Jump to content

Interaktiv Serie: Vilse bland pixlarna


Siana
 Share

Recommended Posts

STOPP!

Innan du gör något annat så eldar du upp lappen (innan den tända tändstickan har brunnit upp). Informationen på lappen kommer du självklart ihåg i huvudet.

För du vill ju självklart inte att vem som helst ska kunna sno lappen ifrån dig och se vad som står därpå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan!

img947_s20.png

Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape. ;)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan!

img947_s20.png

Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape. ;)

Slå ner kameran med kofoten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, okej. Lappen är uppeldad. Eftersom Lajnux var först med att replya följer jag denna gången hans råd - upp för trappan!

img947_s20.png

Edit: Sitter själv och skrattar lite åt hur bilderna, speciellt jag förändras efter varje bild... Ni får ha överseende med det, jag håller på och lära mig Inkscape.^_^

Jag tycker att du ska gå fram telefonen och prova slå nummret som stod på lappen i början, kanske är någon skummis. Annars kan du slå in siffrorna till hissen och se vart det bär av. (Glöm inte att peka finger in i kameran, någon kanske kollar på dig och känner då att du är tuffare än du verkar ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...