Jump to content

Filmklassiker!


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja! Den är jävligt bra! Tvåan är sämre, tyvärr :P

Håller med, tvåan förstör hela konceptet :unsure:

Särskilt slutet då han ledaren för programmet visar sig ha en collar han med >_>

Boken är riktigt bra!

Finns på adlibris, dock bara på engelska.

Boken har också riktigt råa mord och mer känslor :P

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Jag bumpar denna tråd hellre än att fråga i "Senast sedda film". Jag har fått ett kampanjerbjudande från Lovefilm om två månaders gratis filmtittande, sen kan jag sluta om jag känner för det. Allt för noll kronor :)

Jag skulle behöva en lista på filmer man måste ha sett, men jag har ju 5 sidor att kolla igenom så det blir inga problem. Vad jag saknar hittills i tråden är ju förstås filmer gjorda efter 21:a augusti 2007 20:09 :doh: Det behöver inte vara fantastiskt banbrytande filmer förstås, men jag har knappt sett nån ny film sen släpptes. Grymt bra film förresten, jag längtar till nästa Bondfilm trots att jag aldrig varit nåt större fan av serien. Det är nog den enda film jag längtat till nånsin, utom Star Wars-filmerna.

Så! Säg vilka filmer man måste ha sett som är släppta både före och efter tråden posten (:blink:) ovanför! :D Blu-Rayskivor välkomnas men är absolut inget krav.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bumpar denna tråd hellre än att fråga i "Senast sedda film". Jag har fått ett kampanjerbjudande från Lovefilm om två månaders gratis filmtittande, sen kan jag sluta om jag känner för det. Allt för noll kronor :doh:

Jag skulle behöva en lista på filmer man måste ha sett, men jag har ju 5 sidor att kolla igenom så det blir inga problem. Vad jag saknar hittills i tråden är ju förstås filmer gjorda efter 21:a augusti 2007 20:09 :blink: Det behöver inte vara fantastiskt banbrytande filmer förstås, men jag har knappt sett nån ny film sen släpptes. Grymt bra film förresten, jag längtar till nästa Bondfilm trots att jag aldrig varit nåt större fan av serien. Det är nog den enda film jag längtat till nånsin, utom Star Wars-filmerna.

Så! Säg vilka filmer man måste ha sett som är släppta både före och efter tråden ovanför! :) Blu-Rayskivor välkomnas men är absolut inget krav.

Into the Wild

He Was a Quiet Man

Juno

No Contry For Old Men

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Samt en jävla massa andra.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så! Säg vilka filmer man måste ha sett som är släppta både före och efter tråden ovanför! :blink: Blu-Rayskivor välkomnas men är absolut inget krav.

Inga blivande klassiker kanske, men bland nya filmer kan jag rekommendera: Juno, He Was a Quiet Man, No Country for Old Men, Stardust och American Gangster.

Du som Star Wars-nörd kanske skulle uppskatta Family Guy - Blue Harvest (Family Guy.S06E01).

*edit*

Varför säljer dom ett 45 min-avsnitt som DVD för?

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...