Jump to content

Interaktiv Serie: Vilse bland pixlarna


Siana
 Share

Recommended Posts

Siana; Det känns inte som du har en egentlig story. Du vill inte att folk ska säga vad som ska hända härnest, men det vet du inte heller själv.

Försök att få en bakstory, som kan nås på flera olika sätt.

Till folket: Siana har redan sagt att skippa spammet, skippa allt som inte är förslag på vad han kan göra. Skippa också att interaktera med storyn i förväg.

Hålls detta ser jag ingen anledning att hålla den öppen. Blir andra bullar om folk som dom till viss mån håller på med nu fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är inte Tux P.I klassad som en lek? Spelar det så stor roll att ni får vara med och påverka serien? Varför blev aldrig Jojjes tråd låst? Men det är andra gången detta påpekas, så jag får väl vika mig. Lås tråden.

StellHell: Näe, jag ville inte att folk skulle styra storyn eftersom det bara skulle vara frustrerande. Skulle bli allt jobbigare grejer och i slutändan skulle de blanda in sig själva, typ "Du öppnar dörren och där står JAG med alla vapen och odödlighet!11".

Någon egentlig story existerar väl inte direkt; jag har mina tankar på vad som skulle ha hänt härnäst (exempelvis skulle jag ha kommit in i ett labb) men det är klart att jag inte skrivit flera ark bakgrundshistoria. Jag tyckte i alla fall att det blev en kul upplevelse ändå. yes_645834_0.gif

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...