Jump to content

jag ska bojkotta IV


trim
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vem vill lägga 6000 på en konsol o 600-700 på ett spel? :lol: dom som säger JAG sitter just då o skriver på en dator från 90:talet!! :>

ja blir nästan förbanad på att det kanske inte kommer till PC :whistling:

Jag skriver JAG och nu har jag skrivit JAG fyra gånger. Jag (fem) har en dator från 2000talet, några år gammal. :lol:

Får jag (sex) en kaka nu? :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vem vill lägga 6000 på en konsol o 600-700 på ett spel? :lol: dom som säger JAG sitter just då o skriver på en dator från 90:talet!! :>

ja blir nästan förbanad på att det kanske inte kommer till PC :whistling:

Men ffs, man köper väl inte en PS3/Xbox 360 bara för GTA IV??? Det finns/kommer ju för sjutton andra spel!!

Många här verkar tydligen tro att PS3 har gjorts bara för GTA IV...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohhhh vad ledsna rockstar blir för att DU bojkottar dom? även om fler gör det så tjänar dom mer på att skita i det än att lansera en PC version för de kostar mer för dom att producera dom, än vad folk hade köpt! alla hade ju laddat ner spelet, alltså vinner dom bara på att inte lansera den.. men jaa, vi får se..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ffs, man köper väl inte en PS3/Xbox 360 bara för GTA IV??? Det finns/kommer ju för sjutton andra spel!!

Många här verkar tydligen tro att PS3 har gjorts bara för GTA IV...

Tror jag inte. Snarare är det så att många inte vill ha en PS3/360 egentligen men väldigt gärna vill spela GTA IV. Då blir det som att man tvingas köpa det bara för GTA IV. Naturligtvis kommer nog alla (läs: De flesta) köpa andra spel, så det blir så klart inte bara till ett spel i slutändan.

om du sitter på en sån gammal dator kan de väll bli lite svårt att spela det om det väl kommer.

Han har inte skrivit något om hur gammal hans dator är.

Topic: Skulle inte direkt kalla det för en bojkott att du själv väljer att avstå från spelet, dock förstår jag och tycker precis som du att spelet bör släppas till PC. Tråkigt att se folk skriva "Hoppas det inte kommer till PC, för jag har köpt en PS3 och då ska jag minsann ha större rätt att spela det än alla som inte gjort det". Skitsnack, GTA är ett underbart spel som ska spelas av så många som möjligt. Att göra spelet till en början exklusivt för en eller flera konsoler har jag absolut inget mot, förhoppningsvis kan R* tjäna in lite extra på dessa avtal. Men att inte till slut släppa det till alla de 3 stora (PS3, XBOX360 och PC, såklart) är ett dåligt val om det blir så. De kommer tappa en stor skara spelare då det är väldigt många som bara sitter och väntar på PC-versionen. Jag skriver och tycker inte såhär för att jag själv kommer vänta på PC-versionen, jag kanske rentav kommer skaffa en 360, nej jag vill bara att så många som möjligt ska få chansen att spela detta blivande underbara spel.

Det är ju inte utan att man blir lite nervös då inga tecken på ett släpp till PC finns, men vi får se hur det blir...vi får se...

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...