Jump to content

Dumma saker man trodde när man var liten.


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag trodde att vattentornet var fyllt med vatten, och skulle nåt fönster eller så gå sönder skulle stan översvämmas. Fast det lär jag inte varit ensam om... :ph34r:

Absolut inte, precis vad jag trodde också!

Kom på att jag trodde att tjejerna faktiskt la håret i ett våffeljärn när dom våfflade håret.. Och att det bodde en livsfarlig häxa i pulkabacken som åt barn när hon var hungrig (Pappa lurade i mig det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag på en sak, trodde att om man hade för tungt ankare i båten och så nådde den inte botten så skulle båten skjunka för att ankaret var ju tvungen att nå botten

Ptja, helt omöjligt är det väl ändå inte?

Som tidigare sagt så kan jag inte minnas något dumt jag trodde. Men jag minns däremot när det snöade och min storasyrra trodde att snön hamnade på botten av sjön. rt0osde2zOkP.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, helt omöjligt är det väl ändå inte?

Som tidigare sagt så kan jag inte minnas något dumt jag trodde. Men jag minns däremot när det snöade och min storasyrra trodde att snön hamnade på botten av sjön. rt0osde2zOkP.gif

ja det är OMÖJLIGT, när du har ankaret i båten och det flyter så gör det ingen skillnad när du släpper ner det (om du gör det sakta). Och så blir ankaret lättare i vattnet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja det är OMÖJLIGT, när du har ankaret i båten och det flyter så gör det ingen skillnad när du släpper ner det (om du gör det sakta). Och så blir ankaret lättare i vattnet

Men båten hålls ju upp för att den har mycket högre densitet än vattnet, och när man sen släpper ner ankaret (som man oftast brukar göra framme vid fören) så skär ju det igenom vattnet lättare och kan därmed börja med att dra ned fören utav båten, som därmed kapsejsar och följer med?

(Vilda teorier, och yesch. dancing_817245_0.gif)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det ju i en del serier väl?

Spelades inte Friends in inför publik? Enligt bloopers så verkar det som det.

Tror han menade att han trodde det var människor som satt hemma framför sina egna TV-apparater och skrattade så högt att det hördes hemma hos honom. -_-

Och mjo, tror att Friends spelas in inför riktig publik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...