Lajnux Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Du vet vad som väntar dig i hoppborgen Och Jacker också.. Och dumbom vet vad som väntar vid bordshockeybordet Ja, det gör jag! Jacker får ta den sista matchen då han varken spelar schysst eller kan låta handskarna vara hela när han är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Hade velat komma, särskilt nu när min nya dator kommer nästa fredag Men tyvärr så får jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Hade velat komma, särskilt nu när min nya dator kommer nästa fredag Den du skrev tråd om för ett tag sen eller är det ny igen? Jag tänkte ta tåg eller lan-bussen - haka på mig Det vore himla bra ja. Nu kan jag nästan lova att jag kommer. Ny dator nu i veckan också så nu kan jag vara med och spela igen.Men vi får bestämma det rätt snart då, in på msn någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Ytterst tveksamt. Men om mina polare lyckas övertyga mig om att följa med dom så kan det hända att jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Den här lanbussen, varifrån går den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Den här lanbussen, varifrån går den? Gävle, Hamntorget. Uppsala, Ikea. Stockholm, Telefonplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Gävle, Hamntorget. Uppsala, Ikea. Stockholm, Telefonplan. Fuck. Ni som är lite insatta i detta, går det någon från norrlands-trakten? Typ sundsvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Jag kommer icke. Som tur är. Jag hade ätit upp er mat. :E Redigerad 23 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Fuck. Ni som är lite insatta i detta, går det någon från norrlands-trakten? Typ sundsvall. Jag bor nog 20 mil, (+/-5mil) nedanför dig. wuts ur problem? -- Jo, jag "tror" jag kommer.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag bor nog 20 mil, (+/-5mil) nedanför dig. wuts ur problem? Var bor du? Det är inget problem, skulle bara varit smidigare om man kunde åkt en buss hela vägen fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Mellan Bollnäs och Edsbyn - Alfta. -- Tåg är inga problem. Well, problemet är när man kommer till gävle, då blir det action. 5 min på sig att byta spår, och tåget som alltid är försenat. Man springer med skärm, dator och hårdisk i ryggen, på huvudet och i famnen. SPRING SPRING SPRING!!! Jag tappade mobilen förra gången, men en kille fiskade upp den åt mig och gav mig den när jag satt på tåget. Okej, nice. --- Haha, kan vara bra att veta sådant i förväg, så man är beredd. Åker du tåg ner om du ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Som ni säkert märkt vistas jag inte på forumet så mycket längre på grund av olika anledningar, men jag loggar in lite kvickt för att informera er om att jag såklart kommer. Denna gången kommer jag hursomhelst sitta med kompisar. Hoppas självklart att ändå få smiska lite röv i SWAT-lajv eller vad det nu blir med er. Redigerad 23 september, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Okej, nice. --- Haha, kan vara bra att veta sådant i förväg, så man är beredd. Åker du tåg ner om du ska dit? Japp. Tror det finns två rutter; Bollnäs/Gävle/Örebro/Jönköping Bollnäs/Sthlm/Jönköping Sedan buss till Elmia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Som ni säkert märkt vistas jag inte på forumet så mycket längre på grund av olika anledningar, men jag loggar in lite kvickt för att informera er om att jag såklart kommer. Denna gången kommer jag hursomhelst sitta med kompisar. Hoppas självklart att ändå få smiska lite röv i SWAT-lajv eller vad det nu blir med er. Din lilla hora. Palla dig tillbaka, annars blir det stock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Den du skrev tråd om för ett tag sen eller är det ny igen? Näe, bestämde mig för att vänta med att köpa den jag skrev om för ett tag sen. Köpte denna igår. http://img221.imageshack.us/img221/219/bestlldayt1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag och min polare funderar på att dra dit Frågan e ba om våra föräldrar tycker det Måste man ta ledigt från skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Jag och min polare funderar på att dra dit Frågan e ba om våra föräldrar tycker det Måste man ta ledigt från skolan? Två dagar, ja. Eller en om man åker efter skolan. Redigerad 24 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Jag kommer inte. Inte för att det var tråkigt på DHS07, men min dator är ingen direkt modern spelmaskin, och att betala ~800 för att sitta och leta GTA2/Warcraft 2-servrar är inget jag skulle göra. Starcraft kör jag iofs, men det är nog det enda stora onlinespelet jag har. Förra gången vann jag ju biljetterna till mig och brorsan, så då behövde jag bara betala bensinpengar. Det gick inget bra att installera WC3 så Stellan kunde lära mig DotA Sen var han aldrig där, jag frågade Siana och Jacke massvis med gånger =/ Minns ni denna? Såhär ser det ut idag. Kommer det nånsin gå bort, tro? Jag antar det Sen minns jag en märklig konversation med Lajnux om IceCandy. Here you go, hoppas ni känner er obekväma med varandra på DHW07! EDIT: För att undvika missförstånd: "Kärringen" var den (blonda) tjejen som sjöng min lilla ponny eller vad nu fanskapet hette. Riktigt usel var hon. Det var Lajnux som började prata Ice av nån anledning. Redigerad 24 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag kommer inte. Inte för att det var tråkigt på DHS07, men min dator är ingen direkt modern spelmaskin, och att betala ~800 för att sitta och leta GTA2/Warcraft 2-servrar är inget jag skulle göra. Starcraft kör jag iofs, men det är nog det enda stora onlinespelet jag har. Förra gången vann jag ju biljetterna till mig och brorsan, så då behövde jag bara betala bensinpengar. Det gick inget bra att installera WC3 så Stellan kunde lära mig DotA Sen var han aldrig där, jag frågade Siana och Jacke massvis med gånger =/ Minns ni denna? Såhär ser det ut idag. Kommer det nånsin gå bort, tro? Jag antar det Sen minns jag en märklig konversation med Lajnux om IceCandy. Here you go, hoppas ni känner er obekväma med varandra på DHW07! Är det där din skinka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts