Jump to content

Mitt spel hänger sig


felshoe
 Share

Recommended Posts

Goddag! Nu har jag spelat GTA IV ett tag, och det har, som jag har fruktat, börjat hänga sig. Idag hann jag spela i ungefär fem minuter innan det hängde sig första gången, och när jag startade om det för att pröva igen hann jag inte ens flytta Niko innan det hängde sig igen. Jag har hört att många personer (speciellt med Ps3ans 60Gb-version) har samma problem. Hur löser jag det? Det är riktigt irriterande. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Goddag! Nu har jag spelat GTA IV ett tag, och det har, som jag har fruktat, börjat hänga sig. Idag hann jag spela i ungefär fem minuter innan det hängde sig första gången, och när jag startade om det för att pröva igen hann jag inte ens flytta Niko innan det hängde sig igen. Jag har hört att många personer (speciellt med Ps3ans 60Gb-version) har samma problem. Hur löser jag det? Det är riktigt irriterande. :confused:

Linkat från någon tråd jag läste för någon timme sen. Har det b00km4rkat. Here you go:

http://grandtheftauto.ign.com/articles/fea...ing-Issue-Fixes

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har samma problem. Jävligt jobbigt då jag också har problem att ladda spelet när det väl har hängt sig och jag har startat om PS3'an. Tog bort autosave filen och profile filen och har bara min egna sparfil kvar så funkade det.

mitt hänger sig inte men ibland så visar det bilderna sen kommer loading skärmen men spelet startar aldrig. till slut tar musiken slut och det står bara loading, startar om nångång och sedan funkar det igen. Väldigt sporadisk fel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt har börjat hänga sig ganska ofta på när jag startar spelet. Kollar introt och på mission name "loadingen"...tex "The Cousins bellic..loading.." så hackar den upp sig där.

Hoppas inte nu att det skadar PS3an att stänga av vid loading (Blir ju tvungen) :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PlanetGTA säger att det kan lösa sig genom att logga ut ur Playstation Network och att det kan ha något med Social Club att göra.

Det kan nog stämma. Jag är inte uppkopplad på Ps3an alls just nu, och det har inte hängt sig sedan jag kopplade ur nätverkskabeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er.

Jag har också problem med att det hänger sig ibland, men kör jag med nätverkskabeln urkopplad så verkar det funka problemfritt.

Hoppas på en patch snart, för jag har ingen lust att börja om från början, och man vill ju kunna köra multi också. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...