Jump to content

Vem spelar vad på GTAsajten? v.2.0


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

PC:

Steam id: dorian_francis@hotmail.com

Team Fortress 2

PS3:

Nickname: Drama-D

Army of Two(2)

GTA IV

NBA Street Homecourt

Call of Duty 4

Motorstorm

Metal Gear Solid 4

PLAYSTATION3

Wii:

Nickname: DiggieDodo

Mario Kart Wii

NINTENDOWII

Kommunikationsmöjligheter:

MSN

Steam

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC:

Battlefield 2

Warcraft III 3 Regine of Chaos

PS3:

Nickname: Fiskar

Grand Theft Auto IV

Battlefield Bad Company

Resistance Fall of man

Call of duty 4

PLAYSTATION3

Kommunikationsmöjligheter:

Ventrilo

Skype

MSN

Övrigt:

Skulle gärna vilja ha någon som skulle vilja lira lite Bad Company med mig.

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC:

Call of Duty 2

PS3:

FIFA 10

Kommunikationsmöjligheter:

Ventrilo

Teamspeak

osv.

Övrigt:

Sitter inte så mycket vid datorn men när jag väl gör det så dammas CoD2 av fortfarande med mina gamla rävar från förr. Numera sitter jag mestadels framför TVn och mitt ps3 där det enda jag spelar online för tillfället är FIFA 10.

X-fire: freddna

PSN: Freddna

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hello again. Jag uppdaterade tråden med slopning av "bara en post"-regeln eftersom jag inte riktigt känner att den funkar så bra.

1. DETTA ÄR INGEN DISKUSSIONSTRÅD!! Tråden är tänkt som en form av uppslagsverk för vem som spelar vad. All diskussion omkring spelen och själva tråden i sig är otillåten! För diskussion av spelen hänvisas ni till spelens respektive trådar. För diskussion av denna tråds utformning och annat, hänvisas ni till den gamla tråden (tills vidare). Du får EN (1) post i denna tråd. Alla brott mot denna regel rapporteras, och åtgärdas enligt admins eget tycke. Denna nolltoleransregel kanske låter jobbig, onödig eller bara fascistisk, men är mycket viktig för att tråden inte ska gå offtopic, spåra ur, bli stökig eller i värsta fall låsas. Vi vill ha kvar denna tråd i ett rent och snyggt skick - förstör den inte! Dessutom blir det lättare för mig att se antal replies och sedan räkna antalet länkar jag lagt. Kommer det för många replies jämfört med antal listor, blir det mycket krångligare att rätta listan om nåt blir fel eftersom jag då måste bläddra igenom hela tråden och leta den felande länken.

Det leder bara till att tråden konstant ligger flera sidor bak och antagligen glöms den bort och folk uppdaterar inte längre. Jag trodde det skulle bli jobbigt att hålla reda på vilka som gjort listor nyligen, men det funkar hyfsat i GTA IV-tråden så ordet är fritt, snacka på och uppdatera era listor :P

En flopp jag ser är söktaggen, jag skulle vilja se direkt vilka som har PS3 men det går inte nu :(

EDIT: Måste däremot förtydliga att det fortfarande bara är EN lista per person som får skrivas, såklart :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hello again. Jag uppdaterade tråden med slopning av "bara en post"-regeln eftersom jag inte riktigt känner att den funkar så bra.

Det leder bara till att tråden konstant ligger flera sidor bak och antagligen glöms den bort och folk uppdaterar inte längre. Jag trodde det skulle bli jobbigt att hålla reda på vilka som gjort listor nyligen, men det funkar hyfsat i GTA IV-tråden så ordet är fritt, snacka på och uppdatera era listor :P

En flopp jag ser är söktaggen, jag skulle vilja se direkt vilka som har PS3 men det går inte nu :(

EDIT: Måste däremot förtydliga att det fortfarande bara är EN lista per person som får skrivas, såklart :D

Så man får skriva inlägg nu, typ "Henjibojj vill du spela Halo 3 med mig, jag ser att du har det på din spellista",istället för att skicka ett pm?

Ursäkta om jag verkar trög, min ursäkta är att det är jäkligt sent och att jag borde sova.

Redigerad av gamemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så man får skriva inlägg nu, typ "Henjibojj vill du spela Halo 3 med mig, jag ser att du har det på din spellista",istället för att skicka ett pm?

Ungefär, ja, men om det är en speciell person du vill fråga kanske det fortfarande är enklare med PM/MSN. Däremot kan man göra som jag gör nu:

Attenshun! Jag tänkte inte ha nåt vettigt för mig idag, så den som vill kan hooka upp ett spel med mig på PS3. Välj själva, men jag har de här:

Army of Two

GTA IV

Guitar Hero III

Rainbow Six Vegas

Super Stardust HD (Solo och Team pack).

Adda Henkibojj, om ni inte redan gjort det.

(Det här räknas inte som en lista, så det är fortfarande förstaposten som ska uppdateras hela tiden.)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...