Jump to content

Vice deltog i en nazistisk demonstration idag! :D


Vice.
 Share

Recommended Posts

Haha detta är bara för j*vla pinsamt egentligen. Min insatt var nog inte så bra. xD hahaha hoppas nästan att jag inte syns så mycket. Får se ikväll...

http://thepiratebay.org/torrent/5117424/Na...eople.2009.XviD

Tankar nu.

Kommer förhoppningsvis bara leta upp scenen du är med i och sen skita i resten, men vem vet..filmen kanske är bra. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

post-8282-1255373728_thumb.jpg

Ze one and only?

Haha ja. 01:13:25 ser man min bross längst åt höger, han som vänder sig om.

01:13:40 ser man mig första gången hållandes i en flagga till höger. Sen 01:14:33

Har inte sett filmen än, men guuu vad dålig scen. Allvarligt! Hur kan man ha en sån tråkig ljudlös scen?! Kan väl ha lite musik i alla fall. Inte underligt att jag inte har hört av något av de stora filmbolaget efter det där... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja. 01:13:25 ser man min bross längst åt höger, han som vänder sig om.

01:13:40 ser man mig första gången hållandes i en flagga till höger. Sen 01:14:33

Har inte sett filmen än, men guuu vad dålig scen. Allvarligt! Hur kan man ha en sån tråkig ljudlös scen?! Kan väl ha lite musik i alla fall. Inte underligt att jag inte har hört av något av de stora filmbolaget efter det där... >_<

Jag trodde vi skulle få se mer av dig! Lära känna den riktiga Vice. Istället för.. Vad hette hon? Mette?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...