Jump to content

Julklappar


Adriian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Julklappar hit och julklappar dit.

Jag spyr på skiten. Julafton befrämjar bara girighet, skryt och blä.

Jag minns när jag var liten. "Jag önskar mig DEN HÄR leksaken". Fick jag den inte blev jag väldigt besviken. Man önskar sig inte julklappar, man VILL HA dem. Låt inte kommersialismen tränga igenom era själar helt och hållet, då är allt hopp ute. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Julklappar hit och julklappar dit.

Jag spyr på skiten. Julafton befrämjar bara girighet, skryt och blä.

Jag minns när jag var liten. "Jag önskar mig DEN HÄR leksaken". Fick jag den inte blev jag väldigt besviken. Man önskar sig inte julklappar, man VILL HA dem. Låt inte kommersialismen tränga igenom era själar helt och hållet, då är allt hopp ute. :P

Amen to that. Har inte önskat mig nåt iår, och fick det mesta redan ikväll. Godis, en deo, lite pengar, presentkort på JJ. Spänningen med julen är över för mig, ingen av mina föräldrar bryr sig nog att faktist överraska mig eller nån annan på julafton med nåt bra.

Det enda som öppnades idag och som faktist uppskattades var min storasysters grymt fina bröllopsinbjudan och ett kollage till mamma som innehöll bilder från början till slut om hennes första graviditet och hennes första förlorade barn. Det var riktigt fint!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom vi är konstiga och öppnar allt shit på morgonen så har jag redan fått mitt. Blev ett par jeans, två t-tröjor, en skjorta, en halsduk och parfym. Kommer även få Bullets skiva senare när den släpps i slutet av januari.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...