tillbaka. Å andra sidan är jag ganska tråkig när det kommer till resemål. Vi har besökt samma lilla fiskeby i Grekland fyra år i rad nu, och innan dess var vi på ett annat ställe två år i rad. Jag trivs ju så mycket, varför byta? Det kan bli dåligt :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

New York är grymt överskattat. Grymt stökigt och fyllt med grymt otrevliga människor. Enda trevliga delarna är väl Greenitch Village och Central Park.

Du måste ha varit på dåligt humör när du var där :naughty:. Jag bemöttes grymt bra utav alla jag pratade med, förutom en tjej på Dunkin Donuts. Tyckte att i stort sett alla var mer gästvänliga och pratglada än människor här i Sverige. Central park är mysigt, men det finns helt klart roligare ställen att hänga på. Battery Park är grymt nice, och Brooklyn var trevligt som tusan det också. Staten Island spenderade jag bara en dag på, men det var i stort sett lika skönt att gå runt där som det är att strosa runt i Brooklyn. Mysfaktor x100 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha varit på dåligt humör när du var där :naughty:. Jag bemöttes grymt bra utav alla jag pratade med, förutom en tjej på Dunkin Donuts. Tyckte att i stort sett alla var mer gästvänliga och pratglada än människor här i Sverige. Central park är mysigt, men det finns helt klart roligare ställen att hänga på. Battery Park är grymt nice, och Brooklyn var trevligt som tusan det också. Staten Island spenderade jag bara en dag på, men det var i stort sett lika skönt att gå runt där som det är att strosa runt i Brooklyn. Mysfaktor x100 :(

Heh, jag var där några månader efter 9/11 så stämnigen kanske inte var på topp. Men jag vet inte, gillade inte staden då men jag kanske uppskattar den nu, det var ju ett tag sen trots allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...