Jump to content

Mord och självmord


Xersize
 Share

Recommended Posts

Brottaren Chris Benoit, 40, hittades död i sitt hem i måndags.

I huset fanns även hans hustru och den sjuåriga sonen. Båda var döda.

Polisen misstänker att Benoit mördade hustrun och sonen innan han tog sitt eget liv.

(taget ifrån Aftonbladet)

Christopher Michael Benoit (a.ka. Chris Benoit) har tydligen mördat sin fru och barn och även sig själv. Först trodde jag att det var fake att han hade blivit dödad med sin familj, men började senare tänka. De brukar aldrig dra in familjen i storylines och om det bara var fake, varför skulle då sidor som Aftonbladet skriva om det när Wrestling är så litet i Sverige?

Synd att sådana saker händer. Att vissa bara får en "kortslutning" i skallen och dessa sitationer uppstår. Men må han, hans fru Nancy och hans 7-åriga son Daniel vila i frid.

/Xersize

Fler sidor med info:

WWE

Wikipedia

Notera: Till skillnad från tråden om McMahon är detta ingen storyline. Var snälla och spamma inte sönder tråden, bryr ni er inte så posta inte alls.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Happ, så det var alltså sant. Jag och Kalle satt och snacka om detta ett ganska bra tag och trodde dem hade så klart fekat det för tex att sluta sin wrestling karriär.

Synd... Chris Benoit var en grym wrestlare, men det låter ändå lite väll extremt att man bara tar sitt barn och frus liv bara sådär. But it happend.

Som sagt, tråkigt för Chris Beniot var en grym wrestlare.

Sen det där med Mr.Mcmahon visste man direkt att det var fake, så det var inget nytt, sen att dem har folk från FBI osv är bara ganska löjligt.

R.I.P Chris Beniot och hans familj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R.I.P, I guess. Aldrig tittat på WWE eller hört talas om killen, men det är alltid hemskt när något sånt här händer.

P.S. Såklart menar jag att frun och sonen ska vila i frid, inte brottaren. Sjuka jävla kille som mördar sin 7-åriga son.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det var sjukt att mörda sin son och fru, men efter att ha kollat på Wrestling i X antal år innan jag slutade så har jag lärt mig lite, och han kan inte ha varit sig själv. Jag säger inte att det var rätt bara för att han var psykisgt sjuk eller fick en knäpp i skallen eller vad fan som helst, men han borde ändå få vila i frid. Visst, han har säkert gjort misstag innan, men det har alla. Detta var dock ett rejält misstag och vad det beror på vet ingen. Men han var iallfall inte sig själv, det var inte Christopher Michael Benoit som mördade sin familj. Inte i sinnet iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att du måste diskutera.

Men vad ska man annars göra då, eller är det en i raden av tusentals onödiga R.I.P-trådar som härjar på GTAsajtens forum? Är det inte systersonen kompis mammas väninna som har blivit överkörd så är det om någon kille som är "känd" inom ett väldigt begränsat och otroligt ointressant område.

Oh noes, liksom.

Fast å andra sidan, "bryr ni er inte så posta inte alls.", sure, jag ska inte skriva mer men det är helt enkelt så att jag bara hatar R.I.P-trådar för ointressanta personer som inte har åstadkommit något.

Xersize: Så du anser att du hade full koll på vem snubben var som person efter att ha följt manusbrottning på TV?

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det var sjukt att mörda sin son och fru, men efter att ha kollat på Wrestling i X antal år innan jag slutade så har jag lärt mig lite, och han kan inte ha varit sig själv. Jag säger inte att det var rätt bara för att han var psykisgt sjuk eller fick en knäpp i skallen eller vad fan som helst, men han borde ändå få vila i frid. Visst, han har säkert gjort misstag innan, men det har alla. Detta var dock ett rejält misstag och vad det beror på vet ingen. Men han var iallfall inte sig själv, det var inte Christopher Michael Benoit som mördade sin familj. Inte i sinnet iallafall.

Om du inte förstod det så var jag självklart ironisk och visade bara hur löjligt KvaddadPaddas tänkande var.

mr_tobbe: Sant. Fast Povel Ramel förtjänade helt klart en tråd! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte förstod det så var jag självklart ironisk och visade bara hur löjligt KvaddadPaddas tänkande var.

mr_tobbe: Sant. Fast Povel Ramel förtjänade helt klart en tråd! :blink:

"det är helt enkelt så att jag bara hatar R.I.P-trådar för ointressanta personer som inte har åstadkommit något."evilgrin39_837400_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad ska man annars göra då, eller är det en i raden av tusentals onödiga R.I.P-trådar som härjar på GTAsajtens forum? Är det inte systersonen kompis mammas väninna som har blivit överkörd så är det om någon kille som är "känd" inom ett väldigt begränsat och otroligt ointressant område.

Oh noes, liksom.

Fast å andra sidan, "bryr ni er inte så posta inte alls.", sure, jag ska inte skriva mer men det är helt enkelt så att jag bara hatar R.I.P-trådar för ointressanta personer som inte har åstadkommit något.

QFT!

Jag som trodde att R2 lyckades få lite vett i personerna som var involverade i den förra tråden, att man skulle försöka rikta dödstrådarna så de blev mer diskussionsvänliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och de som på något sätt har blivit pyskisk sjuka ska absolut inte få vila i fred! :blink:

Hurså? Det är väl inte deras fel?

Neurologiska sjukdomar kan orsaka psykopatiskt beteende. Och psykiskt sjuka föds oftast med problemen.

Inte deras fel alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hurså? Det är väl inte deras fel?

Neurologiska sjukdomar kan orsaka psykopatiskt beteende. Och psykiskt sjuka föds oftast med problemen.

Inte deras fel alls.

Jag anar en viss ironi i Siana's inlägg.

EDIT: KvaddadPadda din jävla kuk :<

-

R.I.P I guess, till frun och barnet.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som vet vad som hände i hans skalle eller hem den kvällen. Men killen har haft svåra problem igenom livet och om jag inte minns helt fel var någon av hans släktingar psykiskt sjuk också. Och han har varit på gränsen till flera psykisga utbrott. Tillslut hände väl något som fick honom att koka över.

Och KvaddaPadda: Om du inte bryr dig och inte känner sympati (vilket jag faktiskt kan förstå) så bry dig inte om att skriva här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...