Jump to content

Myrornas krig


brunstgnägg
 Share

Recommended Posts

Näe, det var ju visserligen Myrornas Krig i början men i slutet stod det att jag, Brunstgnägg var gay och det gillar jag inte.

Dessutom har jag kommit på hur man gör myrornas krig i Adobe Premiere.

1. Välj Noise

2. Skruva upp Amount till 100%

3. Slå av Color Noise och Clip Result Values

4. Så får du Myrornas Krig i Premiere

Tack i alla fulla fall ändå. Utom till dig, Qouad. Du postade ett klipp där det stod att jag var gay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! Roligaste tråden jag läst på länge! Hur fan kan man hota någon genom att erbjuda något? Är det för att han heter Godfather eller? An offer you cannot refuse?

EDIT: Snälla, säg inte att jag hotade dig nu med :naughty:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! Roligaste tråden jag läst på länge! Hur fan kan man hota någon genom att erbjuda något? Är det för att han heter Godfather eller? An offer you cannot refuse?

EDIT: Snälla, säg inte att jag hotade dig nu med :naughty:

Inte direkt hotade mig men han sa att han skulle ge mig ett klipp om jag sa att Vice var söt vilket jag sa i onödan då Godfather aldrig skickade klippet, när jag fick ett klipp där det stod att jag var gay och när jag sen kom på hur man skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe, det var ju visserligen Myrornas Krig i början men i slutet stod det att jag, Brunstgnägg var gay och det gillar jag inte.

Dessutom har jag kommit på hur man gör myrornas krig i Adobe Premiere.

1. Välj Noise

2. Skruva upp Amount till 100%

3. Slå av Color Noise och Clip Result Values

4. Så får du Myrornas Krig i Premiere

Tack i alla fulla fall ändå. Utom till dig, Qouad. Du postade ett klipp där det stod att jag var gay.

Hahaha, men idiot, svårt att klippa bort slutet annars?

Du verkar lite gay, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte direkt hotade mig men han sa att han skulle ge mig ett klipp om jag sa att Vice var söt vilket jag sa i onödan då Godfather aldrig skickade klippet, när jag fick ett klipp där det stod att jag var gay och när jag sen kom på hur man skulle göra.

Jag tror inte att du är gay. Men en sak måste du lära dig om GTAsajten, säger man något dumt här så får man hela forumet på sig. I learned that the hard way. Pallar du inte det så är det lika bra att lämna oss nu eller börja bete dig lite moget och inte reta upp dig på småsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att du är gay. Men en sak måste du lära dig om GTAsajten, säger man något dumt här så får man hela forumet på sig. I learned that the hard way. Pallar du inte det så är det lika bra att lämna oss nu eller börja bete dig lite moget och inte reta upp dig på småsaker.

Jag vet att jag är lättretad och har en kort stubin, det brukar oftast gå ut över min pappa som säger att jag "inte behöver vara så arg". Jag har alltid retat upp mig på småsaker och kommer alltid att göra det. Jag är ju trots allt en människa jag också och alla har olika lång stubin. Min är dock ganska kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! Roligaste tråden jag läst på länge!

^_^

HAHAHAHAHAHA :lol: !

HAHAHHAHA :naughty: .... no_870458_0.gif

@Brunstgnägg, försök att använda Google nästa gång du undrar något. "tv noise animation" eller "tv noise effect" borde leda dig direkt till nån användbar källa :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^

HAHAHHAHA :naughty: .... no_870458_0.gif

@Brunstgnägg, försök att använda Google nästa gång du undrar något. "tv noise animation" eller "tv noise effect" borde leda dig direkt till nån användbar källa :lol:.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle leta på. Provade "video noise download" och sådana saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...