Jump to content

Om Gtasajtens forum vore en skolklass


R2D2
 Share

Recommended Posts

Vem skulle då vara vem egentligen? Jag kan tänka mig Pico som en av dom där som egentligen inte vill vara i skolan. Sitter på bakersta raden och säger bara något när det kan bli en bra ägning.

Umberto vore en av pluggisarna som egentligen inte borde gå skolan för dom kan allting redan.

Okka skulle vara en sådan som slutar få närvaro i tvåan och snart tappar CSN-bidraget.

Jag vore läraren (w00t)

Fyll på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag skulle vara kedjerökaren som överanvände ordet "fitta" och trallade på hemmaskrivna dikter angående onani och oställda livsfrågor. Bögstämplad och egen stil. Till en början skulle man kalla mig för skön men senare så skulle jag bara bli en tråkig fitta.

Jag tror att okka skulle vara klassens femme fatale som spenderade tid på toaletten genom homosex med hetrosexuella killar. Han skulle tala med en fransk brytning och stamma. Med fina lockar och oklanderlig hy skulle denne adliga personen påminna om den blonda snubben i BWO.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vara killen som alla tror är smart och gör sina läxor men egentligen skiter i det då jag inte får tillräckligt med hjälp och har svårt att förstå saker. Skulle även låtsas tillhöra de coola killarna men i smyg hänga med dom töntiga snubbarna som ingen gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma som jag är i min riktiga klass, den som kan hänga med alla. Aldrig tar för mycket plats men ändå inte är osynlig. Perfekt för en lita halvblyg snubbe som gillar att vara social (w00t)

Skulle nog hänga med Kicken en del, men även försöka haka på Kebab och Tweak när dem är och gör hyss (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle väl vara en som försöker sköta skolan, men är för upptagen med roliga saker i stället. klarar mig med hyfsade betyg.

I klassen skulle jag väl vara social, trevlig mot de som är trevliga mot mig, övertrevlig mot de otrevliga. Det är alltid bästa sättet. Social, rolig ibland...lite av klassens clown kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...