Jump to content

Vad jobbar dina föräldrar med?


Tweak
 Share

Recommended Posts

Vad gör en socionom?:naughty: Vad för slags läkare?

Klaga inte på min tråd, äckelhuven!

Hjälper deppade människor genom regelbundna samtal. Men också genom att ringa och tjata på olika myndigheter och kommun för att personen ska kunna få det bättre.

Överläkare eller läkare med specialkompetens inom allmänmedicin, även kallat distriktsläkare. Det betyder att man har en väldigt bred utbildning och har en väldigt vid patientgrupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vilken SAAB-fabrik jobbar han på? För han är på samma avdelning som mamma verkar det som, fast förmodligen på en annan fabrik. Mamma är ju också inom det militära på SAAB vilket ju är inom försvaret.

Tror jag.

Ingen SAAB-fabrik. Det är mera inom flyg-/fordonsteknik. Gah, vettefan. :naughty:

Aerotechtelub hette det förut, nu står det bara SAAB på deras hus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min mor jobbar som konsult för wm-data, fast hon sitter på telia där hon är test chef för något advancerat program. ( Dator jobb alltså :naughty: )

Min far jobbar för combitech på Saab, där dom jobbar med att utveckla sånnadär stridsflygplan för försvaret alltså :lol: ( Han är programmerare :cry: )

så jag är uppväxt med rätt mycket datorer kring mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mor är sjukpensionär, whiplash skada.

Fader är lite hipp-som-happ med. Han vet inte precis om han jobbar eller inte, dock så har han nyligen arbetat med ett företag som flyttar på trailers ('husvagnar' fast större och mer metalliska så att säga), åt ett företag. Men han vet inte något just nu, på grund av komplikationer.

I andra ord, farsan är halvtids pensionerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...