Jump to content

Bloggar!


Tweak
 Share

Recommended Posts

Ur METRO

Blondinbellas pappa: Skolan borde betala

Stjärnbloggaren blondinbella, 17, tjänar miljoner på sin blogg genom att annonsera och "tipsa" om olika produkter.

Men hennes pappa ville att även dotterns gymnasieskola skulle betala. Den nämns ju i hennes blogg.

Men rektorn på Jensen gymnasium i Stockholm, Viktoria Wallin, vill inte betala Isabella Löwengrip.

-'Vi kan naturligtvis inte betala en elev för att marknadsföra skolan, det är ett helt absurt förslag', säger hon till dagens media.se.

Metro har sökt pappan utan resultat.

Hennes farsa förtjänar en kick in the balls... imo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bloggar aldrig, läser inte andras bloggar

-Varför?

Slöseri med tid.

Begriper mig inte på folk som ska skriva om sin vardag, om sin klädsel mm på INTERNET.

De kan man skriva i sin dagbok eller berätta för kompisarna.

VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER.

Nu förtiden sköts de mästa via en dator: räkningar, internetbank, chatt, dagbok, beställningar..

Snart kommer allt styras av datorer..

Vart är vi på väg?

In i framtiden naturligtvis, men de är latheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bloggar aldrig, läser inte andras bloggar

-Varför?

Slöseri med tid.

Begriper mig inte på folk som ska skriva om sin vardag, om sin klädsel mm på INTERNET.

De kan man skriva i sin dagbok eller berätta för kompisarna.

VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER.

Nu förtiden sköts de mästa via en dator: räkningar, internetbank, chatt, dagbok, beställningar..

Snart kommer allt styras av datorer..

Vart är vi på väg?

In i framtiden naturligtvis, men de är latheten.

Visa ord från en vis man. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm. Det här med bloggandet har väl blivit lite... vad ska man säga.. Överdrivet? näe nåt bättre ord. uttjatat känns inte rätt det heller.

Iaf.. Det är *Något passande* iom att alla, ALLA som jobbar på tidning har en egen blogg. Och nu har ju även hälften av alla på TV en blogg om inte fler.

Visst är det helt ok att dom har bloggar men det står ju inte aaaaaaaallt för mycket intressant i de flesta.

Värsta är väl han på kanal 9 som fått sig en blogg nu om elitserien. Den heter "*namn* elaka Blogg"... Känns som att det är lite för inne att vara arg o bitter o klaga på allt.. :/

Jag har en egen blogg men den är väl inte mycket o skryta med.. ifrågasättande av livets alla gåtor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såna bloggar är om möjligt ännu mer ointressanta. :mf_doof:

Cooooould be the reason why I left the adress out of this...

Det står bara en massa känslomässigt tjafs som jag behöver få ur mig o det är väl typ 10-15 av mina vänner som ens har tillgång till den..

Och ärligt talat så känns det tråkigt o blogga.. Alla gör det.. Man vill ju va Emo o annorlunda..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Sluta, ärligt, du får inte visa sånt där. Nog är hon unik allt, den jävla idioten. Usch. :w000t::doh::lol::lol:

"svar: nej jag är inte dum. Jag är inte lurad. Jag VET hur det går till... man flår dom. Det visste jag från början. Men man kan också raka bort håret om ni inte visste det."

Yeah right.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visa ord från en vis man. :>

Hans inlägg är ju snudd på högklassig poesi.

"Vart är vi på väg?

In i framtiden naturligtvis, men de är latheten."

Japp, det stämmer. De är latheten.

Idag startade vårt korplag, FC Fruktstund (tack Kebab), sin blogg. ^_^ Om någon är intresserad finns bloggen

Meh. Vad är det där för larviga gettofasoner? ;)

Yo wiggas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...