Jump to content

Vice deltog i en nazistisk demonstration idag! :D


Vice.
 Share

Recommended Posts

Det var inspelning av den nya filmen med Torkel Petersson, "Ugly old people". Handlar kortfattat om en tjej som är nazist och som bryter sig ur detta. Vi var statister i demonstrationen. Filmen har premiär Feb -09, missa inte... :confused:

y5v2yvkib2mu.jpg

Jag (i motljus)

vwll9etab37z.jpg

Brossan

zwseolmioqzi.jpg

aa0z4gbr4oei.jpg

apczd8qdkqt4.jpg

umrido9d83ce.jpg

f8ysnroqpc8p.jpg

f8ysnroqpc8p.jpg

5cruvu0ubsy1.jpg

kw9n3odgkysm.jpg

uu5wiz03waw3.jpg

5l2jcbdsczkp.jpg

27klvr0znvia.jpg

2ilko7atbc5e.jpg

2ilko7atbc5e.jpg

w3310o8cib3p.jpg

mw7dkmp2vnzi.jpg

undeogeeiove.jpg

g1wsfnqlfm8f.jpg

Kommentera gärna så jag kan posta fler bilder! Kan bara posta ett antal i varje post! ><

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, tufft! :confused:

Men vore det inte mer rätt om du hade postat i Vardagstråden, eller Film, Musik och Grafik-foumet om själva filmen hade varit diskussionsidén, eller bild på dig själv iochmed att du postade en bild på dig själv? :)

Edit: ... Jag kan aldrig skriva ett enda inlägg rätt från början.. blir galen...

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tufft! :confused:

Men vore det inte mer rätt om du hade postat i Vardagstråden, eller Film, Musik och Grafik-foumet om själva filmen hade varit diskussionsidén, eller bild på dig själv iochmed att du postade en bild på dig själv? :)

Edit: ... Jag kan aldrig skriva ett enda inlägg rätt från början.. blir galen...

Vice får posta hur och var han vill för han är så jäkla intressant!

Vad exakt fick du göra i scenen/scenerna och hur ofta tror du att man kommer se dig?

Jag måste tillägga att trådtiteln får mig att fnissa. Du är bäst Vice!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej, trevligt.

+1, eh?

Vice., vet du om du syns mycket eller lite? Fick du tillexempel skrika "död åt judarna" med en kamera rätt i ansiktet, eller bara följa med i "Uh uh uh"-ramsorna och synas som en pixel på filmen? Jag förmodar att du förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hehehe tack :confused:.

Nja, inte betalt men vi fick gratis mat.

Vi spelade in från 9-15:00 och var typ 20 st men eftersom det skall se ut som om vi var runt 300, så de skulle trickfilma. Så vi fick byta kläder hela tiden eftersom de skulle kopiera oss i mängder. Så risken är överhängande att jag syns. :)

Vi marcherade typ 10 m och hailade, sen gick vi tillbaka 5 meter, bytte käder och gick ytterligare 10 m.

Vi fick inte skrika eftersom marchen skulle vara tyst och ytterst hotfull.

Efter 15:00 gick nästan alla låtsas Nassar hem och kvar var bara jag, brossan och tre till. Så alla närbildsscener fick vi ta. Så förhoppningsvis klipper de inte bort det utan jag kommer att få visa upp mitt ansikte i hyffsad närbild, på bio -09

ghcglkqjr1m2.jpg

ryb3u0hn14fe.jpg

w977ccb0rnln.jpg

o5vrkt8yvhik.jpg

qvcp3dl81ify.jpg

tv79vi9qr0f8.jpg

yijyy2hc89dz.jpg

iznpw0w1utq3.jpg

nprhcrpjsrou.jpg

q0apaw4kt8rg.jpg

mohn88b8pfqt.jpg

ngq5pjwmjs8s.jpg

4en3mf5007bb.jpg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter riktigt trevligt det där :confused: glassa i solen med ytterst främlingsfientliga flaggor (dock kanske ett minus med flaggorna) gratis käk, brudar, och en volvo PV i nyskick :)

hoppas vi får se dig vice.! annars blir jag besviken på filmen

Varför ett minus med flaggorna?

Ja jag är övertygad om att jag kommer att synas, annars blir jag själv besviken.

Haha fast jag är ganska nojjig att det skall se för nördigt ut.

Men jaja, det var samtidigt bara en kul grej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ett minus med flaggorna?

här smyger det fram lite åsikter :confused: (skojar med dig :lol: vet de behövs i filmen)

Ja jag är övertygad om att jag kommer att synas, annars blir jag själv besviken.

Haha fast jag är ganska nojjig att det skall se för nördigt ut.

Men jaja, det var samtidigt bara en kul grej...

Du kan inte se nördig ut i den utstyrseln :D

EDIT: gillar bomberjackor mer, de är fräna :) synd de blivit nazi-klassade :)

EDIT2: kan man fråga vad de ska ha den vita duken till? är det något de behöver för trickningen? :)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT2: kan man fråga vad de ska ha den vita duken till? är det något de behöver för trickningen? :D

Ljuset tror jag. De höll på att vinkla den hela tiden, samt stå med små runda blanka saker riktade mot oss.

Din brossa har likadan tröjja som mig ^_^:D

Den gröna huvtröjan?

bluescreen, inte samma. =)

Utspelar sig filmen under 40-talet, att döma på kläderna på den gamla gubben som är med på ett par bilder, och volvon som syns på en?

Tror inte det. Bilen funderade jag med över men det skall väl bara vara en udda bil. Eller så tar de bort den på något sätt för vi gick bara förbi den med typ 3-5. sen gick vi tillbaka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...