Jump to content

Interaktiv Serie: Vilse bland pixlarna


Siana
 Share

Recommended Posts

Dock måste vi ju överväga faktumet att vi kanske aldrig ser dockan igen om vi går in på en gång, jag menar, dörren kommer ju inte att vandra någonstans, men man vet aldrig med nedräknande skyltdockor...

Jag röstar för att du går tillbaka till dockan, och tar ett anständigt farväl. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock måste vi ju överväga faktumet att vi kanske aldrig ser dockan igen om vi går in på en gång, jag menar, dörren kommer ju inte att vandra någonstans, men man vet aldrig med nedräknande skyltdockor...

MMMMMmm DOCKAN DOCKAN DOCKAN

rolleye0001_940987_0.gif

Redigerad av Remoob
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå sönder knappsatsen med. Sedan går försiktigt du in i rummet, med kofoten i högsta sjävlförsvars-beredskap. ;)

Satte igång och följde dessa instruktioner långt innan ni andra skrev om att jag skulle gå tillbaka och kolla dockan, så det fick bli det. :unsure:

img085_s27.png

Sisådärja...

Vad är det här för snubbe nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satte igång och följde dessa instruktioner långt innan ni andra skrev om att jag skulle gå tillbaka och kolla dockan, så det fick bli det. ;)

bild

Sisådärja...

bild

Vad är det här för snubbe nu då?

Det måste ju vara någon medlem på forumet ser man ju pga skärmen! En smart sådan som kan flera språk ser det ut som!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...