Jump to content

Mord och självmord


Xersize
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sant. Fast Povel Ramel förtjänade helt klart en tråd! :blink:

Men Han Förtjänade Inte En Tråd Där Titeln Var Skriven På Det Här Viset. -_-

Ledsen, jag lyckades hålla tyst förut men nu var jag bara sugen på att klaga något. -_-

Ontopic: Jag kanske är lite fuckad, men jag tycker en människa som har dödat hela sin familj är dum i huvudet, vare sig han var pysykiskt sjuk eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som vet vad som hände i hans skalle eller hem den kvällen. Men killen har haft svåra problem igenom livet och om jag inte minns helt fel var någon av hans släktingar psykiskt sjuk också. Och han har varit på gränsen till flera psykisga utbrott. Tillslut hände väl något som fick honom att koka över.

Och KvaddaPadda: Om du inte bryr dig och inte känner sympati (vilket jag faktiskt kan förstå) så bry dig inte om att skriva här.

Man måste väl på dela med sig av sina åsikter oavsett vad man tycker om saken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nerheden: Tack för din signatru som du har nu. Det känns bra :blink:

Kebab: Ja, smått fuckad, men kan inte helt sig själv

-_-

Efter att ha sätt WWE Monday Night Raw Chris Benoit Tribute Show, så tror jag inte en chans att han döda sin egen familj.

Alla klipp och bilder man såg med hans son så är det omöjligt, så mycket som han älskade sin familj så no way in hell att han har gjort det.

Dem 3 timmar var lätt värt att se, så mycket minne som man kommer ihåg och många superstars snackade oxå om hur vänlig och hjärtfull Chris Benoit var, dem flesta kunde knappt fortsätta med alla tårar som kom.

Han var och är en respekterad man, det kan ingen ta han ifrån, råder dem flesta att se Tribute Show för dem som är intresserad.

Chris Benoit var en av dem bästa wrestlare som fanns. Må han villa i fred med sin familj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:blink:

Efter att ha sätt WWE Monday Night Raw Chris Benoit Tribute Show, så tror jag inte en chans att han döda sin egen familj.

Alla klipp och bilder man såg med hans son så är det omöjligt, så mycket som han älskade sin familj så no way in hell att han har gjort det.

Dem 3 timmar var lätt värt att se, så mycket minne som man kommer ihåg och många superstars snackade oxå om hur vänlig och hjärtfull Chris Benoit var, dem flesta kunde knappt fortsätta med alla tårar som kom.

Han var och är en respekterad man, det kan ingen ta han ifrån, råder dem flesta att se Tribute Show för dem som är intresserad.

Chris Benoit var en av dem bästa wrestlare som fanns. Må han villa i fred med sin familj.

Med psykopater vet man aldrig. Han må älskat sin familj, men han kunde lika gärna ha dödat dom, du vet ju ingenting om hans privatliv så, vem vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:blink:

Efter att ha sätt WWE Monday Night Raw Chris Benoit Tribute Show, så tror jag inte en chans att han döda sin egen familj.

Alla klipp och bilder man såg med hans son så är det omöjligt, så mycket som han älskade sin familj så no way in hell att han har gjort det.

Dem 3 timmar var lätt värt att se, så mycket minne som man kommer ihåg och många superstars snackade oxå om hur vänlig och hjärtfull Chris Benoit var, dem flesta kunde knappt fortsätta med alla tårar som kom.

Han var och är en respekterad man, det kan ingen ta han ifrån, råder dem flesta att se Tribute Show för dem som är intresserad.

Chris Benoit var en av dem bästa wrestlare som fanns. Må han villa i fred med sin familj.

Ingen som var runtom Haga-mannen kunde heller tro att han kunde göra det han hade gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste inte. Men om man bara ska hacka på andras åsikter så är det väl ingen idé att säga någonting, right?

Hackade jag på någon annans åsikter? Jag sa att jag inte känner sympati för denne Chris, och att han, enligt mig, inte förtjänar att vila i frid när han har mördat sin familj. Förlåt att jag säger vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och att han, enligt mig, inte förtjänar att vila i frid när han har mördat sin familj. Förlåt att jag säger vad jag tycker.

Om vi pratar om neurologi igen så..

OCD (Obsessive Compulsive Disorder) eller Tvångstankar på svenska kan få en människa att göra de konstigaste sakerna, om det nu var det. Vi vet inte hur många mediciner Chris tog bakom scenen. Han var en av de få wrestlare som man faktiskt inte fick veta -så- mycket om till skillnad från Cena och Kane som ska fjolla runt bakom ringen och leka farlig. Chris var där för att wrestla och han gick där ifrån för att han hade gjort så.

Om han nu fick tvångstankar, I don't blame him. Det är inte trevligt att han mördar sin familj, men som sagt flera gånger tidigare.

Och om det där med sympati.. Jag anser det här bara en vanlig sak i USA nu. Därför känner jag ingen sympati för honom. Jag kände inte honom, därför har jag ingen anledning att känna sympati. Jag är mer fascinerad av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos: Kan förstå att du inte känner sympati av anledningen att du inte känner honom. Men att tänka "han mördade sin familj, helvetet ta honom" och inte veta om hans psykisga störningar är lite väl överdrivet (och nej, säger inte att just du sa så)

KvaddaPadda: Sa jag att det var just du som bara hade hackat på andras åsikter? Nej, precis. Man får säga vad man tycker, ja, men man får även vara redo på en debatt eller diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos: Kan förstå att du inte känner sympati av anledningen att du inte känner honom. Men att tänka "han mördade sin familj, helvetet ta honom" och inte veta om hans psykisga störningar är lite väl överdrivet (och nej, säger inte att just du sa så)

Så du menar alltså att om man mördar sin familj och Inte har psykiska störningar behöver man inte känna sympati, men om dom har psykiska störningar, då ska man göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KvaddaPadda: Sa jag att det var just du som bara hade hackat på andras åsikter? Nej, precis. Man får säga vad man tycker, ja, men man får även vara redo på en debatt eller diskussion.

Och KvaddaPadda: Om du inte bryr dig och inte känner sympati (vilket jag faktiskt kan förstå) så bry dig inte om att skriva här.

Man måste väl på dela med sig av sina åsikter oavsett vad man tycker om saken?

Man måste inte. Men om man bara ska hacka på andras åsikter så är det väl ingen idé att säga någonting, right?

Du framställde det så.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"det är helt enkelt så att jag bara hatar R.I.P-trådar för ointressanta personer som inte har åstadkommit något."evilgrin39_837400_0.gif

Nu är det ju så att Chris Benoit inte är okänd och han har inte inte åstadkommit något.

WWE är världskänt och följs av miljoner och åter miljoner människor. Han har varit en återkommande figur i många människors hem, och för vissa fanatiker, liv. Du kan inte säga att han är ointressant, ur en objektiv synpunkt?

Din idiotiska läggning här är inget annat än idiotisk, så om en fotbollstjärna dör så ska man inte bry sig, då bara de som följer fotboll vet vem killen är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din idiotiska läggning här är inget annat än idiotisk, så om en fotbollstjärna dör så ska man inte bry sig, då bara de som följer fotboll vet vem killen är?

Om en fotbollsspelare dog som har varit en stor symbol för Sverige eller dylikt så skulle jag förmodligen inte klaga med en separat tråd, men annars skulle en mindre "känd" spelare lika gärna kunna uppmärksammas i "Fotboll!, Diskutera fotboll och allt dess tillbehör."-tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...