Jump to content

Årets forumgala?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har adminkåren gått med på att dela ut det priset då? -_-

Förresten så håller jag med om att "Årets mest ägda medlem" ska bort, av samma anledning som jag tycker att "Årets lol" ska bort. Kolla bara på förra galan, de tre nomineringarna i "Årets lol" var sådana som hade postats i typ november någon gång. Och eftersom, som Umberto sade, det finns så otroligt många kandidater till just det priset att de enda man kommer på att nominera är de som har blivit postat nyligen.

Samma sak hände ju med "årets mest ägda medlem", hade rabarben blivit sådär ägd i april eller något istället för precis innan forumgalan så hade han aldrig vunnit med så många procent, om ens blivit nominerad alls.

Så bort med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har adminkåren gått med på att dela ut det priset då? -_-

Förresten så håller jag med om att "Årets mest ägda medlem" ska bort, av samma anledning som jag tycker att "Årets lol" ska bort. Kolla bara på förra galan, de tre nomineringarna i "Årets lol" var sådana som hade postats i typ november någon gång. Och eftersom, som Umberto sade, det finns så otroligt många kandidater till just det priset att de enda man kommer på att nominera är de som har blivit postat nyligen.

Samma sak hände ju med "årets mest ägda medlem", hade rabarben blivit sådär ägd i april eller något istället för precis innan forumgalan så hade han aldrig vunnit med så många procent, om ens blivit nominerad alls.

Så bort med den.

Tyvärr tror jag att med samma logik kan man plocka bort nästan alla kategorier. Man har ingen koll på vilken signatur någon hade i februari o s v.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, som Siana sade tar vi kringdiskussionerna i den här tråden.

Vice, ta bort "skaparen av" från "årets tråd". Det är förvirrande och det är ju ändå tråden som belönas.

Jag kom på en sak. Iofs är nomineringstråden redan skapad men...

Årets stil (alltså utseende - hår, kläder osv). ^_^

Kanske kunde vara något. Baserat på bilder från Bild på dig själv och inlägg i Kläder du har / vill ha

Bra förslag imo

---

Btw, borde man inte skriva korta motiveringar? I fjol var det ju motiveringstvång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, som Siana sade tar vi kringdiskussionerna i den här tråden.

Vice, ta bort "skaparen av" från "årets tråd". Det är förvirrande och det är ju ändå tråden som belönas.

Jag trodde det var skaparen till tråden som blev belönad.

Edit: Kicken: Årets avatar: Lidl-påsen som satt över KalleR-s huvud (Kommer tyvärr inte ihåg vem som hade den)

Det var SlewME som hade den.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lidlpåse på mitt huvud? ^_^ har jag missat något?

Jag vet faktiskt inte, lade inte du upp en bild där du hade en lidlpåse (som kanske var ditredigerad) i bild på dig själv/Festtråden?

För jag har för mig att Slew skrev "Avatarmaterial!" och så blev det också.

Här var vi sena minsann.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara dumt att belöna skaparen, det kommer bara bli som förre året när Lance_Vance_Dance fick pris för att han skapade Dagens lol för en herrans massa år sedan.

Nej, prisa tråden istället tycker jag.

Gonatt.

Blir väl lite bättre om tråden måste ha varit skapad efter den förra galan. Då kan inte Lance_Vance_Dance ta hem segern. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir väl lite bättre om tråden måste ha varit skapad efter den förra galan. Då kan inte Lance_Vance_Dance ta hem segern. ^_^

Det kan han ju faktiskt inte nu längre, egentligen. Det är ju Humortråden som gäller nu, och den var det StellHell som skapade, så isåfall ska all cred gå till honom som gjorde den (även om det var han som låste Dagens lol).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ni ville ju inte ha kvar "årets tråd"?!

Ska den vara kvar då?

Om du läser så kan du finna den här informationen.

Bara dumt att belöna skaparen, det kommer bara bli som förre året när Lance_Vance_Dance fick pris för att han skapade Dagens lol för en herrans massa år sedan.

Nej, prisa tråden istället tycker jag.

Vice, ta bort "skaparen av" från "årets tråd". Det är förvirrande och det är ju ändå tråden som belönas.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, du menar att vinnaren skall vara tråden i sig. Då är jag med.

Hmm, kan tycka det är lite psykadeliskt, ungefär som att belöna bilen i ett F1 lopp. ^_^

Att belöna trådskaparen som har skapat tråden, borde vara med logiskt.

Men för mig spelar det ingen roll.

Diskutera hur ni vill ha det och medela i tråden sen så ändrar vi efter ert tycke. :whistling:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, du menar att vinnaren skall vara tråden i sig. Då är jag med.

Hmm, kan tycka det är lite psykadeliskt, ungefär som att belöna bilen i ett F1 lopp. ^_^

Att belöna trådskaparen som har skapat tråden, borde vara med logiskt.

Men för mig spelar det ingen roll.

Diskutera hur ni vill ha det och medela i tråden sen så ändrar vi efter ert tycke. :whistling:

Jag tycker vi tar tråden, då det troligtvis är den som är uppskattad mer än han som gjorde den. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...