Jump to content

Mitt spel hänger sig


felshoe
 Share

Recommended Posts

Så om man skiter i att koppla upp sitt PS3 mot Internet från första början så löper man mindre risk att frysa fast?

Jag tror det har med Social Club att göra. Ni som har problem, har ni kopplat till Rockstar Social Club?

Jag skiter fullständigt i multiplayer så där hade jag tur. GTA ska man spela ensam imo.

Nähädu, du skulle bara veta hur kul MP är!

Tills en officiell multiplayer kom. Fan så kul det är. :confused:

Oh yes. Jag invitade dig tusen gånger ikväll, vad joinade du aldrig för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror det har med Social Club att göra. Ni som har problem, har ni kopplat till Rockstar Social Club?

Ja, jag måste logga ut ur PSN för att kunna lira, vilket gör att jag inte kan lira online. Surt... :confused:

Förresten, kan man inte välja att joina samma server som en polare? Alltså utan att polaren invitar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom SocialClub skulle kunna vara en faktor för detta så försökte jag självklart registrera mig där men något stort fel har inträffat.

Jag antar att man ska fylla i rätt info där och inget huxflux för att det ska fungera, right?

Ändå har jag mer eller mindre blivigt bannlyst från sidan. Kan inte registrera mig alls längre.

post-282-1209862035_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har oxå det här problemet löste det genom att logga ut från psn som ni sa

Ja, jag måste logga ut ur PSN för att kunna lira, vilket gör att jag inte kan lira online. Surt... :)

jag kan lira online genom att jag loggar in till PSN efter att jag har startat GTA4. Bara trycka multiplayer på mobilen så kommer det en inloggnings ruta. och det konstiga e att GTA4 fryser sig inte då för mig O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom SocialClub skulle kunna vara en faktor för detta så försökte jag självklart registrera mig där men något stort fel har inträffat.

Jag antar att man ska fylla i rätt info där och inget huxflux för att det ska fungera, right?

Ändå har jag mer eller mindre blivigt bannlyst från sidan. Kan inte registrera mig alls längre.

Nån annan hade problem med att komma in på den officiella GTA IV-hemsidan för att han råkat trycka i att han var mycket yngre än 18. Han fick tips av nån annan att högerklicka var som helst på sidan och välja:

"Settings..." -> Mappikonen -> Dra ner pilen till noll. Då lagras ingen info om tidigare indata och du borde kunna regga dig igen.

EDIT: Jag har ju fått synpunkter på att jag inte ska länka till GTAnytt, men den här nyheten borde ni nog läsa. Det står lite grann om hur man löser problemen etc.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån annan hade problem med att komma in på den officiella GTA IV-hemsidan för att han råkat trycka i att han var mycket yngre än 18. Han fick tips av nån annan att högerklicka var som helst på sidan och välja:

"Settings..." -> Mappikonen -> Dra ner pilen till noll. Då lagras ingen info om tidigare indata och du borde kunna regga dig igen.

EDIT: Jag har ju fått synpunkter på att jag inte ska länka till GTAnytt, men den här nyheten borde ni nog läsa. Det står lite grann om hur man löser problemen etc.

Skönt att höra at dem jobbar med det=) Fast idag upplever jag att det funkar prima:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiten? Min gode man, GTA IV är långt ifrån skit.

Du, jag har betalat dyra pengar för det här spelet som inte fungerar som det ska och därför har jag även rätt att kritisera det.

Jag är trött på alla Fanboys som försvarar GTA IV även fast det inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, jag har betalat dyra pengar för det här spelet som inte fungerar som det ska och därför har jag även rätt att kritisera det.

Jag är trött på alla Fanboys som försvarar GTA IV även fast det inte fungerar.

GTA IV är ett spel som alla andra. Du kan ju inte säga "GTA IV inte funkar". Det är väl i sådanna fall något fel på din skiva eller så lirar du på Ps3'n som har kända problem. Rockstar och Sony jobbar på det just nu. Spelet är så mycket mer än bara multiplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig haft problem utom att den hängt sig en enda gång på ca 30 speltimmar hittills, och det var nog pga överhettning för att den använts 10 timmar i sträck. Min PS3 är inte så bra placerad för avkylning.

Det låter bra, jag har tänkt på placeringen till PS3:an då jag haft en 360 som jag fick köpa extra fläkt till för att den inte skulle gå o steka egg på.

Det blir ett PS3 köp imorgon med IV, hoppas inte det blir några större problem med att det fryser och hänger sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter bra, jag har tänkt på placeringen till PS3:an då jag haft en 360 som jag fick köpa extra fläkt till för att den inte skulle gå o steka egg på.

Det blir ett PS3 köp imorgon med IV, hoppas inte det blir några större problem med att det fryser och hänger sig.

Skulle den inte funka så verkar en hundraprocentig lösning vara att logga ut från PSN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...