Illousion Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor: 1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon. 2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där. Hoppas nån kan svara, tack för förhand! 1. Beror på hur lång trailer du har. 2. Du måste kolla under Manage Trucks hur lång duration det är kvar. Är det 13 timmar så tryck på "Advance Time" och välj 13 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag kan knappt lira 18 WoS Haulin om jag inte lirar i ett fönster. Det laggar sönder om jag lirar med full-size Men borde inte min dator klara spelet? Intel® Pentium® D 3.40 Ghz, 3.40 Ghz 2Gb RAM nVidia GeForce 7300 LE 512mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jag kan knappt lira 18 WoS Haulin om jag inte lirar i ett fönster. Det laggar sönder om jag lirar med full-size Men borde inte min dator klara spelet? Intel® Pentium® D 3.40 Ghz, 3.40 Ghz 2Gb RAM nVidia GeForce 7300 LE 512mb Jo, det måste vara något fel någonstans. Som man brukar fråga; Har du alla senaste drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor: 1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon. 2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där. Hoppas nån kan svara, tack för förhand! Jag svarar på andra frågan... Vart valde du den att transporteras till?? Om du inte valde så står den på en Parkering i din hemstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Jo, det måste vara något fel någonstans. Som man brukar fråga; Har du alla senaste drivrutiner? Jo jag har uppdaterat dom drivrutiner som går. Vet inte vad det annars kan vara. Om jag tar fram sidospeglarna när jag lirar i ett fönster så laggar det, och tar jag bort sidospeglarna och har antingen kartan eller inget så laggar det inget. Har även nydligen fått tillbaka datorn. Så den är helt ren osv. Redigerad 21 mars, 2008 av GTAsa-tattoos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Jo jag har uppdaterat dom drivrutiner som går. Vet inte vad det annars kan vara. Om jag tar fram sidospeglarna när jag lirar i ett fönster så laggar det, och tar jag bort sidospeglarna och har antingen kartan eller inget så laggar det inget. Har även nydligen fått tillbaka datorn. Så den är helt ren osv. Hm, fan va skumt. Finns det inga patchar eller något då? Click Den kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Hm, fan va skumt. Finns det inga patchar eller något då? Click Den kanske? tankade den, nu fick jag bort lagget. Jag var tvungen att ändra Shader Quality till lägsta och ändra reflections till Low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 tankade den, nu fick jag bort lagget. Jag var tvungen att ändra Shader Quality till lägsta och ändra reflections till Low. Hmm, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Har ni hittat några nya lastbilar till Haulin? Jag hittar tusan inget. Hittar bara till PTTM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nu är det så att ja har börjat spelat detta igen. Och jag har fixat lite förare åt mig men hur sjutton var det man gjorde för att ge dom lastbilar. Ja hade köpt 5 styckna till dom men när ja gick till Manage Driver så kunnde ja inte ge dom lastbilarna. Nån som vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nu är det så att ja har börjat spelat detta igen. Och jag har fixat lite förare åt mig men hur sjutton var det man gjorde för att ge dom lastbilar. Ja hade köpt 5 styckna till dom men när ja gick till Manage Driver så kunnde ja inte ge dom lastbilarna. Nån som vet hur man gör. Detta sköter du genom Manage Contracts. Förarna kommer inte röra en fena förrän de har kontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Kul någon drog upp den här tråden igen tycker själv att PTTM är roligare, så man kan tuta till sina egna chaufförer, preja de andra företagen så de får mindre cash, och lättare moddat tycker däremot att det är grisfult i convoy att alla chaufförerna är tvillingbröder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
varriot Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Kan man lägga in Egna låtar i Long Haul eller finns det nån radio som på GTA spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Mina Dokument --> 18 WoS Haulin --> Music Där kan du lägga musik, men dom måste vara .ogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Kan man lägga in Egna låtar i Long Haul eller finns det nån radio som på GTA spelen? Du lägger in egna låter på det sätt som Juster sade. Du startar radion genom att trycka på R, spelet har dock bara två låtar om du inte lägger in eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Är ute och rotar i buskarna efter Haulin', ligger en bit in i bay-busken dock så det kommer ta en liten stund att ta sig in till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Är ute och rotar i buskarna efter Haulin', ligger en bit in i bay-busken dock så det kommer ta en liten stund att ta sig in till det.. du vet, den 30e så släpps euro truck simulator har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 du vet, den 30e så släpps euro truck simulator har jag för mig Eller den finns ute redan fast på tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Usch, sakta det gick.. För trist Måste modda in NOS på lastbilen, kändes som man rullade fram i 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Usch, sakta det gick.. För trist Måste modda in NOS på lastbilen, kändes som man rullade fram i 30 Har du testat att fuska dig till pengar? Så du kan trimma lastbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts