Jump to content

Dumma saker man trodde när man var liten.


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Flamma". Blivande pyroman, javisst! :)

Eld, ja :D kunde garva hejdlöst och elakt åt ett hus som brann, eller om någon tände på något. garvar fortfarande hejdlöst och elakt åt saker som brinner. bli inte förvånade om det börjar brinna mycket i västernorrland :wub:

kommer ihåg hur stor och stolt jag var när jag började ettan och umgicks med de barnen som skulle börja ettan nästa år ^^ skröt om vad vi gjorde i skolan ;) tyvärr förändrades det i tvåan och resten av min skolgång är skit pga. mobbing :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade massa sjuka myter häromkring. Nån dude blev inlås i bastun på badhuset och dagen efter var det bara en skinnbit kvar.

vi trodde jorden var skitstor och alla stjärnor var bara stora som eldflugor.

det fanns en död gubbe i skolans källare och en död älg i containern utanför.

lärarna åkte helikopter till och från skolan.

en tuff kille i tvåan hade slagit ner vaktmästaren så han var killens slav.

good days när man trodde sånt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha sett nåt program någon gång, där någon undrat vad som händer om man gräver ett hål rakt neråt, tills man kommer ut på andra sidan, var man då hamnar.

(Då visade dom ett klipp när programledaren stod vid en sån där grej (typ som det står A, V eller nåt sånt på, avloppsbrunn eller nåt) och sen svarat att man kommer till Kina.)

Trodde jag att, om man trillade ner i en avloppsbrunn, man hamnade i Kina, så jag var skiträdd att stampa eller hoppa på sådana. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...