Jump to content

Myrornas krig


brunstgnägg
 Share

Recommended Posts

Puss på den här tråden. :o

Qouad, jag gillar dig också. :)

Dessutom är brunstgnägg lite bögigt brunstig. :D

There's enough Qouad for everyone.

Nej, nu får vi sluta vara elak mot brunstgnägg.

Okej att vi skojar med honom men vi ska inte gå på honom personligen och kalla honom för en massa saker.

Det är ingen som egentligen gått på honom. Jag var ungefär lika seriös med det som StellHell var när han precis kallade mig bögjävel.

Oh, dessutom tyckte jag bara att han var lite nonchalant. Inget annat.

img825_aaaaaa.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

There's enough Qouad for everyone.

Det är ingen som egentligen gått på honom. Jag var ungefär lika seriös med det som StellHell var när han precis kallade mig bögjävel.

Oh, dessutom tyckte jag bara att han var lite nonchalant. Inget annat.

img825_aaaaaa.jpg

Kom bara att tänka på en grej när du la upp den där bilden!

Citat ur svensk ordbok från 1903:

"Neger - Människoliknande apa som lever i hyddor i afrika, spelar trummor när han är glad"

Och jag håller med, jag menar det ju verkligen så mycket.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, nu får vi sluta vara elak mot brunstgnägg.

Okej att vi skojar med honom men vi ska inte gå på honom personligen och kalla honom för en massa saker.

Naw vilken liten ängel :o

Så lät det / låter det aldrig när jag blir verbalt misshandlad av Mordos, Stellan eller annan pennaliserande översittare här på forumet. Men bögar är ju lite känsligare än vad jag är, så jag behöver ju inte backas upp av andra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw vilken liten ängel :o

Så lät det / låter det aldrig när jag blir verbalt misshandlad av Mordos, Stellan eller annan pennaliserande översittare här på forumet. Men bögar är ju lite känsligare än vad jag är, så jag behöver ju inte backas upp av andra :)

Har jag faktiskt inte sett, skyldig dig en skyddning! :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw vilken liten ängel :ermm:

Så lät det / låter det aldrig när jag blir verbalt misshandlad av Mordos, Stellan eller annan pennaliserande översittare här på forumet. Men bögar är ju lite känsligare än vad jag är, så jag behöver ju inte backas upp av andra :lol:

Du tar det bara för seriöst. Kolla en sida bak, vad kallade jag precis Qouad där? Jo, bögjävel. Det var inget han tog illa vid sig av, för det var ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tar det bara för seriöst. Kolla en sida bak, vad kallade jag precis Qouad där? Jo, bögjävel. Det var inget han tog illa vid sig av, för det var ett skämt.

Precis, när Stellan skriver svär- och könsord i sina posts så vet man att det är ett skämt. När han däremot inte skriver ett enda påhopp mot den han svarar till så ligger man illa till.

Som i inlägget till dig Renard, jag skulle darra om jag vore du.

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

There's enough Qouad for everyone.

Det är ingen som egentligen gått på honom. Jag var ungefär lika seriös med det som StellHell var när han precis kallade mig bögjävel.

Oh, dessutom tyckte jag bara att han var lite nonchalant. Inget annat.

img825_aaaaaa.jpg

Och då kom jag på en ordbok med ord från 1800-talet fast skriven på 1900-talet

där Gay betyder Glad och är taget från franskans Gai.

Så ord byter betydelse med åren :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då kom jag på en ordbok med ord från 1800-talet fast skriven på 1900-talet

där Gay betyder Glad och är taget från franskans Gai.

Så ord byter betydelse med åren :naughty:

Japp, rasist under 30- och 40-talet i vissa utvalda delar i Europa betydde ju "rasmedveten" och var något trevligt tyckte många. Numera är det synonymt med kukhuvud, slaskfitta, I lol och asshole.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...