Jump to content

Årets forumgala?


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi vill ha ForumGala!! :wub:

Och vem ska hålla i det?

Forumgala!

och vem ska hålla i det?

Ja, detta har jag längtat efter. Kommer ihåg förra året då jag var helt ny. Då såg detta så oerhört mysigt ut. Äntligen är det här :)

Och vem ska hålla i det?

Rätt mycket jobb, hade varit skönt att kolla på den här gången, men vill ni så kan jag göra det i år igen.

Men vill någon annan hålla i det så helt okej för mig ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vem ska hålla i det?

och vem ska hålla i det?

Och vem ska hålla i det?

Rätt mycket jobb, hade varit skönt att kolla på den här gången, men vill ni så kan jag göra det i år igen.

Men vill någon annan hålla i det så helt okej för mig ;P

DU ! (Alternativt Kebab, men han är inte så organiserad :wub: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte på det här för bara en kvart sedan! :lol:

Självklart ska vi ha en forumgala, men jag tycker lite synd om Vice om han ska behöva göra det här även fast han egentligen inte vill.. ;P

DU ! (Alternativt Kebab, men han är inte så organiserad :wub: )

:lol:

Hmm, vi säger såhär.. Om någon lyckas övertala Hultenius att, typ, fördubbla inkorgens kapacitet så lovar jag att hålla i det. :cry:

För det vore ju lite träligt att tvinga folk att skicka rösterna via vanlig mail.. :)

Min inkorg är alldeles överfull, och jag vill inte radera några meddelanden.. Jag brukar få göra det ändå, så nu är det bara det bästa av det bästa som finns kvar där i. :wub:

Mmm, men vi måste göra vissa förändringar vad gäller kategorierna imo.

Instämmer till fullo.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart ska vi ha en forumgala. Att sedan Vice ska vara programledare är lika självklart som att Arne ska vara det på julafton. (FAN TA SVT)

Men, om du känner att det är mycket att göra och att det kanske kommer ta mer tid från dig än du vill så kan jag ställa upp och hjälpa till, t ex ta hand om vissa nomineringar och räkna rösterna till den och så vidare. Men men, vill du ha hjälp så får du kontakta och sedan säga vad man ska ta hand om och så vidare eftersom det är du som vet exakt hur allting går till.

Kebab: Jag tänkte också på årets gala, fast för ett par dagar sedan. :wub:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...