Jump to content

Bloggar!


Tweak
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Herregud Mr. Umberto, var tror du om oss? ;) Läs kommentarerna från "BergaCrew". Vi DRIVER med ett gängs wiggas i Kalmar som poserar med armarna i såna där reumatikerpositioner på sina bilder, vi är inte seriösa. :>

Postat av: Bergacrew

vilka fan tror ni att ni är? sno vårat kännetecken. vill ni kan ni få möta oss i fotboll, så får vi se vem som skrattar sist.

2008-apr-01 @ 22:00

edit 2: Hehe, som ni ser gör inte jag samma som alla andra. Jag vågade inte, jag tänkte att jag skulle bli nerslagen då.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Herregud Mr. Umberto, var tror du om oss? :) Läs kommentarerna från "BergaCrew". Vi DRIVER med ett gängs wiggas i Kalmar som poserar med armarna i såna där reumatikerpositioner på sina bilder, vi är inte seriösa. ^_^

Ptja, vad vet jag. Ni stjäl ju whiteboardtavlor och då är det inte långt kvar till att man kan räknas som gettogangster imo. :(

edit 2: Hehe, som ni ser gör inte jag samma som alla andra. Jag vågade inte, jag tänkte att jag skulle bli nerslagen då.

Well at first I was like: :>

Then I went: lgh209_994062_0.gif

But then I: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, har börjat "följa" Unika Olessias blogg nu. -_-

Jag HATAR sånna där människor som tror att dom är något. Dom går där på stan på den där smala gatan och bara rakt fram och har ingen respekt för folk.

Jag tror också att jag är något men det hör inte hit. Jag har åtminstone respekt för människor. Men ibland då jävlar blir jag så sur och irriterad att jag bara väljer att gå rakt fram på människor. Händer nästan aldrig, men det har nog HÄNT. Har för mig det.

Men usch vad jag hatar dom där människorna som inte har respekt, som tror att dom är något... jag är en annan femma att jag tror att jag är något.

MER respekt åt folket.

:(;)-_-

Och sedan de här kommentarerna efteråt!

Postat av: sara

jag håller med dig ! :D

2008-apr-04 @ 20:56

URL: http://gguldlock.blogg.se

Postat av: Lexie

bra skrivet, blir också irriterad på dem!

2008-apr-04 @ 21:26

URL: http://musicofc.blogg.se

:doh::lol:

Edit:

"SJUUUKT många killar bloggar. Sett över åtminstone 40 killbloggar. Visst tjejerna är sjukt många fler, men ändå så har jag sett över 40 killbloggar. Det är a lot om man ändå tänker efter.

Så killar, stå på er. Det är inte tjejigt att blogga. Det är normalt. Är det tjejigt att färga håret? Nej det är det inte. Även killar färgar sitt hår. Ni hör ju hur det låter. Löjligt." :lol:

Edit igen: Ledsen, men jag måste bara posta det här med..

"Jag och Alex Schulman är faktiskt ganska lika. Men ändå så jäävla olika så det inte är sant.

Han är framgångsrik, en känd, han är ful, jag är snygg... ja det skiljer sig lite saker mellan oss. Men ändå känns det som att jag ändå förstår honom IBLAND. Så ja vi är rätt lika.

Fan dig Schulman.

Äsch tänker inte gå in mer på det. Ni får faktiskt lista ut och vara lite smarta."

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt en blogg. Just nu sitter jag och skriver mitt tredje inlägg någonsin. Mitt första inlägg gjorde jag i augusti förra året, så jag är inte speciellt aktiv. Jag loggar in någon gång lite då och då för att skriva av mig, på ett sätt som förmodligen inte är roligt att läsa alls. Jag kan länka till den om en stund så får ni läsa om ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bloggar är hatkärlek... Samtidigt som man hatar de flesta bloggar och bloggmänniskor in i döden så kan man inte låta bli att kika på dem då och då, för att mata sin ilska. :lol:

För att bidra till tråden tänkte jag posta lite skvaller om Blondinbella, taget från diverse platser på internet (förutom hennes blogg):

* Hennes riktiga efternamn är inte Löwengrip, utan Gabrielsson. Löwengrip är hennes mammas gamla namn som hon tagit för att låta mer adlig.

* Hon ska tydligen ha stora hudproblem, vilket så klart döljs med väggmålningar av smink eller Photoshop.

* Ryktet säger att hon opererade sina läppar i slutet på förra året. I en video hon postade på YouTube sitter hon med rejält uppsvullna läppar (här).

* En stor del av hennes pengar kommer egentligen från hennes pappa, som tydligen åkt på ekonomiska problem efter att han gav sig in i hennes affärer. :( Varför skulle han annars kräva hennes skola på pengar?

* Hon ljuger (kroghistorien i Åre är ett ex).

* Många påstår att hon är rätt utfryst. Hon verkar ju rätt korkad, så det är inte omöjligt.

* Hon har släppt en 400 sidor lång bok med sitt bloggmaterial, endast för 235:-!

Kan mata på mer sen. Men kom ihåg att detta endast är skvaller, så ta det med en nypa salt.

En sak till:

[youtube-old]ZVfyCNB_5w8[/youtube-old]

;)-_--_-

Och kolla in betygen hennes filmer får! roflmao_979018_0.gif

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Hennes riktiga efternamn är inte Löwengrip, utan Gabrielsson. Löwengrip är hennes mammas gamla namn som hon tagit för att låta mer adlig.

Ja, det kunde man ju ha gissat. Och Löwengrip är ett typiskt hittepå-adelsnamn i stil med Brinkenstjärna m.fl. Usch för sånt trams! Bah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bloggar är hatkärlek... Samtidigt som man hatar de flesta bloggar och bloggmänniskor in i döden så kan man inte låta bli att kika på dem då och då, för att mata sin ilska. :lol:

För att bidra till tråden tänkte jag posta lite skvaller om Blondinbella, taget från diverse platser på internet (förutom hennes blogg):

* Hennes riktiga efternamn är inte Löwengrip, utan Gabrielsson. Löwengrip är hennes mammas gamla namn som hon tagit för att låta mer adlig.

* Hon ska tydligen ha stora hudproblem, vilket så klart döljs med väggmålningar av smink eller Photoshop.

* Ryktet säger att hon opererade sina läppar i slutet på förra året. I en video hon postade på YouTube sitter hon med rejält uppsvullna läppar (här).

* En stor del av hennes pengar kommer egentligen från hennes pappa, som tydligen åkt på ekonomiska problem efter att han gav sig in i hennes affärer. :( Varför skulle han annars kräva hennes skola på pengar?

* Hon ljuger (kroghistorien i Åre är ett ex).

* Många påstår att hon är rätt utfryst. Hon verkar ju rätt korkad, så det är inte omöjligt.

* Hon har släppt en 400 sidor lång bok med sitt bloggmaterial, endast för 235:-!

Kan mata på mer sen. Men kom ihåg att detta endast är skvaller, så ta det med en nypa salt.

En sak till:

[youtube-old]ZVfyCNB_5w8[/youtube-old]

;)-_--_-

Och kolla in betygen hennes filmer får! roflmao_979018_0.gif

Ja denna Blondinbella, en riktig pest på internet. Hon är även en pest för välbergade då hon låssas vara en av dem men smutsar bara ner dem. Blondinbella är bara en nobody som aldrig kommer bli mer än just det.

Även fast jag hatar henne rejält så måste jag påpeka några fel i din text. Hennes "gamla" efternamn är inte Gabrielsson utan rydberg, fast hon har inte bytt efternamn utan hon heter egentligen Isabella Löwengrip Rydberg. Efternamnet Löwengrip är taget av hennes moder och de som verkligen tror att de är adligt måste ha allvarliga fel. Läpparna är inte opererade utan hon har sprutat in ett medel i dem som försvinner efter ett tag, hon har även botox i ansiktet.

Sedan lite "ny" information om henne.

*Hon kommer inte ifrån något fint område eller adlig familj utan bor i ett ghetto i järfälla.

*Hon påstår att hennes pappa jobbar på en stor juristfirma, men har han bara ett sketet företag som hjälper folk att starta företag på internet. Hemsida: www.startbolag.se

*Hon påstår sig arbeta på en stor juristfirma, men egentligen jobbar hon på sin pappas företag www.startbolag.se . Inget att skryta med för hur svårt är det att få jobb hos sina föräldrar.

*Hon ler aldrig och döljer alltid sina tänder för hon har en tandställning, villken 17-18 åring som är normal har det?

*Hon skryter om att ha sitt eget företag och startat det själv. 1. Det är nästan för enkelt att starta ett företag, speciellt ett AB. Det enda som behövs är ett startkapital på 100 000 kr. Vem som helst kan starta ett. 2. Hennes pappa har startat det åt henne och det är knappt hennes företag. Hon sitter inte ens med i styrelsen och har därför ingen rätt att ta beslut.

*Varken hon eller hennes föräldrar är rika, inte ens i närheten.

*Att hon skulle tjäna "miljoner" på hennes företag är patetiskt, hon är inte ens i närheten av några miljoner. Kanske några 100 000 tusen kronor som bäst.

*Hon är inte bara utfryst i skolan utan även i övriga livet. Alla "kändisar" tycker illa om henne och alla "rikare" tar avstånd från henne och vill inte veta av henne. Att hon skulle springa runt på stureplan kan ni glömma för hon kommer inte ens in och ingen vill se henne där i krokarna i alla fall.

Ne denna tjej kommer inte vara länge. För var dag som går blir hon mer hatad och hon kommer aldrig bli någon kändis för de som redan är det vill inte ens veta av henne. Allt hennes snack om polik kan hon lägga ner för att hon kan inte ens debattera och har helt fel politiska åsikter, förvånar mig inte om hon snart blir utkastad ur MUF snart eller i alla fall blir av med sin nuvarande post.

Lyckades inte minnas allt så fyller på med resten av "faktan" seanre.

Redigerad av Burner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan till blondinjäveln!. Första reaktionen jag fick av blondinbellas blogg var att designen var hyffsatt snygg men bilden på henne var katastrof. Läste snabbt igenom det hon hade skrivit, rent skit alltihopa!. Om jag ska vara fullt allvarlig så är det okej skrivet, jag förstår varför många följer hennes blogg men jag orkar inte med tjejer som henne. En tjej med 1 ton smink på ansiktet som besöker nattklubbar och tar bilder med killar med spikiga blonda frillor. Och sen så ska hon ta bilder på drinkarna hon dricker!, "ooo... va goood Mangoo dricka". Fuck you!

EDIT: Fan va hon ska tjata om Klockan dit och klockan hit.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å andra sidan påstod aldrig jag att det var fakta, utan rent skvaller. :doh:

Ah, my bad.

Fyfan till blondinjäveln!. Första reaktionen jag fick av blondinbellas blogg var att designen var hyffsatt snygg men bilden på henne var katastrof. Läste snabbt igenom det hon hade skrivit, rent skit alltihopa!. Om jag ska vara fullt allvarlig så är det okej skrivet, jag förstår varför många följer hennes blogg men jag orkar inte med tjejer som henne. En tjej med 1 ton smink på ansiktet som besöker nattklubbar och tar bilder med killar med spikiga blonda frillor. Och sen så ska hon ta bilder på drinkarna hon dricker!, "ooo... va goood Mangoo dricka". Fuck you!

EDIT: Fan va hon ska tjata om Klockan dit och klockan hit.

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Inspelningen av tv-programmet Frånvarande gick bra igår dock kände jag mig som en hjärntvättad Muf:are när jag satt brevid dessa bohemiska monsterhjärnor och diskuterade paret Reinfeldt. De visas i alla fall på torsdag 10/4 22.00 på tv8."

Det är sånt där man inte vill se. Jag hatar egentligen The Office-pinsamhetskänslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hon säger om programmet Frånvarande på tv8 bara skriker om att hon aldrig ska syssla med politik. Ni som såg henne i debatt vet att hon inte kan debattera för fem öre och att hon verkligen är värdelös i tv. När hon nu säger att de andra var "monsterhjärnor" och att hon inte riktigt hängde med visar verkligen att hon för det för det första att hon är riktigt korkad. För det andra säger hon emot sig själv och verkar inte veta ett skvatt om politik och man undrar vad hon överhuvud taget gör i ett politiskt program när hon säger att hon bara kände sig dum för de andra var så smarta.

Hon säger att hon vill bli justitieminister men man undrar om moderaterna verkligen är rätt parti för henne och om politik överhuvudtaget något hon ska hålla på med när hon i en intejuv säger:

"Du är politiskt aktiv i MUF. Om du fick diktatorisk makt över platsen Stureplan, vad skulle du förändra?

Haha, jag skulle nog införa någon form av spärrar runt Stureplan. Som lite beroende på ålder, stil och det faktum huruvida man bär äkta kläder eller inte, släppte in respektive avvisade folk från Stureplan."

"Jag tror inte på bistånd."

"folket som röstar blått är antaligen mer pålästa"

"Jag sa också att man borde avdramatisera hela

grejen med droger och sluta överdriva"

"Såklart att man ska få gå på bio gravid men kan man inte andas normalt kan man ju välja någon annan dag!"

"Egentligen tycker jag att om de har begått ett brott som i de flesta fall görs av vuxna ska de få samma straff som om de hade varit vuxna."

Ja ni kan nog hålla med mig om att hon aldrig kommer kunna göra en politisk karriär. Det partiet hon skulle vara med i skulle aldrig få några röster för vem vill att hon ska få styra i vårat land, hon borde inte ens beviljas rösträtt!

Om ni vill ha fler dumma citat från henne så kika på anti gruppen mot henne på facebook.

Angående mina källor så är det nog liknande som Jackers, eftersom jag känner igen det han skrev innan mig mycket väl. Har hittat allt på tex hennes blogg, andra bloggar, kommentarer i hennes blogg och andras. på Flashback och andra forum och i några tidningar. När det kommer till hur pålitligt det är så kan man egentligen aldrig vara säker när det gäller något, men tex det som är helt sant som jag kollat upp är hennes efternamn och riktiga, botoxen i hennes ansikte (det borde alla se på henne som vet hur botox förändrar ansiktet, hennes medel i läpparna, sketna jobbet på hennes pappas värdelösa företag, att hon egentligen bor i ghettot, att hon är utfryst (känner några på hennes skola som bekräftat), det mesta hon har ljugit om, att han har dålig hy i ansiktet och lite annat.

Denna människa slutar aldrig förvåna mig över hur dum hon kan bli. Förstår inte ens att hon ställer upp i tv, hon borde själv förstå att hon bara skämmer ut sig genom att visa sig i tv. Vissa har inget att göra i tv, därför bara vissa kan bli skådespelare, reportrar med mera.

Redigerad av Burner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

invandrare slår ihjäl oss

Eller vänta, innan jag lägger mig kanske jag kan väcka lite debatt? Vi får se.

Det Sverige har gjort fel från början är att ta in människor till Sverige och sätta dom i förorten. Dom/den som kom på idén trodde den människan var smart och så ville dom (antar jag) att vi skulle likna lite USA. I USA då bor ju alla sorters människor du kan tänka dig från alla kulturer och länder.

Sverige ville inte vara sämre och byggde förorterna och satt alla invandrare där och trodde att dom gjorde något nyttigt och bra. Men dom tänkte inte på konsekvenserna. I och med att alla invandrare bor i förorten, har dom nu byggt en slags mur. Ungdomarna framför ALLT slåss och har sig. Slår ihjäl oss svenskar och sitt eget folk. För att det är normalt i deras hemland och så kommer dom hit, flyktingar och slår ihjäl oss istället och tar nästan över.

Jag säger inte alla men siffran är ganska hög bland invandrare om man tänker på dom som slår ihjäl, skjuter ihjäl människor och sådant hemskt.

Den människan som kom på den här dumma idén tänkte inte på konsekvenserna och nu får vi ta smällen.

(Jag är inte rasistisk. Jag är dessvärre realistisk. Vilket jag ÖNSKAR att jag inte var)

http://unikaolessia.blogg.se/1207603139_in..._o.html#comment

:(:D:):D

Läs hennes "motargument" längre ner bland kommentarerna, mycket underhållande. (:!!!:)

Edit: hade missat den vansinnigt genomkassa bortförklaringen också:

Jag säger bara så här: JAG LYCKADES!

Kul att ni kommenterat på mitt inlägg "invandrare slår ihjäl oss". Ni som är smarta, ni fattar vad JAG är ute efter...

Jag är ute efter debatt i min blogg. Oavsett hur korkad ni tror att jag är så är jag ute efter debatt. Skrev förut ett inlägg som heter "mördarna kan bli färre". Dock blev det ingen debatt så därför skrev jag det där inlägget och vips så svämmar det över med kommentarer. GOODIE GOODIE. Det är därför som jag lyckats.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om hon framför sina åsikter ganska klumpigt ( :) ) måste jag medge att jag håller med henne på några punkter. Det hon skriver om bistånd, väljarbeteende (akademiker tenderar att rösta höger, det är statistiskt bevisat) och det fatala i att skapa invandrargetton kan jag skriva under.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...