Jump to content

Om Gtasajtens forum vore en skolklass


R2D2
 Share

Recommended Posts

Jag hade nog varit den som sitter rätt långt bak i klassrummet och snackar bort rätt mycket av lektionerna med folk i min omgivning, för att sedan behöva ta hem och plugga rätt hårt inför prov. :D

Nog har en hel del mattelektioner fått ta stryk då det har diskuterats gångna fester och framtida festplaner och annat allmänt tjafs istället. ^_^

Och bilddagböckenbrudar och youtubefilmisar.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag hade nog varit den som sitter rätt långt bak i klassrummet och snackar bort rätt mycket av lektionerna med folk i min omgivning, för att sedan behöva ta hem och plugga rätt hårt inför prov. :unsure:

Nog har en hel del mattelektioner fått ta stryk då det har diskuterats gångna fester och framtida festplaner och annat allmänt tjafs istället. :confused:

När du skriver det där påminner det starkt om mig också. Jag är nästan aldrig riktigt närvarande på lektioner och får väldigt ofta tillsägelser av lärare, men när det är prov så har jag alltid pluggat hårt inför det, hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...