Jump to content

Vem spelar vad på GTAsajten? v.2.0


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 year later...

Jag bumpar den här gamla dammiga listan (är det nån som nånsin använt den? :confused: ), inte för att lägga till några nya spel utan för att tipsa om den lista som (likt GTA IV) kommer skapas för GTA V.

Här kommer en lista skrivas för GTA V-nick till PS3 och Xbox 360. Det finns även en tråd för Rockstar Social Club-grupperingen "Crews", den hittar du här.

Fast såklart, ni kan ju lägga till era aktuella spel i listan som vanligt. Se förstasidan för instruktioner :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Schmack-bam-boff-bump!

Jag skulle vilja hitta folk att spela PC med. Jag har däremot inga spelidéer själv så förslag mottages gärna. Jag kan tänka mig skaffa BF4 om det finns ett allmänt intresse för det. Närmast ligger väl GTA V (GTA Online) som förmodligen införskaffas någon månad efter släppet, när det sjunkit lite i pris. Tills vidare lirar jag vidare på PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ingenting som många på forat lirar. Du kan alltid börja med DOTA2, LoL eller CS:GO (två förstnämnda är gratis, CS:GO är alltid billigt). Rekommenderar dig att bekanta dig med Mumble eller teamspeak också, om du inte vill spela med Skype.

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ingenting som många på forat lirar. Du kan alltid börja med DOTA2, LoL eller CS:GO (två förstnämnda är gratis, CS:GO är alltid billigt). Rekommenderar dig att bekanta dig med Mumble eller teamspeak också, om du inte vill spela med Skype.

Haha, nä Skype blir väl inte direkt aktuellt, det är en gammal text. Mumble och Teamspeak har jag känt till länge men när jag testade det för en herrans massa år sedan begrep jag mig inte på det. Förmodligen är det mer utvecklat nu, men hur hamnar man i rätt kanal när man spelar på random BF-server? Finns det kopplat på nåt sätt? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar inte Battlefield själv, men det tvivlar jag ju stort på att det finns. Det du gör med Mumble är att du ansluter till en server, går in ett rum och snackar där. Alla som du vill spela med ansluter till samma server och rum. BF har säkert någon form av voice chat ingame, men det får någon som faktiskt spelar spelet berätta om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nä Skype blir väl inte direkt aktuellt, det är en gammal text. Mumble och Teamspeak har jag känt till länge men när jag testade det för en herrans massa år sedan begrep jag mig inte på det. Förmodligen är det mer utvecklat nu, men hur hamnar man i rätt kanal när man spelar på random BF-server? Finns det kopplat på nåt sätt? :>

Nej, du får göra upp med folk innan, så letar ni kanal och rum att ansluta er till. Många En del stora BF4-servrar har egna mumble-kanaler. Purebattlefield hade till exempel en vet jag, om den nu ens finns kvar. Men den är amerikansk (om de inte utvidgat, det var snack om det.) så man har lite taskigare ping där, och folk som lirar där är också oerhört kompetitiva så man får mycket smisk innan man kommer in i det.

Edit: Många var fel ord.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...