Jump to content

Ge oss din röst om StellHell


vermilli00n
 Share

Ha kvar StellHell som Admin?  

47 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eftersom StellHell tar låser och tar bort tråden helt så undrar jag vad han är rädd för? Att jag har rätt? Något är det ju.

Ja, som ni kanske förstår så startar jag denna röstning för StellHells omogna uppförande som Admin.

StellHell Säger Mars, 30 - Festtråden:

Du äcklar mig så in i helvete. Vill slå dig just nu, hårt. Ditt förbannade jävla trollhelvete, dö, NU!

Du är så in i helvetes dum och har inte äns skinn på näsan för att äns diskutera droger överhuvudtaget.

Och snälla, ta dig inte äns tid att svara på detta. Banknappen är jävligt nära just nu! Är SÅ JÄVLA TRÖTT på alla antridrog-konservativare som ska sitta och klandra ner på alla drogpreparat som finns när dom i själva verket inte har en aning, men har det som motto att "Drugs are bad, Mmmkey".

Samma tråd, lite senare:

* /care, verkligen. GTAsa-tattoos är en jubelidiot. Kommer aldrig att hysa någon som helst respekt för honom. Han är skräp i mina ögon. På samma sätt folk ser på nazister. Hör namnet får mig att vilja knäcka nacken, precis som man vill sparka in ansiktet på en nynazist som hailar på stan.

** Ingen tvingar dig att stanna.

Stell, du kan väl åtminståne bete dig som om du vore 21 nu. Jag förstår dig om du mår dåligt av att få reda på sanningen om vad folk tycker om dig. Men den måste fram, ponken lilla. Hoppas att du förstår att jag inte har någon som helst respekt för dig som Admin. Inte en Admin som beter sig som du gör. Ingen borde göra det, även om du säger att man ska ta dina kommentarer med en nypa salt. Det är väl skit samma, du ska inte hota folk eller bete dig illa. Då är du inte värd bricka alls.

GE OSS DIN RÖST, DEN BEHÖVS. ANNARS KOMMER DETTA FORUM ATT DÖ UT HELT

Redigerad av vermilli00n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stick va, snälla.

Och vadå rädd? Tror du på fullaste allvar jag är rädd för vad folk som du ska tycka om mig?

Jag låser för det bara är trams vilket du också borde förstå, men icke. Och att du äns orkar bry dig om att jag är admin eller inte. Nädu, du kan ta ditt pick och pack och dra till bahamas. Töntjävel.

Och ja, nu när du har skapat ett dubbelkonto så blir det ju direkt ban för din del, och såklart på alla andra du kommer skapa. Snyggt slut på en kort vistelse för din del. Prägeln vinner. Du kommer sitta där hemma nu och tjura över att du blir bannad om och om igen och ingen här kommer faktist bry sig. Och till slut kommer du helt enkelt inte orka skapa fler användare. Så ja, du kan ju lika gärna sluta här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker detta är fel! Votade inget för detta är ju helt värdelöst! Visst Stellan kan vara skit ibland men han håller fortfarande ordning på forumet! Han är ju trotsallt den mest aktiva adminen som är bra för att det inte ska komma in personer som Teoman och dom där idioterna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vad i helvete vilken poll.

Över pollen står det först:

Ha kvar StellHell som Admin? - Om vi utgår från denna så blir svaret "Ja" för dom som vill ha kvar honom

Sedan står det här precis över frågan:

Ta ifrån StellHell brickan (Dåligt uppförande) - Här svarar man naturligtvis "Nej" om man inte vill ta ifrån StellHell brickan som du kallar det.

Så vad ska man utgå ifrån? Första frågan eller andra. Nu röstade jag "Nej" eftersom jag utgick ifrån det som står över frågan. Herregud :D

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är han dryg? Ja.

Är han spydig? Ja.

Är han otrevlig? Ja, där det är befogat (för det mesta).

Är det med glimten i ögat? Ja.

Sköter han ändå sitt jobb? Definitivt.

Ska han vara kvar? Ja.

Klart Stell ska vara kvar, men ibland blir det lite väl otrevligt även om jag vet att han inte menar illa egentligen. Det är ju inte alla som vet det förstås, så en liten nedkylning vore ju inte helt fel :D Det här har vi ju iofs gått igenom hundratals gånger förr, och de som varit här länge vet om hur han funkar, more or less.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att han gör ett dåligt jobb som admin, men skulle inte orka engagera mig för att få bort honom (förövrigt ganska omöjligt, skulle jag tro). Hade det varit katastrof helt och hållet på forumet hade jag kanske agerat på något sätt, fast nu är ju inte läget så.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Me goes confused

Röstar jag "ja" för att ta bort admin brickan från Stell?

Eller "ja" för att ha kvar han som admin?

I vilket fall som helst så tycker jag Stell ska vara kvar.

Visst han kan väl vara uppkäftig, dryg och skriva som han gör till en del, men det är befogat att han blir tvungen till det.

Jag tycker att Stellhell gör ett fyjävla bra jobb här på sajten med att låsa, varna och banna dem som behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...